| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 22.04.2015 19:42 Post subject: |
|
|
| storestorflor wrote: | Jeg sliter også med dårlig stream, vanskelig å se hvem som er hvem..
Noen som vet hvilken junior som låner trøye nr 8 for anledningen? Han har vært helt elendig, taper dueller, masse feilpasninger og ekstremt lite bevegelig. Er han ekstremt ung eller bare helt talentløs? |
Leste i noen overskrifter nylig at han har pådratt seg et brudd, så det er vel ikke rart han ikke har kontroll på føttene? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
avtrekkeren Proff
|
Posted: 22.04.2015 19:46 Post subject: |
|
|
Sportsbrokk var det vel (lyske) - samme som Mike Jensen hadde. Gjør litt vondt, men skaden forverres ikke av å spille - derfor spiller han i dag, selv om han skal opereres snart.
Ser han bruker høyrebenet mye, så det er kanskje i venstre lyske han sliter? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.04.2015 19:47 Post subject: |
|
|
gisp prøvde å være morsom å siktet til samlivsbruddet  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.04.2015 19:49 Post subject: |
|
|
"Brudd for Gamst" sto det i Dagbladet m.fl.
3 minutter tillegg. Får vi et til? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
avtrekkeren Proff
|
Posted: 22.04.2015 19:50 Post subject: |
|
|
| hehe, doh ;p |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 22.04.2015 19:52 Post subject: |
|
|
greit nok, ikke helt det store å se på.
Gamsten sin siste kamp for oss på lang tid. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.04.2015 19:53 Post subject: |
|
|
Marte Okkenhaug hi vinni tippekonkurransen.
Præmi'n legg poinni innbyttarbænken attme spikerbua. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.04.2015 20:02 Post subject: |
|
|
Jeg leste ett eller annet sted en eller annen gang at i slike kamper bør man regne med minst ett mål pr. divisjon i forskjell - så mot 4. divisjon skal altså ett tieppeligalag egetlig score 4 mål etter den formelen, og det er egentlig ført da man skal begynne å telle innsluppne mål, siden det da ført på 4-0 etter er 0-0 etter "divisjonsutligningsformelen." Så da med 3-0 i denne kampen bør Vuku vær veldig godt fornøyde - hvilket jeg også vil tro de er, uavhengig av den formelen, for såvidt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 22.04.2015 21:07 Post subject: |
|
|
| Synes Vuku har all grunn til å være stolte over egen prestasjon. Synes banens yngste mann, 16 år, var god på midtstopper, Oscar Hynne. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 22.04.2015 21:10 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Jeg leste ett eller annet sted en eller annen gang at i slike kamper bør man regne med minst ett mål pr. divisjon i forskjell - så mot 4. divisjon skal altså ett tieppeligalag egetlig score 4 mål etter den formelen, og det er egentlig ført da man skal begynne å telle innsluppne mål, siden det da ført på 4-0 etter er 0-0 etter "divisjonsutligningsformelen." Så da med 3-0 i denne kampen bør Vuku vær veldig godt fornøyde - hvilket jeg også vil tro de er, uavhengig av den formelen, for såvidt. |
Hæ. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 22.04.2015 21:25 Post subject: |
|
|
Hvis den formelen skal fungere, må det vel være flere enn 2 fra den tradisjonelle start-11eren?
Vi stilte jo med purungt lag, to debutanter og masse folk som ikke har spilt på lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 22.04.2015 21:52 Post subject: |
|
|
Børs:
Lunna: 4
Svensson: 4
Eyjolfson: 4
Skjelvik: 4
J. Solli: 4
Sæther: 5
Pedersen: 2
Henderson: 5
Helmersen: 5
Malec: 3
Nielsen: 4
S. Solli: 4
Dette var rett og slett litt skuffende, men jeg tror været la en ganske bra demper på spillehumøret til de med mest erfaring. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.04.2015 22:51 Post subject: |
|
|
| Merkelig at mange av reservene ikke grep sjansen i dag. Skjelvik skuffet nok en gang med sin svake teknikk, og skotten skjønner jeg godt at Celtic lånte ut....., en pingle. Best på RBK var lille Sivert Solli. Han satte i gang mye i 2. omgang; bevegelig, kvikk, initiativrik. Svensson spilte stå-i-ro-fotball. Hou og Helmersen var gode i starten av 1. omgang men begge ble for lette i kroppen mot sterke "bøgdaguta" i 2. omgang da Vuku hadde spilt på seg selvtillit. Nielsen og Malec er det lett å skjønne at Kåre benker i serien. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 22.04.2015 23:01 Post subject: |
|
|
At de mer etablerte kjører en stille kamp er for meg helt greit, og da med tanke på lørdagens batalje mot Viking.
De som er litt ned på stigen, burde vel kanskje ha hatt litt mer futt og fart i kroppen. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 22.04.2015 23:37 Post subject: |
|
|
| gollumLAD legend wrote: | | Sikkert gøy for de fra Vuku og få besøk fra storebror i landsdelen. Men som RBK-supporter er første runde i cupen noe av det kjedeligste som finnes. Høydepunktet så langt er levva livet. |
for noe tull!
frøs på meg lausunger, men fikk vaska klærne mens de var på og ny bane på lista. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 22.04.2015 23:45 Post subject: |
|
|
Ja, det var én grunn til å ta turen og det var ny bane. Men budsjetterte med trondheimslag så sparer pengene til helgen.  _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.04.2015 01:16 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Jeg leste ett eller annet sted en eller annen gang at i slike kamper bør man regne med minst ett mål pr. divisjon i forskjell - så mot 4. divisjon skal altså ett tieppeligalag egetlig score 4 mål etter den formelen, og det er egentlig ført da man skal begynne å telle innsluppne mål, siden det da ført på 4-0 etter er 0-0 etter "divisjonsutligningsformelen." Så da med 3-0 i denne kampen bør Vuku vær veldig godt fornøyde - hvilket jeg også vil tro de er, uavhengig av den formelen, for såvidt. |
Så i følge denne formelen tapte vi 0 - -1 i dag? |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.04.2015 01:20 Post subject: |
|
|
Se det på den lyse siden. I følge den kalkuleringa tapte Molde også _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 23.04.2015 08:37 Post subject: |
|
|
| Molde stilte forøvrig med et overraskende rutinert lag, har de ikke unggutter å hive utpå der borte? |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 23.04.2015 08:55 Post subject: |
|
|
| Den tredje startelleveren deres må jo få spilletid den også. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 23.04.2015 19:42 Post subject: |
|
|
Synes ikke det var så Rævva som flere skal ha det til egentlig.
Det var skikkelig grisvær og gutta fiksa sikkert seieren og tok det litt kuli etterpå. kunne nok putta det dobbelte og da hadde vi vell neppe klaget hadde vi?
Tror at med godvær og bedre bane hadde vi spilt dem ut etter noter. Man så jo også at Molde sleit i styggvær og Horvath holdt jo på å score selvmål på utspark :/ Minner meg om en episode i interkrets serien for mange år siden da vi spilte på Lade mot Freidig tror jeg. Pælma ut et utspill i motvind, ballen gikk høytmot midten av banen kom i retur i 200km/t og var sjangseløs på å redde da den gikk i lengste helt under tverligger.
godt at vi fikk en gåll på Emil og Liam, og det eneste negative fra den kampen slik jeg ser det er den utrolig triste bekreftelsen på at Gamst er ferdig på toppnivå Hadde trua på at han hadde mere inne, men innser nå at jeg må bøye meg i støvet for de som nok hadde bedre innsikt enn meg.
Kan være en grei mann å ha i troppen og på trening men er nok langt unna en startposisjon. Og nå med operasjon tipper jeg han får det enda tøffere.
Det vi mangler slik jeg ser det er avklaring/ny mann inn i forhold til Stefan.
Klarer vi det samtidig som vi klarer å skaffe Helmersen rom til å prestere sammen med Hou så tror jeg at neste sesong med Kåre som styrmann blir vi fæle å slå. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 23.04.2015 20:20 Post subject: |
|
|
| Synes ikke dette var helt krise. Skulle gjerne sett mer fra enkelte, men vinden på stadion var jævla ekkel og det var drittvær. I tillegg var ikke banen top notch. Fra der jeg satt synes jeg Henderson og Nielsen spilte relativt bra, og viste tendenser til godt angrepsspill. Gamst slet ja, men vanskelig å slakte han ettersom han sliter med skade. Dette var tydelig i går også, da han konsekvent brukte høyrefoten for å unngå mye smerte. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 23.04.2015 23:26 Post subject: |
|
|
Det er fryktelig rart å oppleve at en tidligere så god spiller har blitt så rævva, denne Gamsten.
Er ikke bare skaden som har gjort han så dårlig ...
Var ikke spesielt god da han kom heller, selv om han leverte målpoeng. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 25.04.2015 01:21 Post subject: |
|
|
http://www.t-a.no/sport/t...889201.ece
En 5-minutts reportasje om Vuku-Rosenborg, og også litt om RBK2 fra Verdals side i intervjuet med Verdals trener i neste innslag.
Samt mer Nord-Trøndersk fotball for den som er glad i trøndersk fotball!  |
|
| Back to top |
|
 |
|