| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 28.01.2012 18:57 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | | Må dere slutte å være pissunger som suttrer. Bortsett fra at vi har en høyreback som ikke henger med var det en god kamp fra Rosenborg, greit solide bakover men dårlig markeringer på dødball. Midtbanen hadde god kontroll å vi var gode fremmover med passningspillet. Godkjent kamp av gutta! |
Nå har du vel ikke tatt med mostanden i betraktningen? Disse burde vi slå med fem, seks mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 28.01.2012 19:04 Post subject: |
|
|
| Max wrote: | | Brego wrote: | | Må dere slutte å være pissunger som suttrer. Bortsett fra at vi har en høyreback som ikke henger med var det en god kamp fra Rosenborg, greit solide bakover men dårlig markeringer på dødball. Midtbanen hadde god kontroll å vi var gode fremmover med passningspillet. Godkjent kamp av gutta! |
Nå har du vel ikke tatt med mostanden i betraktningen? Disse burde vi slå med fem, seks mål. |
å? Visste du at dette laget er rangert som Asias fjerde beste lag og stilte med toppet mannskap i dag? Dumt vi ikke fikk se gode gamle Fábio Rochemback i dagens kamp.
Last edited by Iziba Jaja on 28.01.2012 19:22; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 28.01.2012 19:06 Post subject: |
|
|
| oooooooooooooooooooo |
|
| Back to top |
|
 |
Dumpventil Junior

|
Posted: 28.01.2012 19:29 Post subject: |
|
|
Kampen var tider bra, og motstanderen kan være Barcelona eller Brommapojkarna for alt det gjelder, men det jeg er kritisk til er det varierende spillet og tendensene til å falle for lett sammen. Nå som i fjor viser laget at det kan spille veldig bra, men det kan også rett vest like fort. Dette er mitt hovedproblem med RBK anno 2011 og hittil i 2012.
Når det er sagt er det enda tidlig i sesongen, men jeg nevner det igjen: får ikke denne klubben i forsterkninger nå, og da særlig høyreback så kommer det til og gå til helvete. Ønsketenkning er: 2 raske backer, 1 rask stopper og en måltyv. Eventuelt keeper. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 28.01.2012 19:44 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | Max wrote: | | Brego wrote: | | Må dere slutte å være pissunger som suttrer. Bortsett fra at vi har en høyreback som ikke henger med var det en god kamp fra Rosenborg, greit solide bakover men dårlig markeringer på dødball. Midtbanen hadde god kontroll å vi var gode fremmover med passningspillet. Godkjent kamp av gutta! |
å? Visste du at dette laget er rangert som Asias fjerde beste lag og stilte med toppet mannskap i dag? Dumt vi ikke fikk se gode gamle Fábio Rochemback i dagens kamp. |
Vil tro at hvis de hadde toppet laget så hadde Peter Utaka og Lee Addy vært med...
Og Rochemback spiller vel på Dalian Shide. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 28.01.2012 19:56 Post subject: |
|
|
Nei han spiller for dagens motstander. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 28.01.2012 20:32 Post subject: |
|
|
Kommentatoren nevnte det også. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 28.01.2012 20:38 Post subject: |
|
|
| Okei. Krøll i databasene til Transfermarkt da:) |
|
| Back to top |
|
 |
Bølgen Junior
|
Posted: 28.01.2012 21:03 Post subject: |
|
|
Syns det er mye sutring her folkens. Ja vi har ikke hatt de beste dagene angående klubb og økonomi. Men jeg så mange lyspunkt i kampen i dag. At Dockal scorer to er meget deilig. Høiland er jo selvsagt det svakeste kortet vårt. Men spennende med unggutta som stepper opp og tar nivået relativt greit. Dere må også huske at treningskamper er nettopp treninger  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.01.2012 22:10 Post subject: |
|
|
Det finnes sitater for alle situasjoner.
-you never rise to the occasion in combat, you sink to the level of training
Lt.Col Dave Grossmann _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 28.01.2012 22:51 Post subject: |
|
|
| He he, merkelig å se RBK spille i oransje... Uansett godt med en seier, selv om rapportene ikke bare var overbevisende. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.01.2012 01:00 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Herlig publikum i dag i hvert fall  |
Enig! Trøndere utenlands er slett ikke så trege. Syns dette rett og slett var ganske så festlig:
I tillegg til "Ærr-Be-Kå" og "Send mer pæng" hadde de vel "Kor e Nils Arne!?" og "Vil på TV2". Her var det humor og snert, som Davy Wathne ville sagt, og slett ingen relevans til Håndballens venner og nederlandske skøytesupportere uten snev av stilsans.
Stå på videre! Den trønderske utgaven av Shakhtar trenger all mulig støtte også mot Spartak i overovermorra! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.01.2012 01:07 Post subject: |
|
|
Haha, ikke bare jeg som får Shaktar-vibber nei
Uansett, gleder meg å se hvor mye Chibuike sprudler på banen. Ikke bare er han lagets mest komiske fyr, men han er også en vanvittig god fotballspiller på sitt beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Frakken Junior
|
Posted: 30.01.2012 10:00 Post subject: |
|
|
Hvordan spilte Ola i denna matchen? Hadde vært fint med et lite referat. Blir det for tidlig å gi han muligheter mot god motstand i eliteserien(finnes det? :p)
Hører at han er veldig trygg med ballen og liten feilprosent på pasninger. Og det er veldig viktig da vi burde styre de fleste kampene i Eliteserien. Er ikke flust med sånne spillere her til lands. Har han nivået inne og er så bra med ballen som jeg har hørt, så syns jeg han burde bli satsa på tidlig. Men som sagt, vet fortsatt veldig lite om fyren. Så en fyldig analyse av fyren hadde vært interessant å høre |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.01.2012 10:13 Post subject: |
|
|
| Ole Selnæs du tenker på? Jeg så bare 2.omg, da virket han trygg med ball, fornuftig plassert, men laget flere (tre tror jeg) frispark i farlige/småfarlige områder. Jeg tror han kan bidra allerede i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Frakken Junior
|
Posted: 30.01.2012 10:25 Post subject: |
|
|
Takker, likere Å lage frispark på en liten dum måte er vel en klassisk juniorfeil som blir luka bort, med mindre du heter Joey Barton. Han er vel 17 i hue ennå :p |
|
| Back to top |
|
 |
|