| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.10.2010 17:11 Post subject: |
|
|
| Nei, men at gutta i TV2 blir tatt i å holde på sånn med RBK er ikke tilfeldig. Hadde Stokke raljert på denne måten over Brann, ville det vært armageddon i pressen! |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 18.10.2010 17:18 Post subject: |
|
|
Enig i det, men undertegnede reagerte på følgende:
| AndreasR wrote: | | Journalister er ikke akkurat kjent for god oppførsel. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.10.2010 17:25 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Å gi Bjärsmyr en treer er også helt på trynet, men forumet her har jo bestemt seg for at han er dårlig, så for all del kjør på. |
Vel, han ER jo det. Han har jo vært en jævla katastrofe siden han kom. Fredrik Stoor (og dere vet alle hva jeg mente om ham) spilte jo bedre!
Iversen var målgivende unntatt, dårlig. Moldskred til og med, var bedre. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 18.10.2010 17:36 Post subject: |
|
|
Det der synes jeg er en tullesak. Jeg og kompisene mine kjører av og til en rasistvits eller to, uten at noen av oss har noe imot innvandrere eller noe slikt. Det er bare guttehumor. Som en av de to sier, det kunne vært langt verre det de sa på direkten. Jeg synes ikke det er noe å ta opp. Synes forøvrig deres kommentarer var litt morsomme, jeg setter pris på litt dum humor.
PS. Angående børsen; jeg kan være enig at det kan virke litt krast å gi Bjärsmyr en treer, stort sett var han jo OK. Men de feilene han gjør kan jo være utslagsgivende. Det er samme opplegget for midtstoppere og keepere, du kan ha spilt bra hele kampen, men gjør du to avgjørende tabber er du ikke mye å spare på. Jeg synes Bjärsmyr spilte på høy risiko gjennom hele kampen og jeg er glad vi hadde Demidov bak der. Jeg synes han ikke fortjente mer enn en treer.
Vi møter Hønefoss, selvfølgelig får Moldskred mye rom. Vi er et bedre lag. Vi kan være enige om å ikke være enige, men jeg mener en god ving skal ha overblikk nok til å se at det er fire spillere rett foran boksen, og ingen på bakre. Hvor mange dårlige innlegg hadde Moldskred? For mange, og det i situasjoner hvor han hadde god tid. Er enig i at han var bevegelig og kom til mange innlegg, men det påpekte jeg jo også. Jaja, kan kanskje gi han en 5er da, men som jeg også påpeker, jeg likern ikke. Og siden han gir meg en dårlig magefølelse gir jeg han en 4 istedenfor en 5.
Og til de som mener vi er så negative her på forumet, jeg er uenig. Poenget her med forumet er jo at vi diskuterer hvordan vi kan bli bedre. Om jeg skal skrive innlegg som kun fokuserer på de tinga vi allerede gjør riktig blir dette totalt uinteressant.
Last edited by LarsG on 18.10.2010 18:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 18.10.2010 17:52 Post subject: |
|
|
Personlig synes jeg humoren var utrolig barnslig. Nå er ikke jeg noen moralvokter og har absolutt mine innfall av hjernedød humor, men jeg synes det er noget spesielt at to godt voksne menn sitter og tøyser som femåringer helt opp mot kampstart. Som skrevet i "fotballkommentarorer"-tråden, mulig jeg er naiv, men jeg trodde faktisk kommentatorer brukte de siste minuttene før kamp til finsliping og å komme i modus, ikke lavpanna humor hvor man disser stort sett de fleste andre enn de som er som seg selv.
EDIT: Må også slenge på at det som tenner meg ekstra i denne saken er at det er TV2 det er snakk om. De er jo det mediet i Norge (i hvertfall av de store) som kjører hardest på tabloid drittpakkejournalistikk. Da er det utrolig svakt at de bagatelliserer og nærmest blir indignerte når andre medier kjører samme taktikk mot dem for en gangs skyld. Tydeligvis ikke så gøy at andre medier for en gangs skyld snur på flisa og finner egne saker, i stedet for å blindt følge dikteringene fra TL-kanalen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.10.2010 18:04 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Fredrik Stoor (og dere vet alle hva jeg mente om ham) spilte jo bedre! |
Presterte ikke Stoor ganske middelmådig når han først kom til RBK? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.10.2010 18:23 Post subject: |
|
|
Var vel nettopp det Recon mente. Selv var jeg en ivrig forsvarer av Stoors prestasjoner våren 2007, fordi jeg så dem i sammenheng med en 4-3-3-formasjon der han spilte høyreback bak Konan Ya og Sapara, som ikke akkurat var de beste på defensiven. I tillegg viste jeg til andre RBK-spillere som ikke akkurat hadde overprestert fra første stund i klubben.
Heldigvis fikk Stoor tillit etter et Strand-vikariat på backen, og løftet seg både forover og bakover på banen til tross for mange kritikere her inne og latterliggjøring blant journalister i regionspressen. Nå hadde vi ikke hatt noen Lustig her hvis ikke Stoor hadde blitt solgt, men Stoor var bra på slutten og avsluttet jo karrieren hos oss med litt av ei scoring til og med. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.10.2010 20:11 Post subject: |
|
|
| En kollega som er Viking-supporter påpekte i dag at med en konsekvent dommerstand så burde Hønefoss fått straffe da Örlund klikka og dytta en Hønefoss-spiller. Jeg synes det var tåpelig både i år og i fjor da de dømte straffe på slike situasjoner, men strengt tatt så har han vel rett. Eller? Rart ikke TV2 dro frem den forresten... |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.10.2010 20:22 Post subject: |
|
|
| Bittelite dejavu ja. Men HBK-eren ramla ikke så teatralsk som Goodson og Olsen, og det må du som kjent gjøre for å få straffe. Ingen ærlige spillere som prøver å holde seg på beina belønnes. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
|
| Forskjellen er at RBK fikk frispark, og således var ikke ballen i spill da det skjedde. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
|
| Jeg skal innrømme at det var fryktelig vanskelig for meg å se, men fikk ikke Ørlund frispark i den situasjonen? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.10.2010 20:27 Post subject: |
|
|
| HBK-eren kom jo tilsynelatende inn med albuen i ribbeina til Örlund. Hvis det var blåst frispark kunne Örlund dytte så mye han ville, for da var jo ikke ballen i spill. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.10.2010 22:37 Post subject: |
|
|
| Hvis det var blåst frispark så er saken selvfølgelig grei, og ved nærmere ettertanke så tror jeg det stemmer at Örlund fikk frispark. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 18.10.2010 23:12 Post subject: |
|
|
Var frispark før dytten ja. Så straffe i den situasjonen hadde vært en dommertabbe av dimensjoner, men vi vet jo alle hva Edvartsen kan finne på.  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 18.10.2010 23:24 Post subject: |
|
|
Synes Tandoori klarte seg overraskende bra. Jeg så nettopp på Matchball Mandag. Gratulerer til han fyren med hatten som nå har vist seg fram som tilbakestående på riksdekkende TV.  |
|
| Back to top |
|
 |
|