View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 24.09.2025 08:37 Post subject: |
|
|
Ikke hørt hele, men hørt den delen om avskjeden. Han er vag og Rasmus & Saga som vanlig helt ute av stand til å stille gode spørsmål, men hans versjon er at han som kaptein sa fra om noe som ikke var bra nok i klubben og derfor fikk øksa. Samt noe vagt om dårlig kommunikasjon. Og mye om hvor lite opptatt han er av seg selv og mest opptatt av klubben. Høres veldig ut som kritikk av Alfred og teamet.
Den mest bisarre delen av intervjuet er da R&S spør om Solbakken og Henriksen får snakke om hvor flott Solbakken er og omtaler misnøyen med Solbakken som et resultat av hans Molde-koblinger. Det slipper han unna med uten et eneste kritisk spørsmål fra R&S. Helt utrolig lavt nivå på de to. De fremstår kunnskapløse og uforberedt i alle sammenhenger. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 24.09.2025 09:01 Post subject: |
|
|
Kom uheldig ut av dette Henriksen ja. Fremstår som han ikke har peil eller oversikt i det hele tatt på, eller iallfall ikke har reflektert over, all den driten Solbakken har hatt noen avtrykk på de siste tjue årene. Det går an å lese seg opp, for meget er skrevet og lett å finne igjen |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.09.2025 09:36 Post subject: |
|
|
Jo, men er jo mulig han vet at kritikken ikke skyldes Molde-koblingen, men han jobber jo for fyren så han har jo ingen interesse av å gjøre en grundig analyse av Krim-Jim. Derimot burde man forvente at R&S er i stand til å stille kritiske spørsmål til det Henriksen sier, men nei. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 24.09.2025 13:15 Post subject: |
|
|
Jeg har lenge vært en stor fan og lytter av Rasmus og Saga i mange år. Men jeg må innrømme at jeg synes kvaliteten har sunket betraktelig de siste årene. De har gode gjester, men de skummer så vidt i alt av spørsmål. Sagbakken er mest opptatt av å snakke selv, mens Rasmus snakker bare om lokale trøndere og alle som skal vekk fra RBK straks de har prestert i 15 minutter. De får helt utrolig lite ut av intervjuene. Enig at de ofte virker dårlig forberedte. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.09.2025 13:15 Post subject: |
|
|
Tror ikke det handler om evner, men vilje. De vil gjerne være på god fot med sånne som Henriksen, som vil kunne være en god informant de neste 20 årene om relasjonen er riktig. |
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 25.09.2025 20:21 Post subject: |
|
|
Holm med herlig assist da Brann utlignet borte mot Lille. Historien med eks-RBKere gjentar seg. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.09.2025 20:45 Post subject: |
|
|
Han brant en MEGASTOR sjanse ved å sette i stolpen fra 6-7 meter upresset. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 25.09.2025 22:32 Post subject: |
|
|
Spilte Broholm? |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 25.09.2025 23:08 Post subject: |
|
|
Nei |
|
Back to top |
|
 |
tobbis1 Senior
|
Posted: 26.09.2025 18:52 Post subject: |
|
|
Holm kåret til banens beste i kmpen mellom Lille og Brann! |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.09.2025 19:29 Post subject: |
|
|
Ja og ble symptomatisk nok en slags syndebukk, brant på utrolig vis en absolutt 100%-sjanse.Våre to spisser er mye mer klinisk enn Holm, og han var heller ikke en god ving. Men en kjernekar, det var virkelig Holm!! |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 28.09.2025 17:53 Post subject: |
|
|
Hvor er RBKs styreleder Cecilie Gotaas Johnsen? |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.09.2025 18:49 Post subject: |
|
|
På brakka? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2025 23:32 Post subject: |
|
|
Rune Bratseth bor riktignok i en stor villa på Byåsen, men det ble bokstavelig talt fullt hus torsdag kveld. Da åpnet han hjemmet sitt for en «hjemme hos»-konsert under årets Kamfest.
(...)
– Hva slags forhold har du til klassisk musikk?
– Vet du, jeg prioriterte stillhet og mindre tomt snakk i livet mitt, fra 2016.
– Hva skjedde?
– Jeg tenkte at nå var det nok ståk og styr, så fra da av var NRK-klassisk første prioritet på bilradioen. Det var sånn det startet for meg, og det er jo snart ti år siden. Søskenbarnet mitt, Torodd Wigum (musiker og dirigent), tipset etter hvert Kamfest om at jeg kunne være aktuell for å sitte i styret, og det sa jeg ja til. Og det har vært veldig hyggelig.
Les mer: Stinn brakke hos Rune Bratseth: - Jeg har ingenting å skjule |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
Posted: 30.09.2025 14:27 Post subject: |
|
|
Nypan Opprinnelig uttatt til U-21 troppen, men skal inn på A-laget til kampen mot New Zealand. |
|
Back to top |
|
 |
Solecito Junior
|
Posted: 30.09.2025 20:40 Post subject: |
|
|
Er der en mulighet for å låne Broholm nå i sluttspurten? Har er jo i fryseboksen i Lille. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 30.09.2025 21:16 Post subject: |
|
|
Det viser vel at nivået her høyt der ute og at tempo og fysikk er veldig viktig _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2025 23:25 Post subject: |
|
|
FKH skal i høst ansette ny sportssjef etter Jostein Grindhaug, som gir seg når kontrakten går ut ved årsskiftet.
(...)
Etter det Haugesunds Avis erfarer, er det to kandidater som foreløpig har vært inne til intervju. Det er Rune Lothe og Kristoffer Haraldseid.
(...)
I tillegg til Lothe og Haraldseid, er Haugesunds Avis kjent med at Alexander Søderlund skal inn til intervju i løpet av de nærmeste ukene.
Les mer: En av disse blir trolig ny sportssjef i FKH
Nashville Soccer Club announced last night the winners of the club’s 2025 awards in a private ceremony held with players and staff at GEODIS Park.
Read more: Nashville Soccer Club Announces 2025 Club Award Winners |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 01.10.2025 09:09 Post subject: |
|
|
Sier litt om nivået når Tagseths lagkamerat Sam Sturridge, en fyr som i England var en middelmådig Championship-spiller, absolutt herjer i MLS _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.10.2025 23:57 Post subject: |
|
|
Nu är det klart att tidigare landslagsspelaren Mikael Lustig stärker SVT Sports bevakning av herrlandslaget.
Under hösten kommer Lustig arbeta med VM-kvalet och matcherna mot Schweiz, Kosovo och Slovenien.
– Ja, vi börjar med ett ”korttidskontrakt”, som det heter i fotbollen. Ska bli skoj att prova på detta, säger Lustig.
Läs mera: Mikael Lustig ny expert i SVT: ”Ska bli skoj” |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
Posted: 02.10.2025 12:23 Post subject: |
|
|
Tagseth Og Nelson vant begge hver sin cup i går. Nashville vant the Open cup i USA, og Vancouver vant den kanadiske cupen. Nelson forøvrig kåret til turnerings beste unge kanadiske spiller. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.10.2025 21:13 Post subject: |
|
|
– Veldig stort! Mitt første trofé, og jeg er utrolig stolt over å få det til i mitt første år i Nashville, sier Tagseth til Trønder-Avisa.
Les mer: Cupmester i natt |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.10.2025 14:06 Post subject: |
|
|
Morten Ågnes Konradsen er ansatt i en toårig prosjektstilling i Bodø/Glimt for å være med å oppfylle stadiondrømmen.
– Det er et veldig stort momentum i klubben og i byen vår. Jeg ser frem til å bidra med realiseringen av ny stadion, sier Ågnes Konradsen.
Ågnes Konradsen kombinerte spill for Bodø/Glimt med studier i blant annet økonomi, og nå får han bruk for begge "studieretningene" sine de neste månedene. Han skal nemlig kombinere arbeidet i Bodø med spill i OBOS-ligaen for Ranheim.
– Jeg skal fullføre sesongen i Ranheim, jeg er veldig glad for at Ranheim lar meg ta denne muligheten nå.
Les mer: Morten kommer hjem: – Stort momentum i byen |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2025 20:47 Post subject: |
|
|
Overfor Nettavisen innrømmer unggutten etter landslagsdebuten at møtet med den nest øverste divisjonen i England var brutal.
Spesielt de fysiske kravene satte ut Rosenborgs tidligere gullkalv.
– Jeg husker den første treningen der, du løp rundt og klarte nesten ikke å tenke, sier Nypan til Nettavisen.
– Du måtte komme deg opp i press og springe det du klarte, sier midtbanespilleren.
Les mer: Sverre Nypan innrømmer England-sjokk: – Klarte nesten ikke å tenke |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 18.10.2025 22:14 Post subject: |
|
|
Ser at Nypan bare har et snitt på 6,35 på Fotmob etter han kom til Championship, og at han var ubenyttet innbytter for Middlesbrough mot Ipswich i helgen. Er det ikke bedre at han spiller for oss enn å sitte på benken i Championship og av og til få et innhopp?
Noen som vet om det i det hele tatt er en mulighet? Han var kanskje ikke helt på topp for oss i år, men samtidig er han jo en reell forsterkning hvis han kommer tilbake? |
|
Back to top |
|
 |
|