English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 560, 561, 562, 563  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 24.08.2025 20:06    Post subject: Reply with quote

Broholm som måtte av med skade etter 1 omg i første serierunde starter på benken i kveld hjemme mot Monaco. Usikkert om det er pga at han ikke er 100% eller om han ble droppet etter en litt under pari første omgang før smellen sist.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2025 23:34    Post subject: Reply with quote

Mari Holm Lønset (H) går til valg på en sterk anbefaling om at skolelunsjen skal være skjermfri.

(...)

Even Barli og Isabell Holiløkk blir provoserte av Høyres utspill.

- Fordi vi er enige i premisset, men ser ikke helt hvordan vi får løst dette med den økonomien skolen har i dag.

Les mer: – Vi kan ikke ende som et samfunn der vi er avhengige av skjerm for å spise
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende

PostPosted: 25.08.2025 08:17    Post subject: Reply with quote

Da jeg gikk på barneskolen leste læreren bok til oss i matpausen. Skulle tro det var mulig også i dag, den gangen var det flere elever i klassene og det krever færre ressurser enn å vise film. Men dette hører hjemme i en annen tråd/et annet forum.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.08.2025 08:19    Post subject: Reply with quote

Det kan hende at arbeidsmengden til lærerne har økt siden den gang.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 25.08.2025 08:44    Post subject: Reply with quote

Den største forskjellen er vel at andelen elever med ulike former for utfordringer har skutt i taket. Mulig det har gjort at det ikke går an å lese for elever lenger.
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 25.08.2025 19:32    Post subject: Reply with quote

Victor Jensen udtaget til det danske landshold for første gang

https://bold.dk/fodbold/k...varm-kanin
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 26.08.2025 19:16    Post subject: Reply with quote

Artig for Jensen!

Jalland opplyste ifm. U21-landslagsuttaket at det er ene ankelen som Broholm sliter med.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 29.08.2025 20:41    Post subject: Reply with quote

Ikke så artig for Jensen.

https://x.com/foet247euro...1112884336

- Torgeir Børven
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.08.2025 20:51    Post subject: Reply with quote

Etter det SA erfarer jobber Sarpsborg 08 intenst med å hente tidligere S08-spiller Anders Trondsen (30) fra IFK Gøteborg.

Les mer: SA erfarer: Trondsen høyaktuell for Sarpsborg 08

2mas 12. juli wrote:
Forrige helg, fredag 4. til søndag 6. juli, gikk VM i gåfotball av stabelen i Malmø. Der bidro hemnværingen Kjell Øyasæter (75) sterkt til at Norge ble verdensmestere i den eldste aldersklassen, 75+.

Ble derimot ikke nevnt at Arve Svorkmo ble toppscorer med 17 mål.
Back to top
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 30.08.2025 13:05    Post subject: Reply with quote

Åge skal dessverre ha blitt alvorlig syk den siste tiden. I mine øyne en hedersmann og rosenborger, selv om vi hadde forventet mer i de to oppholdene i Rosenborg RBK
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 30.08.2025 15:31    Post subject: Reply with quote

Nypan spilte andre omgang for Middlesborough i dag. Noen som har sett kampen og vet hvordan han klarte seg?
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2025 15:50    Post subject: Reply with quote

Var tredje sist på målet. Så ikke kampen, men ser at han får mye skryt på Twitter.
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 30.08.2025 17:18    Post subject: Reply with quote

Broholm tilbake på laget igjen for Lille i dag etter å ha sittet på benken forrige kamp grunnet en liten smell.
Back to top
pappabrun
Proff

PostPosted: 30.08.2025 17:55    Post subject: Reply with quote

https://x.com/ofbmar/stat...6050933979

Nypan mot Sheffield United
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 30.08.2025 18:13    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Broholm tilbake på laget igjen for Lille i dag etter å ha sittet på benken forrige kamp grunnet en liten smell.

Tatt av i pausen. Lille scoret deretter 2 mål med engang i 2 omg.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2025 18:22    Post subject: Reply with quote

Høster ikke akkurat mye lovord på Twitter ser jeg.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 30.08.2025 18:33    Post subject: Reply with quote

Får ikke mye skryt broholm nei.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 30.08.2025 18:52    Post subject: Reply with quote

Helsingborgs IF och Halmstads BK är överens om ett lån med köpoption för ytterforwarden Pawel Chrupalla. Lånet sträcker sig säsongen ut.

(...)

– Det känns väldigt bra och jag är glad över att vara här. HIF är en stor och väldigt känd klubb med ett spännande projekt som jag gärna ville vara med på. Jag är spänd på att komma ut till Olympias gräsmatta och bidra till laget, säger Pawel som gör sin första HIF-träning på tisdag.

Läs mera: Pawel Chrupalla klar för HIF

– Chrupalla ville väldigt gärna ha mer speltid och det har vi inte kunnat ge honom i allsvenskan. Därför är superettan en möjlighet för honom att få mer speltid och då har vi med hjälp av hans rådgivare lånat ut honom till Helsingborg de återstående omgångarna, säger HBK-tränaren Johan Lindholm.

Läs mera: Chrupalla lämnar HBK på lån – klar för HIF resten av säongen
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 30.08.2025 20:42    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Høster ikke akkurat mye lovord på Twitter ser jeg.

Får håpe det blir bedre. Men synes franske klubber generelt har vist lite tålmodighet med nye spillere som kommer dit. Et par dårlige kamper også er man plutselig ute i kulda. Var litt skeptisk på hans vegne når det ble fransk fotball men håper jo at det skal løsne til slutt.

Ble for øvrig 7-1 (!) til Lille. Alle mål i 2 omg og 5 av de fra 77 min og inn. Et av de av Sahraoui som er tilbake fra skade og gir mer konkurranse på topp. Selv om han vel i utgangspunktet bekler motsatt side av Broholm.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 30.08.2025 20:45    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Får ikke mye skryt broholm nei.

Han som kom inn for Broholm scoret to og Lille scoret 7(!) mål etter at Broholm gikk av
Hodor
Veteran

PostPosted: 02.09.2025 13:33    Post subject: Reply with quote

Anders Trondsen tilbake i Eliteserien. På lån i S08
Scorer vel mot oss i Oktober
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.09.2025 14:49    Post subject: Reply with quote

AaB har lavet en etårig aftale med Adam Andersson, der blandt andet har fire A-landskampe for Sverige på sit CV.

(...)

- AaB er en stor og traditionsrig klub med mange rigtig gode fans, som jeg ser frem til at kæmpe for. Jeg er en spiller, der stiller høje krav til mig selv og mine medspillere, og jeg håber, at vi kan skubbe hinanden fremad og hente så mange point som muligt, siger Adam Andersson.

Læs mere: AaB tilføjer Adam Andersson
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.09.2025 18:17    Post subject: Reply with quote

Solbakken bekrefter at han snakket med Rosenborg i sommer, jf. podkastbesøk sammen med Skarsem.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.09.2025 21:15    Post subject: Reply with quote

Lørdag 25. oktober inviterer Rotsekk i samarbeid med Quality Hotel Prinsen til en uforglemmelig aften med Erik Hamrén 🤩

I samtale med Kent Aune, 2-Retters middag og drikke samt et dypdykk i Hamréns tid i RBK vil dette bli en magisk kveld for den som aldri fikk nok av den folkekjære treneren. 🖤🤍

Les mer: Rotsekk
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.09.2025 16:57    Post subject: Reply with quote

As for his Boro loan, Nypan admits that at the start of the summer this was not the destination he saw for himself. There had been discussions with City about potentially heading out on loan, but Boro didn’t initially feature in those conversations. Boro’s interest and work to make it happen came later, with Nypan now desperate to make the most of the move.

“I'm just adapting to a new culture, a new environment. It's a lot of new things and you learn so much by moving. It's good,” he said. “I'm trying to get a look around and see around the city. I’ve got a nice place, soI’m really happy with where I am right now. I’m just really looking forward to the year to come.

“I'll keep going with the development. That's the plan. And hopefully help the team as much as I can as a Boro player. My goal is to help this team this year and fight for promotion. You always have that belief anyways, you know? It's been really good, but just stay in the same zone as we've been in so far. And if we start losing games, then just keep the same focus, keep the same motivation and keep the same drive.”

Read more: Man City loanee Sverre Nypan opens up on life as a Norwegian protege and Odegaard comparisons

– IFK Göteborg hadde litt utfordringer med utenlandskvoten nå i sommer, og da ble det lite spilletid på meg. Da muligheten for en retur til Sarpsborg 08 dukket opp måtte jeg bare ta den. Jeg hadde det veldig bra sist jeg spilte i Sarpsborg, og jeg har fulgt med på laget helt siden jeg dro, sier Trondsen.

(...)

– Jeg kan bidra med erfaring og mine offensive kvaliteter når jeg har fått spilt noen matcher og kommet inn i rytmen igjen. Jeg tror jeg har den samme spillestilen som jeg hadde sist, men det er en spillestil hvor jeg må være i kampform for å prestere på topp. Jeg liker å trykke til litt i duellene, og med erfaringen jeg har fått så pådrar jeg meg ikke alle de dumme gule kortene som jeg gjorde tidligere, sier han.

Les mer: Skal finne tilbake til seg selv: – Jeg har fortsatt mye fotball igjen i meg

Guillermo Molins vann fem SM-guld och spelade över 250 matcher för Malmö FF under karriären. Dessutom gjorde han sex landskamper för Sverige och hade utlandssejourer i Anderlecht, Real Betis, Beijing Renhe, Panathinaikos, Sarpsborg och Rosenborg.

Men hade det inte varit för sina skadeproblem, däribland två korsbandsskador, är han övertygad om att han hade tagit sig ännu längre.

- Med tanke på skadorna jag fick, samt tidpunkterna jag fick dem, så tror jag inte att jag hade kunnat maxa min karriär mer än vad jag gjorde. Där tror jag att jag har haft lite tur i oturen. Någonstans efter första korsbandsskadan kom jag tillbaka i bättre skick. Efter andra korsbandsskadan klarade jag av att hålla någon sorts jämn nivå och byta spelstil. Jag gick från att vara en kvick ytter till att vara en stor, tung anfallare, säger han i podcasten Lundh och fortsätter:

- Så någonstans är jag, med de korten jag fick på handen, väldigt nöjd med hur jag har spelat dem. Tror jag att jag hade gått längre och tagit mig till en helt annan nivå utan skadorna? Jag är nästan 100 procent säker på det. Har jag varit bitter för det? Extremt. Är jag bitter för det nu? Nej.

Läs mera: Molins ignorerade varningssignal - innan två korsbandsskador: "Direkt kopplat"
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 560, 561, 562, 563  Next
Page 561 of 563

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb