View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Silkysmooth Junior
|
Posted: 03.09.2013 00:08 Post subject: |
|
|
Sjokkerende at trege, bitre motspillere går hardt ut mot knerten.
Når keeper er idiot nok til å ruse ut på en ball som knerten knapt ville hatt mulighet til å holde i spill, for så å kakke han i bakfoten så risikerer man å få straffespark.
Heller ingen bombe at andre trege spillere som ikke har annet å spille på enn at de har 20+ kg på knerten hetser han. Selvfølgelig vil en spiller på rundt 60kg falle letter enn en på 90+. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 03.09.2013 00:33 Post subject: |
|
|
Det er vel kanskje litt kulturelt betinget. Her oppe i nord er det lite finesse og teknikk, men mye innsats. Mens lenger sør i Europa applauderes andre ting.
Jeg synes at alle slags forseelser i spillet går under det samme. Bryr meg ikke om det er en stygg/for sein takling eller filming, det er feil uansett. Så er vel temmelig nøytral i dette tilfellet. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 03.09.2013 14:12 Post subject: |
|
|
Kranglefanter.
Min oppfattelse er at dommerne gjorde en god jobb. Var bare 1 av dem som driver med det til vanlig og det var ikke en turnering i regi av nff akkurat. I de kampene jeg så, så jeg ingen stygge situasjoner heller.
Uansett. Neste år blir den lagt til en annen dag enn kampdag så vi kan starte litt senere.
Vi har allerede ordnet finvær så det vil bli grilling igjen neste år.
Twitterlaget får pluss for gode tweets under kampen, vår twitterprofil lå nede grunnet en masterinnlevering desverre |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 03.09.2013 20:14 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | VÃ¥s av begge. Vi vant cupen gjennom en vanvittig innsats av alle mann. Deal with it. |
Har jeg da ikke sagt noe på. Mitt lag var uansett sjanseløse, men det må da allikevel være lov å komme med mer eller mindre saklig kritikk av det jeg syns er uerlig oppførsel. Straffesituasjonen dere snakker om skjedde etter at jeg hadde dratt hjem for å forsøke å tørke til ny match, så jeg kan kun basere meg på det jeg rakk å se i gruppespillet, som ikke akkurat imponerte meg. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 03.09.2013 20:40 Post subject: |
|
|
phreako wrote: | Sjokkerende at trege, bitre motspillere går hardt ut mot knerten.
Når keeper er idiot nok til å ruse ut på en ball som knerten knapt ville hatt mulighet til å holde i spill, for så å kakke han i bakfoten så risikerer man å få straffespark.
Heller ingen bombe at andre trege spillere som ikke har annet å spille på enn at de har 20+ kg på knerten hetser han. Selvfølgelig vil en spiller på rundt 60kg falle letter enn en på 90+. |
Diver ass |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 03.09.2013 22:19 Post subject: |
|
|
Er bitterheten her inne seriøst ment eller bare på spøk? kan være vanskelig å lese på internett, men det var jo en amatørturnering, hvorfor legge så mye i det?
På en annen side, jeg har enda ikke betalt min andel for partisipering i turneringen, hvor mye ble det på og hvor sender jeg pengene? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.09.2013 22:28 Post subject: |
|
|
Du og resten fikk en e-post fra meg i aften.  |
|
Back to top |
|
 |
Diabolic Rutinert
|
Posted: 04.09.2013 09:20 Post subject: |
|
|
Haha, dette er jo helt herlig. Akkurat så mye følelser SKAL legges inn i denne cupen. |
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 04.09.2013 13:18 Post subject: |
|
|
Da er penger på vei over til deg fra Melhus.
Takk for kjempecup! WEB |
|
Back to top |
|
 |
|