English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Joseph Tagoe
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 06.12.2010 22:38    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Til å ha være på prøvespill har vi hørt overraskende lite fra den kanten..

Det er iallefall et dårlig tegn. Hadde han i det hele tatt vært i nærheten av å imponere såpass at han får en kontrakt, hadde han nok blitt hypet opp betraktelig både på rbk.no og i Adressa.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 06.12.2010 23:47    Post subject: Reply with quote

Må ærlig innrømme at jeg rett og slett glemte å spørre om Tagoe før helga. Planen var vel at han skal være med på treningene i Trondheim denne uka, og så blir det ei vurdering om han skal være med til Split og evt. Thessaloniki.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 14:44    Post subject: Reply with quote

Ble ikke kontrakt, gett.

Lenke
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 17:43    Post subject: Reply with quote

nei hvem hadde vel trodd det? jeg har ikke sett han, men hørt folk som har vært på treningene sagt at han har levert varene og vært veldig positiv.
Back to top
View user's profile Send private message
Roamer
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 17:48    Post subject: Reply with quote

Det så jo unektelig positivt ut i treningsvideoen som ble lagt ut. Kunne godt tenkt meg å se mer, så synd å høre. Godt mulig at han ikke var god nok, men fikk Jönsson sett ham? Har ikke særlig tiltro til Eggens vurderingsevner.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 18:25    Post subject: Reply with quote

Jeg både tror, og håper inderlig, at Jönsson er involvert i alle avgjørelser knyttet til spillere for tiden. Dersom det tas avgjørelser uten at Jönsson er involvert, så mener jeg at det er helt på trynet.

Eggen burde, på det nåværende tidspunkt, kun involveres i slike spørsmål på forespørsel fra Jönsson.

Mener nu jeiiii...
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 19:35    Post subject: Reply with quote

Dette er intet mindre en en skandale!

En kompis har vært å sett ham på 4 treninger, og han har vært blandt de klart beste på samtlige.

selvfølgelig trenger han litt tid, men han har ferdigheter som går langt utenpå de andre i klubben.

Aner ikke hvem som konkluderte med at han ikke er god nok. Riktignok så er vi supportere forståsegpåere, og vet jo som oftest bedre enn treneren, men i dette tilfelle gjelder det ikke utak eller formasjon, men vi hadde en kjempemulighet på en spiller som kunne skapt itt underholdning, kostet lite samt hadde tilført oss noe vi er komplett blottet for i dag. nemelig kreativitet.

Jeg vil ikke trekke paraleller til Eguren, Lago og Sibaya etc, så jeg velger å påstå at dette er en avgjørelse tatt på feil grunnlag, nemelig som nevt over her at gutteklubben grei ikke skal risikere posisjonene til sine egene "favoritter". De hadde vel håpet han var best som kant, men da han på trening har vist seg veldig dyktig sentralt i banene ble det fort for farlig for diverse favoritter som Henriksen (er jo selvfølgelig enig han skal satses på), men mere merkbart Ciljan som har nesten utgått kontrakt og ikke mindst brasilianeren vår Winsnezinho.

Tull og tøys og inkompetanse!

håper VIRKELIG Jan får velge sitt eget apparat og at folk blir erstattet og lærer seg at ting ikke er så enkle som de tror.

RBK er et varemerke som VI kjøper, og jeg mener bestemt at Produktet RBK hadde profitert på å signere Togoe.

I tillegg leste jeg også at det ikke er noe stress rundt Sare.

like før jeg skifter til Ranheim supporter der ting er mere spiselig. (langt fra perfekt der heller men ihvertfall så driter de ikke i buksa hver gang de skal ta en avgjørelse)
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 19:56    Post subject: Reply with quote

Nå er det slik at jeg fortsatt har større tiltro til de ansvarlige i det sportslige apparatet i klubben enn kompiser av forumdeltagere som er hypp på nye navn i laget. Skandale er vel å trekke det litt langt basert på utsagn fra kompisen din som har sett 4 treninger.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2010 20:08    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
En kompis har vært å sett ham på 4 treninger, og han har vært blandt de klart beste på samtlige.

Høres rart ut. I de treningsklippene jeg har sett, har han vært helt anonym. Ikke utmerket seg på noen som helst måte. Tror folk blir litt ekstra blendet av at det er et nytt fjes, og i dette tilfellet en kortvokst afrikaner på toppen av det hele. At rbk.no knapt har viet han noe som helst oppmerksomhet etter at han kom hit, tyder på alt annet enn at han har vært vår beste på treningene.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.12.2010 21:15    Post subject: Reply with quote

En kan minne om at både Konè og Savolainen ble hentet inn i ettertid av sine prøvespill selv om dem i utgangspunktet hadde fått nei. Samtidig skal en være forsiktig med å la seg blende av prøvespill da en risikerer en ny Zahora.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 07.12.2010 21:18    Post subject: Reply with quote

jeg snakker ut i fra et teknisk perspektiv. selvfølgelig sugde han i hodespillet og viste prov på manglende kamptrening, men han er etter min mening en spilelr vi trenger for å komme oss fobi pressledd, da uten å nødvendigvis ha et pasningsalternativ. synd...
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.12.2010 21:22    Post subject: Reply with quote

Han har ferdigheter vi mangler ,men det er ikke sikkert at er det beste alternativet. Overgangsvinduet er ikke åpnet enda og da er det lov å ha litt is i magen og ikke bruke opp all lønnsmidlene så fort som mulig.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2010 21:26    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
jeg snakker ut i fra et teknisk perspektiv.

Jeg skjønte det, men man må jo ta en helhetsvurdering. For meg er det utenkelig at den lille spretten der skal kunne klare seg i en fysisk gampeliga som Tippeligaen. Man må være helt ekstraordinær (Alanzinho-aktig) for å kunne benytte seg av teknikken noe særlig når man er 40 kilo. Det blir noe annet å spille 4 mot 4 på trening.
Back to top
abikom
Rutinert

PostPosted: 07.12.2010 21:41    Post subject: Reply with quote

Han minner meg om en teddybjoern.
Hedley
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 00:44    Post subject: Reply with quote

Det er vel fornuftig at Short ikke får kontrakt. Det ville sett meget svart ut neste sesong hvis vi skulle stilt med

Saré - Annan - Short på midtbanen.

RBK
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 00:55    Post subject: Reply with quote

Jeg trodde RBK fans likte sort/hvit jeg! RBK
I dette tilfelle hvit/sort/hvit. Razz

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KRS
Proff

PostPosted: 09.12.2010 10:16    Post subject: Reply with quote

Men så blir liksom sammensettingen Henriksen - Nordkvelle - Skjelbred litt for hvit igjen.
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 11:14    Post subject: Reply with quote

Svart eller hvit, problemet med begge alternativene er at det blir altfor spinkelt. RBK kunne trengt minst en fysisk robust spiller på midten, det er jo nærmest total mangelvare på luftstyrke og duellstyrke pr. i dag. Nordkvelle er vel heller ingen åpenbar løsning på dette...

Last edited by trondhb on 09.12.2010 13:06; edited 1 time in total
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.12.2010 11:49    Post subject: Reply with quote

Riktig det. Den åpenbare løsningen på det er Sàre og eventuelt en Annan erstatter som har tilsvarende duellstyrke. Når det gjelder dueller på bakken så er Skjelbred, Nordkvelle og Henriksen på et relativt bra nivå.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 11:51    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Dette er intet mindre en en skandale!

Tull og tøys og inkompetanse!

HÃ¥per dette er ironi.

Har sett mange treninger, og ikke minst i kamper i Adecco og nedover, hvor spillere har imponert, men gud bedre det er stor forskjell å spille i Tippeligaen og enda større i Europa.

Hvis Tagoe hadde vært FRYKTELIG god, så er det rart at ingen har plukket ham opp når han har vært i "fryseboksen" en relativt lang periode. Man må være mer en fryktelig god dersom man er 1,5 meter og 50 kilo og skal hevde seg i et såpass fysisk spill som fotball.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 16:48    Post subject: Reply with quote

Må tydeligvis kjefte på kompisen min^^

Nei sant det du sier, men mente det ikke som ironi. Jeg mener vi er for redde til å satse på noe som det er opplagt vi mangler siden vi rett og slett ikke er i stand til å vite hvordan vi kan utnytte det.

Jo mulig Short ikke er en klassespiller, men når kompisen min ringer og er entusiastisk som bare det og sier det ser kanon ut med tanke på den offensive delen av spillet, ja da tar jeg det for god fisk.

Som sagt jeg beklager ovenfor de som har sett noe annet en meg om jeg har tråkket på noen tær.

RBK
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 17:25    Post subject: Reply with quote

Tror ikke du har tråkket noen på tærne, rett før jul er døren høy og porten vid (det er kanskje påske det) for alternative meninger.

Lurer forresten på om jeg skulle tatt copyright for at du siterer meg avslutningsvis i alle innlegg Very Happy ( fra 20.01.2009 i en treningskamp mot Shaktar)
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 18:10    Post subject: Reply with quote

Trondhb,
er inne på et interessant punkt, som jeg har mast på til det kjedsommelige her inne på forumet; RBK har for like spillertyper. Det er en overflod av små, lette, halvtekniske spillere på laget. Komposisjonen gjør at RBK blir "spist" på dueller i lufta.

RBK kom ikke til CL pga manglende luftstyrke.
vegviks
Veteran

PostPosted: 09.12.2010 18:32    Post subject: Reply with quote

Det ble ekstra tydelig når det var giganten Jesper Grønkjær som ødela for oss
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb