View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Eirik A. Junior

|
Posted: 11.09.2007 22:25 Post subject: |
|
|
Det stemmer, Central Park Hotell er stedet.
Billett sikret, deilig! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.09.2007 22:28 Post subject: |
|
|
Tipper RBK ligger der også. Mer sannsynlig det vel, siden billettene blir der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 11.09.2007 22:31 Post subject: |
|
|
Har bestilt det hotellet jeg å. kjekt med tanke på henting av billetten da. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.09.2007 22:41 Post subject: |
|
|
Dere svina som har fått svar, etternavnene deres har forbokstav FØR 'r' i alfabetet, sight?  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 11.09.2007 22:47 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Dere svina som har fått svar, etternavnene deres har forbokstav FØR 'r' i alfabetet, sight?  |
Fikk bekreftelsen kl 15 i dag, etternavn på W.
Men det er billetter hos viatravel på ca. 625,. trur jeg det var, så du får fikse det der.  _________________ ______________________________
RBK, ET EVENTYR I SVART OG HVITT |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.09.2007 22:52 Post subject: |
|
|
Neida jeg får nok. Tviler på at veldig mange lå i innboksen hennes før meg ang bestilling.
625,-. 200 for å pushe dem videre. Jojo...  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 11.09.2007 23:10 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Neida jeg får nok. Tviler på at veldig mange lå i innboksen hennes før meg ang bestilling.  |
GÃ¥r sikkert nedenfra og opp ;-P _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 11.09.2007 23:12 Post subject: |
|
|
Trur det var på kjernen.com jeg så det der, får håpe at de fleste ordner med fly og billetter som oss, så svina ikke tjener på vår intresse. Men kan ikke forstå at det skal være noe problem med billetter til denne kampen, kort frist for alle sponsorene heldigvis  _________________ ______________________________
|
Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 11.09.2007 23:16 Post subject: |
|
|
Da var billettene betalt, gleder meg som en unge!! |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 11.09.2007 23:27 Post subject: |
|
|
Mitt etternavn begynner på S, men det er ikke sikkert at hun tar det alfabetisk. Kanskje du kommer sist fordi du sendte inn forespørsel først? Jeg fikk et inntrykk av at hun har kontroll, send henne en e-post dersom du ikke har fått mail før f.eks. kl 12:00 i morgen. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.09.2007 10:54 Post subject: |
|
|
Ahr, jeg vil også på tur..  |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 12.09.2007 10:58 Post subject: |
|
|
Det lar da seg vel gjøre? For din del går det jo båt over fjorden. Deretter er det bare å sette seg på toget ned til London. Enkelt. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.09.2007 11:58 Post subject: |
|
|
Torbjørn wrote: | Mitt etternavn begynner på S, men det er ikke sikkert at hun tar det alfabetisk. Kanskje du kommer sist fordi du sendte inn forespørsel først? Jeg fikk et inntrykk av at hun har kontroll, send henne en e-post dersom du ikke har fått mail før f.eks. kl 12:00 i morgen. |
Det er løst. Jeg hadde falt ut, hun fant ikke min originale mail, men har fått nå.
7-800 forespørsler har hun fått, ikke medregnet sponsorer. Så får man vel se hvor mange som betaler ut billettene. Frist fredag 14. kl 1200.
Pub er klar ja*. Backup også, om det ikke skulle funke på den første.
Sponsorer ikke velkomne til å henge med. Skriftlig bekreftelse på oppsigelse hos Fokus, Reitangruppens avdelinger, Byggern, m.fl datert senest 14. godkjennes.
Folk anbefales å veksle telefonnr med dem de ønsker omgås FØR man er i London. Har en positiv innvirkning på informasjonsflommen har jeg erfart!
*Med pub klar mener vi at to eksilfosninger har tatt sjefsavgjørelse på hvor VI har lyst til å være før kamp. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.09.2007 12:17 Post subject: |
|
|
AndreasR wrote: | Det lar da seg vel gjøre? For din del går det jo båt over fjorden. Deretter er det bare å sette seg på toget ned til London. Enkelt. |
Det hadde gått greit det, men planen var fly fra torp.
Problemet er at pengene denne måneden ikke strekker til. Er rett og slett en for fattig student for tiden.. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.09.2007 12:22 Post subject: |
|
|
Thats why mr Mastercard is your friend. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.09.2007 18:59 Post subject: |
|
|
Tok litt tid å legge ut det jeg skulle siden en kompis tvang meg inn på en pub.
Harry Kure og jeg tenkte starte her ihvertfall
http://www.beerintheeveni...t_Brompton
Det er jo umulig å anslå hvor mange supportere det blir, så vi prøver her, og går til backupen vår om det blir for smått. Hadde det vært liga anbefalte de ingen sang, men ser ikke helt at det vil bli et problem med noen tullinger fra Norge.
Alt her er jo Chelseapuber, men denne hadde i hvertfall i helgene mest familier ifb med kamp.
Blir det for posh, for trangt, generelt ikke funker, tar vi turen til det vi har som backup.
Anbefaler at folk deler telefonnumre med dem de vil henge med FØR man er i England...av bitter erfaring!
Sponsorfitter er som vanlig høyst UVELKOMNE, og vil bli trakassert i henhold. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.09.2007 19:59 Post subject: |
|
|
NB! Jeg må forresten nevne at Indre Stjørna Stordrekkarlag har folk på plass som skal prøvedrekke de aktuelle stedene. Så det kan hende at linken her oppe endres. Så jeg ville ikke booka taxien fra hotellet til puben nå. Siste mulighet for endring er vel søndag (før nettet mitt forsvinner).
Litt av problemet er skalering av pøbben. Hvem pokker vet hvor mange vi blir. 20? 100? 400? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 12.09.2007 20:22 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Litt av problemet er skalering av pøbben. Hvem pokker vet hvor mange vi blir. 20? 100? 400? |
Kan melde på 3 mann, vi er med! _________________ ______________________________
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.09.2007 20:32 Post subject: |
|
|
Hehe, det hjelper meg lite, men takk. Ingen påmelding. Det jeg mente er at jeg aner ikke om pøbben vi har funnet ut at vi vil gå til, blir stor nok.
Men bare kompisene/bekjentskapene mine og meg er vel et snes og vel så det. Jeg oppdaterer vel med navn på noen backup pøbber når forpartiet har meldt tilbake om standard.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 13.09.2007 08:45 Post subject: |
|
|
Nå har jeg sikret meg billett også! Men problemet er at flyet jeg tar ikke lander i london før kl2, så da har jeg en time på meg til å komme meg inn til london, og finne frem til hotellet. Aldri i verden om at det går...Noen som kan anbefale hva jeg skal gjøre? Er det i det hele tatt noe håp for at RBK vil drøye fristen pga 4 tufser som tar et såpass seint fly? _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.09.2007 09:09 Post subject: |
|
|
Spør Grete på Brakka er mitt tips. Arranger i tillegg evt at noen andre henter billettene for dere? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 13.09.2007 10:24 Post subject: |
|
|
Hvis dere lander på Stanstead og flyr med Ryan Air kan du kjøpe billetter til toget inn til London, kjøp tur/retur. Tror det kosta sånn ca 250-300,-. Toget bruker ca 45 min inn til London, der havner du på Liverpool Street Station. Derfra tar du undergrunnen til Queensway Station og går nedover Bayswater Road (den som går langs med parken på andre siden av veien, Kensington Gardens) til du kommer til en Shell stasjon, der går du inn til venstre og vips så er du på hotellet til RBK.
Dere er vel der sånn ca kl. 1615-1630 tenker jeg. Men gjør som recon sa, snakk med Grete og drit i å sjekke inn på hotellet først. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.09.2007 10:35 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Tok litt tid å legge ut det jeg skulle siden en kompis tvang meg inn på en pub.
Harry Kure og jeg tenkte starte her ihvertfall
http://www.beerintheeveni...t_Brompton
Sponsorfitter er som vanlig høyst UVELKOMNE, og vil bli trakassert i henhold. |
Ad dette, så melder vår mann i London at Atlas var bra, god mat, men chelsea og ingen drakter eller synging. Det plager ikke meg, men endel andre vil vel ha på seg div i sort og hvitt.
Han anbefalte en annen som var stor, fin, god uteområde, og som i følge review'ene har knallbra 'ribs'. Sjekker litt mer rundt den. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.09.2007 10:48 Post subject: |
|
|
noen Dahlspøbber der da? _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.09.2007 11:02 Post subject: |
|
|
Neppe, men den som er mest aktuell nå, har følgende som sine styrker:
'Definately up there with the best burgers in town!! '
'the ribs are a good signature dish'
'the real forte is the hot posh totty. Really very good indeed. Thank you God. I'll be back...'
'Agree regarding the ribs - brilliant' _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|