| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.08.2006 22:35 Post subject: |
|
|
Både plusser og minuser i dag. Lagopstillingen blei jo tvunget til å bli merkelig relativt tidlig i kampen.
Spørsmålet i dag er om man skal se positivt på at gutta kommer tilbake etter ufortjent 2-2 i trynet, eller om man skal se problemet med at VIF slapp inn i kampen igjen.
En veldig positiv ting i dag var at vi kom tilbake. Ofte har laget knekt når motstanderen har fått reduseringer/utligninger før.
Uansett, vi vant i dag, og det skal man være glad for! Nok en gang kan man se at statestikk i fotball stort sett bare er å tørke seg i ræven med! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Tobb Senior
|
Posted: 05.08.2006 22:50 Post subject: |
|
|
| Solli fortjener skryt etter dagens kamp. Synes han løste oppgaven sin enkelt og greit i kveld etter at han måtte skifte posisjon etter bare 15 minutter. Skjelden han gikk seg bort med ballen i beina, og enkle og greie løsninger stort sett hele tiden. Noen feil var det, men ikke flere enn alle andre. Bra kamp, og positivt inntrykk. Flott at flere spillere øker selvtillitten for lagets del. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.08.2006 23:38 Post subject: |
|
|
Jeg trenger høydepunkter fra kampen fort! Ville satt stor pris på det. Sleng gjerne med LSK kampen  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 05.08.2006 23:51 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | oddrane wrote: | | HÃ¥per Mathisen spiller stopper neste kamp og ikke Iversen. SÃ¥ sant ikke Kvarme blir frisk da.. |
Vi har vel muligheten Koppinen+Basma også? |
Jepp, det glemte jeg i seiersrusen
Makken, kan du legge ut kampen tror du? |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 05.08.2006 23:53 Post subject: |
|
|
Og, hvor utrolig kjipt det var å se dommeren dømme straffespark der.. Jeg skal ikke si jeg er enig i avgjørelsen, men fra hans posisjon så det vel ut som et straffespark.. Og jeg, som nesten alltid er negativ i tankegangen når det gjelder Rosenborg, tenkte jo så klart; da ble det ikke noe seier i dag... Men så dukket Riseyh opp, og takk for det.. Der det et lag i Norge jeg vil vi skal slå, er det definitivt Vålerenga.. _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 06.08.2006 17:57 Post subject: |
|
|
Denne kampen var livsviktig. Trodde det var kjørt på 2-2, men de kom imponerende tilbake  |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 06.08.2006 18:44 Post subject: |
|
|
Samme her
Jeg reiste meg resolutt opp fra sofaen og gikk ut av stuen etter straffen. Måtte få ut litt aggresjon. Men heldigvis kom den forløsende 3-2 scoringen og hele kvelden var reddet  |
|
| Back to top |
|
 |
guldgutten Junior
|
Posted: 06.08.2006 19:10 Post subject: |
|
|
| simonfcb wrote: | | Og, hvor utrolig kjipt det var å se dommeren dømme straffespark der.. Jeg skal ikke si jeg er enig i avgjørelsen |
mener du at det IKKE var straffe? Griseth er jo en tosk! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.08.2006 21:39 Post subject: |
|
|
Rolig gutten min, tror nok han glemten Uen, hehe!
Ps: Velkommen til forumet, guldgutten!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 07.08.2006 16:48 Post subject: |
|
|
Ja, det var jo en relativt klar straffe da.
Uansett så er det viktigste i denne kampen at det ble seier.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 08.08.2006 12:06 Post subject: |
|
|
| oddrane wrote: | | Makken, kan du legge ut kampen tror du? |
Nei, var i Trondheim under kampen, og nå er jeg i Bergen. Har ikke noe opptak. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
|