|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
trondh Veteran
|
Posted: 31.08.2005 14:49 Post subject: |
|
|
Mulig jeg skal kverulere litt tilbake... Nå er ikke Ørjan kjøpt inn nå, hadde det vært snakk om å hente en på 37 for å spille der blir saken en annen. Poenget mitt er at i løpet av en periode på 2-3 år må du ta høyde for at spillere forsvinner. Pr. i dag mener trenerne at Ørjan bekler sentral midtbane best.
Jeg synes ikke det er en konflikt mellom det å beholde Ørjan og å fortsette jakten på en ny sentral mann. Personlig mener jeg Ørjan gjør seg best som indreløper, og finner vi riktig mann sentralt bør han brukes der.
Jeg mener det ideelle er å finne en god balanse mellom 18-22 åringer, 22-28, 29-32/33 og 33+, der hovedtyngden ligger i de to midterste kategoriene. Og der ligger litt av problemet i RBK. Selv om Hoftun og Brattbakk er borte nærmer mange seg den siste kategorien.... |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 31.08.2005 14:56 Post subject: |
|
|
| Raem wrote: | | Ved innkjøp av en spiller til en av de mest sentrale rollene på banen vil det være rimelig korttenkt å kun se 2 år frem i tid... Man kan ikke bygge noe særlig lag rundt det.... |
Nettopp derfor velger en kanskje å beholde Ørjan. Hareide brukte han sentralt med stor suksess, og Ørjan var god fram til han ble skadet i fjor.
Mange interne har blitt prøvd i rollen under Ola By og Perry, men ingen har slått til. Winsnes har feilet, Solli har feilet og Frode har vel også vært prøvd uten suksess. Skal en bygge laget rundt en spiller, må en bruke tid til å finne den riktige. Eller kanskje har de funnet han, men mener han ikke er klar for oppgaven riktig ennå. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |