View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 15.08.2018 17:47 Post subject: |
|
|
LÃ¥n til AAfk  |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 15.08.2018 18:16 Post subject: |
|
|
Trond Olsen klar for Sogndal |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 15.08.2018 18:29 Post subject: |
|
|
Som andre har sagt her, er jeg stygt redd vi er ferdighandlet dette vinduet.
2 spennende spillere inn, men kanskje ingen med den wow-faktoren vi hadde håpet på.
Det kan jo skyldes mange ting, at flere av de vi aller helst ville ha takket nei eller f.eks at de avventer flere grunnet uavklart trenersituasjon på nyåret.
At vi burde hatt inn minst 1 til er det vel liten uenighet om her på forumet, men med spillere tilbake fra skade og om vi ikke selger noen så kan det jo holde til EL gruppespill, hederlig innsats i cupen og kamp om seriegullet. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.08.2018 18:30 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | Hadde vært hyggelig om vi kom inn til seriegull |
Det er sabla viktig at vi tar seriegull, fordi det gir en mye enklere vei inn i gruppespill i Europa neste år. Prioritet 1: komme til gruppespill i Europa i år Prioritet 2: ta seriegull i år Prioritet 3: send gjerne juniorene inn i EL-kampene for min del... |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 18:45 Post subject: |
|
|
Seriegull er viktigere enn gruppespill EL i år. Vi skal ha CL kvalik, og den enklere veien inn til EL. Derfor litt skuffende at vi ikke forsterker mer. Vi mangler blant annet skikkelig tempo i angrep så lenge dølle og Samuel er ute. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 15.08.2018 18:52 Post subject: |
|
|
Greit å se om vi klarer å gjøre det bra i Europa League også da |
|
Back to top |
|
 |
Hawkie Junior
|
Posted: 15.08.2018 18:56 Post subject: |
|
|
I den siste adressa-artikkelen virker det som vinduet stengte natt til i dag. Har vi alle feil eller er det dårlig journalistikk ute å går (igjen ). PS. Har bare lest brødteksten ennå, men den virker ganske konkret på at det stengte i natt |
|
Back to top |
|
 |
Hawkie Junior
|
Posted: 15.08.2018 18:58 Post subject: |
|
|
"Da det norske overgangsvinduet stengte ved midnatt var fasiten to spillere inn og tre spillere ut." |
|
Back to top |
|
 |
Hawkie Junior
|
Posted: 15.08.2018 18:58 Post subject: |
|
|
Eller er det bare meg som tror det stenger midnatt til i morgen  |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 15.08.2018 19:00 Post subject: |
|
|
Vinduet stenger ved midnatt, altså om 5 timer fra nå
Men blir nok stille som graven for vår del  |
|
Back to top |
|
 |
sunnset1 Senior

|
Posted: 15.08.2018 19:01 Post subject: |
|
|
Saken er vell skrevet til morgendagens avis tenker jeg. Derfor det er skrevet på den måten _________________ Hvorfor? |
|
Back to top |
|
 |
Hawkie Junior
|
Posted: 15.08.2018 19:01 Post subject: |
|
|
Leste nettopp artikkelen. Det er ingen tvil om at de tror det har vært stengt siden i går natt |
|
Back to top |
|
 |
Hawkie Junior
|
Posted: 15.08.2018 19:02 Post subject: |
|
|
sunnset1 wrote: | Saken er vell skrevet til morgendagens avis tenker jeg. Derfor det er skrevet på den måten |
Ã…ja. Finnes avis i papir enda?  |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:15 Post subject: |
|
|
Micmac wrote: | Greit å se om vi klarer å gjøre det bra i Europa League også da |
Jo, men vi skal ikke planlegge med eller ofre serien for EL mener nå jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:25 Post subject: |
|
|
Er visst brennhett rundt Zachariassen akkurat nå. Er vi en av klubbene som er med?
Tror han kunne vært en suksess her. Men redd det blir veldig dyrt (15ish mill), og da må jeg si at jeg er kjølig. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:35 Post subject: |
|
|
Zachariassen? Vi kjøper ikke han uten at Trondsen er på vei bort. Hvor har du det fra? |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 15.08.2018 19:36 Post subject: |
|
|
doffen wrote: | Micmac wrote: | Greit å se om vi klarer å gjøre det bra i Europa League også da |
Avansement fra gruppespillet i EL, vinne cupen og 3.plass i serien vil være kjempebra |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:36 Post subject: |
|
|
Kilder på opphetingen rundt Zakh ja? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:38 Post subject: |
|
|
Micmac wrote: | doffen wrote: | Micmac wrote: | Greit å se om vi klarer å gjøre det bra i Europa League også da |
Avansement fra gruppespillet i EL, vinne cupen og 3.plass i serien vil være kjempebra |
Uenig. Serien over alt annet. Tror ikke vi blir enig her  |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.08.2018 19:46 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Er visst brennhett rundt Zachariassen akkurat nå. Er vi en av klubbene som er med?
Tror han kunne vært en suksess her. Men redd det blir veldig dyrt (15ish mill), og da må jeg si at jeg er kjølig. |
Forstår meg ikke på din fetish på middelmådige dyre spillere ... |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:48 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Er visst brennhett rundt Zachariassen akkurat nå. Er vi en av klubbene som er med?
Sarpsborg har sagt i dag at det er masse interesse rundt han, men i følge de så er det ingen norske klubber som er med i jakten, ergo RBK er ikke aktuell! Det kan jo være sprøyt selvfølgelig, men virker ikke slik!
En annen sak er Rismark som har signert for Brann (gidder ikke bruke det andre etternavnet etter den overgangen), han sier Ranheim har erstatter på plass, kan den erstatteren være Serbecic på lån? Da har vi fiksa kvota vår i alle fall! Og om Gerch skal ut på lån, så har vi plutselig en ledig plass også! Det er godt mulig det ikke kommer flere, men tror likevel de har jobbet med flere overganger, basert på SIB sine uttalelser så virker det som de har forsøkt å få inn flere etter sist signering! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:48 Post subject: |
|
|
Fra VG direkte kl 1330
Quote: |
Sarpsborg-sjef: – Trafikk rundt Zachariassen
Sarpsborg er i utgangspunktet ferdige med overgangsvinduet, forteller sportssjef Thomas Berntsen til VG på telefon fra kroatiske Rijeka, der S08 skal spille Europa League-kvalifisering torsdag.
– Det eneste som kan rokke litt på det, er at det har vært noe trafikk rundt Kristoffer Zachariassen. Det har vært fra utlandet. Det kan gå over, og det er ikke noe konkret for øyeblikket, men det er interesse, sier Berntsen.
|
|
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:49 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: | Dew wrote: | Er visst brennhett rundt Zachariassen akkurat nå. Er vi en av klubbene som er med?
Sarpsborg har sagt i dag at det er masse interesse rundt han, men i følge de så er det ingen norske klubber som er med i jakten, ergo RBK er ikke aktuell! Det kan jo være sprøyt selvfølgelig, men virker ikke slik!
En annen sak er Rismark som har signert for Brann (gidder ikke bruke det andre etternavnet etter den overgangen), han sier Ranheim har erstatter på plass, kan den erstatteren være Serbecic på lån? Da har vi fiksa kvota vår i alle fall! Og om Gerch skal ut på lån, så har vi plutselig en ledig plass også! Det er godt mulig det ikke kommer flere, men tror likevel de har jobbet med flere overganger, basert på SIB sine uttalelser så virker det som de har forsøkt å få inn flere etter sist signering! |
Erstatteren er Ivar Furu ifølge adressa. Han kom vel fra byåsen før sesongen tror jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 15.08.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Jeg har troa på de 2 nye guttene altså, men syke satan de må være gode for å rettferdiggjøre denne sommeren.
Når jeg sier rettferdiggjøre, mener jeg ikke sparkingen av KI og EH. For det var helt riktig! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.08.2018 20:09 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Dew wrote: | Er visst brennhett rundt Zachariassen akkurat nå. Er vi en av klubbene som er med?
Forstår meg ikke på din fetish på middelmådige dyre spillere ... |
Og vi nevner i fleng? |
|
Back to top |
|
 |
|