| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var RBKs beste mot Ranheim? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Trondsen |
|
11% |
[ 12 ] |
| Tom Lundemo |
|
12% |
[ 13 ] |
| Fissolini |
|
72% |
[ 75 ] |
| Levi |
|
0% |
[ 1 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bendtner |
|
2% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 104 |
|
| Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 04.08.2018 19:56 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | | Konesseur wrote: | | 1960 wrote: | | Det er jo midtbanen som utgjør forskjellen, de høye indfelperne er en saga blott... |
Riktig. |
Er det en innrømmelse av at Kåre har tatt feil? |
Coolen virker taktisk sterke enn kåre,Vi trenger BALANSE på midtbanen.
Last edited by EspN on 04.08.2018 19:56; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
| Driblevækk wrote: | | Koteng så ut som en fornøyd herremann foran garderoben, gitt. Det nytter å ta grep, følelser må aldri komme i veien for fremgang! |
Tre skritt tilbake og ett frem. Noen regner -3+1 og andre regner 3+1. |
|
| Back to top |
|
 |
Moody Senior
|
|
|
Hansen 6
Reitan 4
Reginiussen 7
Hovland 4
Meling 6
Lundemo 8
Trondsen 8
Levi 5
Jensen 8
Søderlund 6
Bendtner 6 |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
|
|
For min del så er det liten tvil om at det å snu midtbanen, slik vi har gjort de siste kampene, kler de midtbanespillerne vi har mye bedre. Jensen kommer mer til sin rett, og Lundemo og Trondsen virker nesten som helt nye spillere.
Hansen: 6
Reitan: 5
Hovland: 4
Reginiussen: 6
Meling: 6
Lundemo: 7
Trondsen: 8
Jensen: 8
Levi: 4
Søderlund: 4
Bendtner: 4 |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
|
|
| senador wrote: | | Fantastisk å høre det som skrives. Virker som Coolen er et friskt pust. Talenter tørr han å sette innpå også! |
Berømte sitater-tråden?  |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 04.08.2018 19:57 Post subject: |
|
|
| Veldig god kamp! To gode kamper på rad nå, det lover godt. Vi hadde forøvrig noen gode kamper på rad før Valur også, men ikke som dette. Fortsetter vi slik mot cork x 2 + stabæk tror jeg dette kan bli en god avslutning på sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 04.08.2018 19:58 Post subject: |
|
|
Ikke fordi vi vinner kampen, men måten vi spiller på forteller meg at det var helt riktig å bli kvitt Kåre. Vi kommer sikkert til å gå på noen smeller, men så lenge vi fortsetter å ville spille på denne måten er vi på rett spor. Første gang på veldig lenge jeg faktisk nyter en RBK kamp uten å begynne å støvsuge eller surfe på div sider på nettet mens jeg sporadisk titter på kampen. Noe som også gleder enormt er å se at vår kaptein begynner å bli seg selv igjen. Legende  _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.08.2018 19:58 Post subject: |
|
|
| Når kåre sa vi har kontroll på kampene,Slet vi som bare det,Men nå kontrollerer vi virkelig kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 04.08.2018 19:59 Post subject: |
|
|
| Nok en kamp med det jeg tipper er godt over gjennomsnitlig god pasningssikkerhet! |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 04.08.2018 19:59 Post subject: |
|
|
Meget god første omgang. Godkjent andre.
En slags børs:
Hansen: 7 - Slipper inn mål, men (minst) to meget kvalifiserte redninger.
Reitan: 5 - Ikke en alt for god kamp. Hadde noen (spesielt ett) godt offensivt løp, men ble ikke mye ut av det (litt for ego Levi kan ta noe av skylden). FOr mange støttepasninger.
Hovland: 6 - God
ToReg: 7 - Egentlig lik som Hovland, men +1 for noen meget offensive løp.
Meling: 7 - Et aktivum, men ikke alt for produktiv.
Lundemo: 8 - + for mål. Meget god.
Mike: 8 - + for mål. Energisk og god. Burde scoret fler.
Trondsen: 8 - Likt som Lundemo
Levi: 6 - Vil mye, får til litt for lite. Fint frispark som burde blitt mål.
Søder: 6 - Jobber bra. + for assist.
Lorden: 5 - Litt tafatt, men gjør mye bra. Skulle så absolutt scoret minst et mål. Hvor ble det av effektiviteten fra i fjor? _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:00 Post subject: |
|
|
Dette er veldig bra fremgang. Fortsetter vi slik så kommer dette til å bli veldig vanskelig for motstanderne.
Midtbanen spiller helt annerledes - Lundemo og Trondsen gjorde som de ville i første omgang.
Fortjent seier.
Coolen har justert det som har vært feil veldig bra. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1072 Location: På ryggen til hesten
|
Posted: 04.08.2018 20:05 Post subject: |
|
|
| FanFraSør wrote: | Ikke fordi vi vinner kampen, men måten vi spiller på forteller meg at det var helt riktig å bli kvitt Kåre. Vi kommer sikkert til å gå på noen smeller, men så lenge vi fortsetter å ville spille på denne måten er vi på rett spor. Første gang på veldig lenge jeg faktisk nyter en RBK kamp uten å begynne å støvsuge eller surfe på div sider på nettet mens jeg sporadisk titter på kampen. Noe som også gleder enormt er å se at vår kaptein begynner å bli seg selv igjen. Legende  |
- Det skinner igjennom hvor dårlig trent troppen er ja. Men forskjellen i spill fra Kåre er jo som forskjellen på dag og natt. Så ja, det var helt rett å bli kvitt Kåre, når til og med Coolen bare kan ta over ansvaret og spillet automatisk ser så mye bedre ut. Hadde spillerne faktisk hvert godt trent så hadde det sett enda bedre ut. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:10 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | vegran wrote: | | Konesseur wrote: | | 1960 wrote: | | Det er jo midtbanen som utgjør forskjellen, de høye indfelperne er en saga blott... |
Riktig. |
Er det en innrømmelse av at Kåre har tatt feil? |
4-1-5 har jeg vært kritisk til lenge. Den joggende forsvarslinja og manglende evne til å spille seg ut mot gode lag likeså. Noe av det har det blitt rettet på og joggelinja var på vei til å bli rettet, men 4-1-5 var det ingen tegn til bedring på. Det betyr ikke at konklusjonen betyr sparken. Litt grinete har han også vært. |
Jeg tror vi har Konesseur på glid jeg, folkens. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:14 Post subject: |
|
|
| Stort steg i riktig retning dette her. Begynner å bli en stund siden jeg koste meg såpass med en RBK-kamp. Effektiviteten foran mål må opp, men dette er utvilsomt noe å bygge vidre på. Måtte fremgangen fortsette. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 04.08.2018 20:18 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: |
Jeg tror vi har Konesseur på glid jeg, folkens. |
Jeg har aldri vært uenig i at kritikk mot Kåre var berettiget. Det var styrets beslutningsprosess som har vært spinnvill.
Jeg mener fremdeles at sportslig spillestyrje status i det øyeblikket Kåre ble sparket var over threshold og at forklaringen på lett underprestasjon hovedsakelig var knyttet til skader.
Ser mange har lave børskarakterer på vingene og fremfor alt er det på vingene vi har skader på de foretrukne spillerne. Vi greier allikevel å stille en grei 11'er. Dette med dårlug trent og hva det skulle bety tar jeg ikke seriøst. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:19 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Trondsen og Jensen rykker begge opp 3 poeng hver på børsen når de ikke spiller indrespiss lengre. |
Ja, ikke sant? Det er utrolig hva gode taktiske valg og kompentent lederskap kan utrette. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:19 Post subject: |
|
|
Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg gledde meg til å gå på Lerkendal!
Jeg er mindre opptatt av formasjon enn spillestil og nå spiller vi jo RBK-fotball - til tross for at vi har snudd V-en  |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 04.08.2018 20:21 Post subject: |
|
|
Hansen - 7
Reitan - 5
Hovland - 5
Reginiussen - 5
Meling - 6
Lundemo - 8
Trondsen - 8
Jensen - 8
Levi - 5
Søderlund - 5
Bendtner - 6 |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:23 Post subject: |
|
|
| DEILIG! |
|
| Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 04.08.2018 20:25 Post subject: |
|
|
Det at vi er forferdelig dårlig trent er jo bare tull, selv om det ser ut som det er viktig å gjenta dette så ofte som mulig her inne. Er ikke der det har skortet de to siste årene.
All mulig kred til Coolen for å ha gjort noen grep som gjør at vi ser mye bedre ut angrepsmessig. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 04.08.2018 20:29 Post subject: |
|
|
herlig kamp Rini har gjort en fantastisk jobb |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 04.08.2018 20:31 Post subject: |
|
|
Tror nok at vi er trent omtrent bra nok..
Men, en midtbane fullstendig på jordet var nok ikke så lurt av Kåre |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 04.08.2018 20:33 Post subject: |
|
|
For å si det slik så skal man være en god fotballspiller for å være kun 1 som midtbaneanker. 2 st. synes jeg er helt greit. backer og kanter offensivmidtbane og spiss holder i bøtter og spann. som sagt tidligere. flere av storlagene som er typisk 433 gjør det samme.
Utrolig morsom kamp. Beste spillet jeg har sett på lenge. Svært få feilpasninger. Det ble noen brudd i mot første kvarteret da vi kjørte over de men det gikk seg til.
Utrolig vanskelig å si hvem som er banens beste. Jensen, lundemo og trondsen gjorde få feil og var utrolig gode. Synes Bendtner var god, Levi og søderlund var god. Og det må være behagelig å være midtstopper i en slik kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:40 Post subject: |
|
|
| Med tomrommet Selnæs etterlot seg, har jeg lenge ment vi bør gå bort fra det tradisjonelle, ensomme ankeret og snu V'en. Spillere på det nivået vi trenger i Selnæs-rollen er for gode for ligaen, og vi slipper å miste hele fundamentet i laget når førstevalget i den posisjonen er ute. Vi må ikke spille sånn for å spille god, offensiv fotball. Er svært fornøyd med fotballfilosofien til Coolen og de taktiske ferdighetene hans som fullstendig kler av KI. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.08.2018 20:41 Post subject: |
|
|
5'er på børsen til Trondsen fra VGlive Snakk om skivebom. |
|
| Back to top |