|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 23.06.2018 17:18 Post subject: |
|
|
| Hadde sesongen vært ferdig nå så hadde nok ikke Mads nølt et sekund med å komme til RBK. Men jeg må si jeg skjønner godt at det sitter langt inne for Ranheim spillere å dra midt i sesongen når de gjør det så bra. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.06.2018 19:52 Post subject: |
|
|
– Det var artig det, sier Ranheims Mads Reginiussen til Eurosport.no på spørsmål om hvordan det var å si nei til Rosenborg.
(...)
– Hvorfor velger du å bli?
– Hva skal jeg si, det er en fantastisk gjeng. Jeg har aldri det så gøy med å spille fotball og det er en anerkjennelse til hele klubben og gode kompiser jeg spiller med, sier Reginiussen.
Les mer: Derfor takket Ranheim-profilen nei til Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.08.2018 20:50 Post subject: |
|
|
– Ranheim er en fin klubb å være i. Jeg er akkurat bikket 30 år, og er på et stadium der jeg føler jeg har mye ansvar, spiller fotball, utvikler meg videre og har det gøy. Det er viktige kriterier. Det er veldig mange ting som spiller inn på et sånt valg, sier han foran oppgjøret mot nettopp Rosenborg lørdag.
Nettopp den posisjonen som han har opparbeidet seg i Ranheim er det ikke sikkert småbarnsfaren, som også jobber i BDO, vil få et annet sted. Heller ikke i RBK.
– Nei, det er klart, og sånne ting vil helt klart spille inn. Jeg trives med å være i den posisjonen jeg er i, jeg føler jeg har et ansvar og er i en rolle der jeg kan lære bort av de erfaringene jeg har gjort på min vei, sier Reginiussen.
– I Ranheim vet jeg i hvert fall hva jeg har, og jeg har lyst til å være med på den reisen.
(...)
- Det har aldri vært noen konkret henvendelse eller diskusjon rundt det, egentlig, sier [Maalen] og bekrefter samtidig at Rosenborg ikke kom med et konkret bud på Reginiussen.
Les mer: Angrer ikke på at han avviste Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |