English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Celtic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

BB mot Celtic
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
76%
 76%  [ 58 ]
Hovland
2%
 2%  [ 2 ]
Reginiussen
1%
 1%  [ 1 ]
Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
9%
 9%  [ 7 ]
Lundemo
2%
 2%  [ 2 ]
Trondsen
3%
 3%  [ 3 ]
Bendtner
1%
 1%  [ 1 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Helland
2%
 2%  [ 2 ]
Levi
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 76

Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 02.08.2018 00:03    Post subject: Reply with quote

Blindbukk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 02.08.2018 00:03    Post subject: Reply with quote

Da var ilddåpen over for guttungen og han storkoste seg oppe hos kjernen i dag. Sang og var i 100 helt til hodet traff puta etter vi kom hjem. Smile

Synes det var solid innsats i dag og en av de bedre kampene i år. Synd vi ikke har noe mer å komme med fremfor boksen, men forhåpentligvis trenes det mer på det nå fremover. Melling var i fyr og flamme, skikkelig vingtype i dag.

Personlig kjenner jeg på den samme frustrasjonen over Søderlund som jeg hadde de to første sesongene sist hvor han kaster bort noe sykt med sjanser. Han jobber som en helt, men personlig kunne jeg heller tenke meg at Botheim får muligheten fremover før søder.
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 00:06    Post subject: Reply with quote

Bare å glemme EL med Søderlund og Helland på banen. Har ikke ord for hvor dårlige de to er. Det bør kjøpes to vinger i en helvetes fart slik at vi kan spille med Bendtner som midtspiss. Det de leverer i dag er katastrofe.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 00:16    Post subject: Reply with quote

I fjor var vi heldige som møtte Celtic pga de hadde skadde spillere. Vi handlet ikke tidlig nok. Hadde Samuel kommet, tror jeg vi hadde gått videre.

I år møtte vi et Celtic lag som IGJEN har skader på sine beste spillere. Og nok engang har ikke vi signert nye spillere. Alt lå til rette. Men istedet starter vi med Bendtner, Søder og Helland på topp.

Jeg liker spillertyper SIB henter. Men han må snart lære av sine feil.

Spiller Helland i RBK etter denne kampen, er det kun fordi han er trønder.
Back to top
View user's profile Send private message
HRC
Junior

PostPosted: 02.08.2018 00:17    Post subject: Reply with quote

God første omgang. Skremmende at det fysiske nivået er så dårlig selv etter en hel uke siden forrige kamp. La oss håpe det skyldes hard trening. Minner meg om hvordan vi fremstod i kampene under Perry.

Liker hvordan både Coolen og Rambo kommuniserer både etter og underveis i kampen. Lover godt!
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 00:25    Post subject: Reply with quote

Etter at vi hadde løpt fra oss i første så kontrollerte Celtic dette greit inn uten å slite for mye. Problemet vårt er at vi må kompensere manglende samhandling med å løpe og duellere mer for så å håpe på å skape noe tilfeldig. Når vi da er for dårlig trent så går det skeis utover i kampen.
Over to kamper var Celtic klart best og viser også at styret gjorde rett i å sparke Kåre.
Ellers var Meling strålende , Mike var bra også, Helland er dessverre på vei ned i karrierens dalbunn. Bare intervjuene igjen på ham nå.
Alle skadene og tildels holdninger har parkert ham som offensivt bidrag til klubben. Veldig synd.
Back to top
^Mirth
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 00:49    Post subject: Reply with quote

Helt ok kamp av RBK. Isolert sett et greit resultat i denne kampen. Satt likevel med en følelse av at Celtic hadde god kontroll på dette. Hadde Celtic måttet frem på banen for å score mål, hadde dette vært mer åpent.

Satt med en følelse av at RBK ikke hadde scort selv om de fikk enda en omgang. Måtte isåfall ha vært på en tilfeldighet.

Ørten innlegg inn i boks i hodehøyde. Var fryktelig få av dem som ikke ble ryddet bort av en Celticspiller. Og det ble ikke så mye ut av noen av de mange innleggene egentlig. Gjennombruddshissige RBK under Eggen satset da ikke på innlegg inn på statiske spillere inne i boks. Var det ikke gjennomløp, pasninger blindt mot rom hvor man visste f.eks. indreløperne kom på løp inn i. Masse samtidige bevegelser som skapte rom. Man kunne slå på 1., 2. eller 3. bevegelse, noe som gjorde det vanskelig å forsvare seg mot. Nå står jo et par spillere i boks, og venter stillestående (de er ferdigløpt før innlegg kommer) på et innlegg, som oftest blir headet vekk av en tometersmann i midtforsvaret. Blir lite mål av det, ihvertfall internasjonalt. Attpåtil virket spillerne nok en gang svært slitne lenge før slutt.

Kan potensielt bli tungt å slå Cork i neste runde med slikt spill. Usikker på hva Coolen står for, og om man evnt. rekker å gjøre noe med dette.

Når det er sagt, er det ikke ideellt å ha med flere av de som spiller nå. F.eks. Helland fungerer ikke lenger på det nivået RBK trenger. Det er trist, men når det faktisk er tilfelle, får man gjøre noen grep. Syns heller ikke Bendtner eller Søderlund er noe å rope hurra for. Ei heller Trondsen så langt. Mulig sistnevnte ihvertfall vil fungere bedre om man evner å få på plass et allright spillesystem igjen. Det føles som RBK akkurat nå er et godt stykke unna det de burde vært. Dessverre. Å slå Celtic hjemme er nok noe de bør klare, om man vil inn i CL. Bedre enn det er ikke Celtic, og om man ikke evner det, så er det også rett at det stanser der, og at man prøver videre på et lavere nivå - EL. Mye å hente der og, med suksess.

Last edited by ^Mirth on 02.08.2018 00:58; edited 5 times in total
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 00:57    Post subject: Reply with quote

Celtic gjorde ikke mer enn nødvendig i dag, fordi jobben var gjort på egen hjemmebane.
Back to top
Knugen
Junior

PostPosted: 02.08.2018 01:02    Post subject: Reply with quote

Kult og komme seg på kamp når man er hjemme i Trondheim på ferie.
Kjipt at det ikke kom noe mål, men gledelig og se at antall tilbakespill till forsvar/keeper er lavere enn vanlig.

Trondheim wrote:
Er det kun vi på forumet og Eggen som ser at Helland driter seg ut på dette nivået?

Kan si at det var mange på tribunen som er enige om at Pål ikke holder nivå. Mye spennende kommentarer under kampen.

Håper Coolen kan fortsette trenden med offensivt spill utover høsten!

Heia RBK!
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 01:30    Post subject: Reply with quote

Overrasket over å se at så mange har Meling som BB og gir han så mye ros etter kampen her inne. Velviljen til å løpe langs krittet står riktignok i sterk kontrast til makkeren på den andre siden, og han hadde god kontroll defensivt (hvilket jeg synes man kan si om hele forsvaret) - men jaggu er det en høyreist danske på venstrekanten som skal ha mye av æren for at Meling hadde en hel motorvei å løpe på også, med sine smarte bevegelser.

For meg trekker det litt ned at han må gi opp endel løp fordi han ikke har særlig evne til taktomslag (det ser ut som hans eneste fart er "hurtig jogg" - ikke noe særegent for Melings del i denne kampen). Bevares, han gjorde ingen dårlig kamp, en av våre beste. Bare overrasket over at "alle" synes han var vår klart beste i dag. Jeg synes både han fra Alta og de 2 fra Danmark løste sine oppgaver like bra.

Jeg syntes pasningssikkerheten var positiv i kveld! Lenge siden jeg har sett så få feilpasninger - og jeg klarer ikke å la være å tenke på at dette også har noe med trening på små flater kontra stor bane. Det er vel naturlig at hvis majoriteten av treningen foregår på små flater så mister han endel av pasningsnøyaktigheten på stor bane. Vi holdt også ut bittelitt lengre med kampplanen (høyt og aggressivt press) enn i det første oppgjøret. Framgang er godt å se!

Jeg har vært en forsvarer av Helland stort sett hele tiden, og referert til hans gode perioder (VIF fram til han måtte ut med skade igjen etc). Men i kveld står det sørgelig klart for meg at den eneste trønderen i laget, ikke er i nærheten av å holde nivået. Om ikke annet så pleide han å levere gode dødballer, men nå er både frispark og cornere rævv. Han har godt av et nytt regime under en ny trener, som stiller krav og utfordrer han på startplassen sin. Levi gjorde venstresiden mye farligere enn Helland.

Alt i alt går vi ut med æren i behold synes jeg. Det var kampen i Glasgow som ødela. Vi mangler mye på å være et CL-lag, men det er vel også litt av grunnen til at vi er midt i et trenerskifte. Jeg ser likevel at laget har et uforløsts potensiale, som jeg håper kan vekkes opp av dvale igjen!

Jeg så kampen på Lerkendal og var egentlig greit fornøyd med prestasjonen. Etter å ha skumlest gjennom denne tråden etter kamp, begynte jeg egentlig å lure på om jeg hadde sett samme kamp som de mest kritiske røstene her. Moralen får være at dere bør komme dere på Lerkendal, istedet for å sitte her og skrive når Rosenborg spiller! RBK RBK
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 02.08.2018 02:26    Post subject: Reply with quote

Faen så flaut det var når folk dro i gang Hate Molde by etter kampen. Makan til komplekser.
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 07:43    Post subject: Reply with quote

Seriøst? Hva har egentlig skjedd det siste året? Klubben og supportere er jo på vei i dass..
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 07:48    Post subject: Reply with quote

GÃ¥rsdagens kamp var en imponerende forestilling fra Rosenborg - i sakte film.

Vi truer aldri lag på dette nivået når tempoet er så lavt. Men taktisk så vi fine ut. Jeg tør ikke tenke på hva Samuel kunne uttrettet i går.

Ellers:

- Helland har overhodet ikke nok tempo for dette nivået.

- Meling er en klassespiller. Jeg føler at han blir sløset på backplass og bør vurderes lengre fram på banen og kanskje også mere sentralt.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 08:38    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
GÃ¥rsdagens kamp var en imponerende forestilling fra Rosenborg - i sakte film.

Vi truer aldri lag på dette nivået når tempoet er så lavt. Men taktisk så vi fine ut. Jeg tør ikke tenke på hva Samuel kunne uttrettet i går.

Ellers:

- Helland har overhodet ikke nok tempo for dette nivået.

- Meling er en klassespiller. Jeg føler at han blir sløset på backplass og bør vurderes lengre fram på banen og kanskje også mere sentralt.

Jeg mener at meling er på et minimumsnivå av hva man forventer av en back i rosenborg. Sier litt om de andre spillerne. Vi kvalifiserer oss ikke til cl ved å ha "melinger" på midten og i angrep. mulig vi vinner TL. Sannelig ikke sikker på det heller i år.
Back to top
varg88
Proff

PostPosted: 02.08.2018 09:47    Post subject: Reply with quote

I går viste vi i det minste innsats og vilje, greit nok, sjøl om det bør være en selvfølge. Rart og sjokkerende, dog ikke overraskende, at spillerne virker å være storfornøyde etter en (!) målsjanse i 90 min som kom via en tilfeldighet. Kampen var spillemessig en stor skuffelse og vi ble veldig sliten etter en omgang med ganske lavt tempo, noe som er bare latterlig. Stakkars Rini Coolen har en meget utakknemlig oppgave foran seg, svært vanskelig å få noe ut av et lat, mett og utrent lag.

Hansen 4 ingenting å gjøre, virker delvis ukonsentrert
Hedenstad 4 dårlige innlegg
Hovland 5 ok kontroll, upresis fremover
Reginiussen 6 solid, vinner hodedueller
Meling 6 veldig aktiv uten sluttprodukt
Lundemo 5 mye bedre, brenner sjansen
Trondsen 3 usynlig, tar ikke ansvar, sliten
Jensen 5 løpssterk, for komplisert i avgjørende situasjoner
Helland 2 ubrukelig, treig, finterepertoar på juniornivå, stort sett elendige dødballer
Søderlund 3 du verden for en begrenset spiller med ball, har sett han fysisk mye piggere tidligere, prøver å presse høyt som ble håpløst uten hjelp
Bendtner 5 meget bra med ball men taktisk en katastrofe, klarer nesten aldri å fylle opp i boksen men står derimot rolig som en slags def. midtbane / venstreback
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 10:15    Post subject: Reply with quote

Ønsketenkning eller ikke, vi pissa på Celtic som hang i tauene. Ikke snakk om at de «kontrollerte» noe som helst, de hadde mer enn nok med å forsvare seg. Dette tapte på vi på dårlig selvtillit i bortekampen. Det er virkeligheten jeg (vil) leve i. Gode ting å bygge på videre. Nå, Cork City neste.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 02.08.2018 13:46    Post subject: Reply with quote

Ung mann skal ha blitt slått ned og sparket av Celtic-supportere
Quote:
- Satte ikke pris på tilrop
Personen som ble utsatt for volden, skal ha kommet med et tilrop til to skotter som så angrep han.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 14:01    Post subject: Reply with quote

Man kan treffe på feil folk også. Var en luring på vei hjem fra kampen i går som gjorde alt han kunne for å provosere celtic-supporterne. Pekte finger til alle supporterne og ropte ting som "Celtic sucks" og "jeg skal pule celtic i ræva", pågikk i omtrent 5-6 minutter men stort sett tok celtic-supporterne det fint og prøvde bare å roe han ned.

Han gikk mot byen etterpå, kanskje samme fyr?
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 02.08.2018 14:10    Post subject: Reply with quote

Gikk mot byen selv i går i en blanding av RBK og Celtic-supportere uten at det var noe spenning av den grunn. Tror teorien din ikke er helt usannsynlig.
Back to top
petter sprett
Junior

PostPosted: 02.08.2018 15:05    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Ønsketenkning eller ikke, vi pissa på Celtic som hang i tauene. Ikke snakk om at de «kontrollerte» noe som helst, de hadde mer enn nok med å forsvare seg. Dette tapte på vi på dårlig selvtillit i bortekampen. Det er virkeligheten jeg (vil) leve i. Gode ting å bygge på videre. Nå, Cork City neste.

Ja. Og slår vi ut Cork kan vi risikere å få Celtic i siste kvalifiseringskamp så vidt jeg forstår (hvis de blir slått ut i neste CL-kvalifiseringsrunde)
Back to top
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 16:22    Post subject: Reply with quote

Hansen 5 - Rolig dag på jobb som skuddstopper, men skaper tempo gjennom gode igangsettinger.

Hedenstad 4 - Prøver, men blir for upresis. Mangler bevegelsene foran seg til å være en skapende kraft offensivt. Ok defensivt.
Hovland 7 - Årsbeste av Hovland? Solid defensivt og kontrer manglende fart med å være tidlig opp i motstander. Konstruktiv med ball og sterk i duellene.
Reginiussen 6 - Meget solid kamp av Reginiussen. Skapende offensivt og tar for seg i duellene defensivt.
Meling 7 - Noe uraffinert i stilen og kunne benyttet rommet på venstresiden noe bedre, men er vår mest skapende spiller fra sin venstrebackposisjon. Flott kamp.

Lundemo 7 - Flytter ballen godt og skaper tempo gjennom få touch. Mange hakk opp defensivt fra forrige kamp. Spiller naturlig nok bedre slik kampbildet blir denne gangen. Burde scoret.
Trondsen 6 - Bra jobb defensivt. Rydder godt opp. Ikke like flink i pasningsspillet som jeg skulle ønsket, men dette blir bra.

Helland 2 - Helt ute av det fra første til siste involvering. Mangler fart, touch og fysikk for tiden. Ekstremt skuffende.
Jensen 5 - Spennende i ny rolle. Bruker rommene godt, men prøver for ofte på det vanskelige. Som alltid bra defensivt.
Bendtner 5 - Starter voldsomt bra og kombinerer fint med Meling. Vandrer rundt og skaper rom i den oppbyggende fasen, men kommer seg for sjelden inn i boks.

Søderlund 3 - Enorm i den defensive innsatsen. Tvinger Celtic til å slå langt. For upresis i boks og svak med ball. Burde scoret i første omgang.

Levi 6 - Meget lovende innhopp fra Levi. Skaper umiddelbart trøbbel for Tierney og bidrar til målsjanser. Bør satses på fremover.

Coolen 7 - Jeg synes vi treffer på kampplan. Bør gå til pause med ledelse. Coolen kan ikke lastes for manglende ferdigheter hos enkeltspillere. I etterpåklokskapens navn burde han startet med Levi i stedet for Helland. Bommer når han bytter inn Vilhjalmsson. Vi taper midtbanen som en følge av det og Celtic får trille mye frem og tilbake i andre omgang.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 16:50    Post subject: Reply with quote

Lundemo har vært unnskyldt,Siden han har vært ute lenge,Så sier seg selv at frekvensen ikke er på topp for tiden.

I mine øyne har han enormt potensiale,Men han må bare holde seg skadefri.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ErikPerik
Senior

PostPosted: 02.08.2018 18:28    Post subject: Reply with quote

Betraktninger etter Celtic kampen:

Helland er ikke så gærn når han står lengre bak i banen og pisker ballen inn i feltet. Forholdet mellom vellykkede involveringer og avstand til målet er proporsjonale. Kanskje det er godfot å la Helland være dypere i banen når laget er i angrep.

Meling er helt psykt god. Hvert overgangsvindu vi beholder ham er ren flaks. Et angrep nesten alene. Venstreback, venstreving, indreløper, playmaker, gjennombruddspiss og midtstopper i samme kamp. Tar enormt ansvar og lykkes med nesten alt. Den eneste godt trente på dette laget.

Bendtner virker helt sluttkjørt etter 1. omgang, hvorfor byttes han ikke ut? Det samme med Helland. Selv om de løper litt i 1. omgang, så må resten av laget kompensere for løpemanglene. Det blir veldig tydelig, når Søder, Jensen, Lundemo og Meling som tok mesteparten av jobben ikke orket like intenst press i starten av 2. omgang.

Lundemo virker veldig lovende og konstruktiv. Bevegelig og bra aggressivitet.

Midtstopperne våre er litt bleike og avventende. Altfor raske med å ta ut dybde, når vi er i ferd med å tape initiativet.(tidlig 2. omgang). Konsekvensene blir enorme rom for Trondsen og Lundemo å dekke.

Jensen var egentlig spilt fri 2-3 ganger til gjennombrudd i bakrommet, men er ikke orientert fremover idet hele tatt. Og spiller og løper bakover istedet for å gunne på fremover. Rolletrening. Påkrevd.

Bakromsløp, schmakromsløp: Ønsker Yanni, Konradsen og Adegbenro god bedring. Det er litt tynt med bare Søder og Meling i bakrommet.

Jeg tilgir Søder glatt for at han ikke er den komplette spiss. Det er ikke SØder som skal score oss til CL. Det er Bendtner og Helland som skal. Søder skal lede forsvarspresset, binde midtstopperne, strekke laget og være oppspillspunkt. Vanskelig å være klinisk med 190 i puls.

Trondsen blir nok veldig bra. Men det er på tide å ta litt mer ansvar, og ikke gjemme seg. Håper Atalanta ble litt mer lunken etter kampen i går.

Børs:
Hansen: 7
Hedenstad: 6
Hovland: 6
Reg:5
Meling: 9
Trondsen:5
Lundemo: 7
Helland: 4
Jensen: 6
Bendtner: 4
Søderlund: 6

Levi:4
Matti:5
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 02.08.2018 19:01    Post subject: Reply with quote

Mine betraktninger fra tribunen.

Aldri sett Rosenborg så pasningssikre i forsvars og midtbaneleddet, og gode på å holde på ball og skjerme taklinger, som jeg gjorde i går. Pasningsspillet de siste par årene er jeg overbevist om at har kostet meg mange grå hår, men kampen i går var et gledelig unntak. Ting ser mer imponerende ut som publikummer på stadion enn som sofasitter med kampen på TV, så i går ble jeg særdeles imponert. Dessverre er vi så lite målfarlig foran mål at jeg omtrent hadde takket ja til å bytte Søderlund med pensjonerte, rygg-plagede Steffen Iversen denne kampen. Rini Coolen har definitivt funnet medisin for en del av det RBK har vært plaget med de siste par årene, og veldig spent på hva han får til videre.

Om Coolen får løftet laget videre i nærheten av det vi har sett til nå de neste kampene, så har jeg tro på at om vi slår Cork og møter Celtic igjen så blir det fort vi som har svarene og Celtic som sitter igjen med spørsmål. Faktoren som peker mot er vårt dårlige treningsgrunnlag, samt det mentale med å ha blitt banket på bortebane av samme lag bare noen uker tidligere. Skjer det igjen så vet vi og Coolen hva vi kan forvente, mens Celtic kan møte et langt bedre forberedt lag enn sist.

En annen ting jeg sÃ¥ i gÃ¥r var at nÃ¥r vi lÃ¥ og stanget mot slutten så var det i hovedsak fokus på én ting - Ã¥ pumpe innlegg inn foran mÃ¥l. Vi trenger flere angrepsvÃ¥pen, og det mest typiske RBK-angrepsvÃ¥penet som glimret med sitt fravær var Ã¥ dra seg ned til dødlinja og innover og legge 45˚ ut i feltet. Tren pÃ¥ det fremover, er mitt tips...
Back to top
DonQuiote
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 19:06    Post subject: Reply with quote

Veldig godt gjennomført kamp i går selv om vi manglet nødvendig X-faktor for å vinne. Likevel mange gode trekk. Jeg merker meg at vi prøver å finne midtbanen i stedet for de ørkesløse rundene fra midtstopper til midtstopper tilbake til Hansen fram til sideback osv osv.
Det var tempo nok til å finne alternativer. Gleder meg til fortsettelsen.

Hansen 5 - Lite å gjøre, men raske igangsetting.

Hedenstad 5 - Sterk i presset. Bryter og tenker umiddelbart framover. Mistet litt presisjon på dødballer.
Hovland 6 - Sterk nok, tøff nok, Rask nok. Må bare bli presis nok i langpasningen.
Reginiussen 6 - Har tydeligvis fått beskjed om at det finnes alternative passningsmuligheter enn Hovland og Hansen. Bra! Kommer til en sjanse i første omgang, men er ingen angriper
Meling 7 - Kommer hele tiden, men er ingen Micke enda i posisjonering og autoritet framover. Blir bedre og bedre i samspillet.

Lundemo 7 - Måtte av og til sjekke trøyenummeret om det virkelig kunne være Lundemo. Vant dueller og satte opp medspillere trygt og raskt.
Trondsen 7 - Vant veldig mange baller og med på kjappe kombinasjoner. Treffer ikke på alle framspillene, men en viktig brikke de beste periodene. Ble sliten.

Helland 4 - litt snill firer, men han prøver ting få andre gjør. Legger innsats i det defensive og kommer til et par gode innlegg. Cornerene var ikke så dårlig fra høyre.
Jensen 6 - Mer involvert og skapende. Skulle gjerne sett noen skudd.
Bendtner 6 - Kombinerer godt. Vender spill og er litt sjef. Mangler å komme til store sjanser.

Søderlund 5 - Jager Celtic til å klarere. Kommer til sjansene, men har marginene i mot. (X-faktor). Mulig Vilhjamson er vel så bra når han fås spilt litt mer.

Levi 6 - Synes han får til noe hver gang han får sjansen. Helland må passe seg.

Coolen 7 - Har gitt noen endringer jeg liker
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Next
Page 27 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb