View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LanoX Rutinert

|
Posted: 31.07.2018 23:16 Post subject: |
|
|
Her har vi kokt mye suppe de siste dagene basert på én relativt kort artikkel av han Liverpool-fyren. Det finnes jo ikke noe som helst annet på nettet om at han skal komme til oss, som ikke er basert på samme spiker.
Kjedelig om det ikke blir noe av, men burde kanskje forventet en offentliggjøring i dag hvis vi var så nærme som vi liker å tro. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:17 Post subject: |
|
|
Uten Rosenborg-briller er vi ikke et spesielt attraktivt lag å spille for. Europa League er heller ikke så voldsom fjær i hatten som mange skal ha det til. Hadde valgt La Liga 10/10 ganger fremfor oss hvis jeg var han. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:17 Post subject: |
|
|
Om ikke annet går nok dette inn Hall of Fame for tråder. 25+ sider for en spiller som ikke kom, er jo i det minste noe. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD
Last edited by SeG on 31.07.2018 23:18; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Knugen Junior
|
Posted: 31.07.2018 23:18 Post subject: |
|
|
Er det ikke rart at det ikke har vært noen info om avgang fra England, landing på Værnes, sightseeing på Lerkendal om han skulle vært i Trondheim på medisinsk test idag eller igår? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:18 Post subject: |
|
|
Dette er ikke suppe på spiker. Når journalistene rundt Liverpool bekrefter at vi har fått godkjent et bud, da har vi det. De har ikke sagt noe om at spilleren selv er klar. Hvis dette ikke går gjennom er det åpenbart det som er problemet. Og hvis klubber fra La Liga er på banen så skjønner jeg jo at han heller vil dit. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 31.07.2018 23:19 Post subject: |
|
|
Kan liksom ikke forstå hvorfor journalisten bare skal finne på det. Han fremstår som så sikker også. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:20 Post subject: |
|
|
Ja enig hello. Det er ingen tvil om at vi har fått godkjent bud. Derfor gir det jo mening det han fyren på twitter skriver, siden det allerede har blitt stille rundt den overgangen etter den blusset opp. Så selve ryktet er nok reelt. Men det er vel mye som tyder på at den har strandet. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
|
|
Lukter fiasko nå ja. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
Han er en veldig troverdig kilde å! følger liverpool tett.
Men ingenting er i boks selv om budet er akseptert,Mye som skal gjøres.
Last edited by EspN on 31.07.2018 23:21; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Ganske morsomt hvordan en relativt stor andel av forumet svinger som en pendel etter hva som tweetes av en eller annen person som påberoper seg innsikt!
Jeg for min del venter. Vi har nok svaret om noen dager, og i mellomtida kommer vi sannsynligvis til enhver tid til å ha flere titalls påståtte fagfolk på Twitter som understøtter alle potensielle utfall. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
|
|
Men spm er jo hvor god han egentlig er.
Føler/vet han selv at han kanskje ikke får fast plass i LaLiga..
-Tror alt skjer i morgen med timing på Celtic og litt hvile etter USAtur. |
|
Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 31.07.2018 23:21 Post subject: |
|
|
Avblåst pga betingelser? For svak liga for utvikling? Håper han snur, og hører på gamlesjef Rodgers. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
|
|
Neida, fly han inn nå og ta siste forhandlingsmøte på Egon i Tyholttårnet. Faen til utsikt ispedd lovende fremtidsutsiker, done deal. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
|
|
For min del går det på en del indisier mer enn bare at han sier det. Men at han virker å være i relativ kontakt med fyren selv, er sportsjournalist i UK og det har blitt stille rundt saken gjør at jeg tenker mitt. Men du har rett i at ting svinger fort. Men denne er vanskeligere å overse. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:22 Post subject: |
|
|
Knugen wrote: | Er det ikke rart at det ikke har vært noen info om avgang fra England, landing på Værnes, sightseeing på Lerkendal om han skulle vært i Trondheim på medisinsk test idag eller igår? |
Nei. Slike tester kan tas mange plasser. Rart å dra fyren rundt Lerkendal om de vil holde en lav profil, og ev ikke slippe nyheten. Vil du det drar du ikke spilleren rundt der det er folk/journalister.
Vært noen tweets om at han har reist hit. Tipper dette er done. Blir ikke noe av. Mulig spilleren var innstilt på å komme hit, før noen andre klubber forstod at han var verdt 30 mill og la det på bordet (er jo peanuts for mange klubber).
Velkommen Zachariassen og EUA. Bye bye Europa. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
|
|
Its hope in a hanging snor. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
|
|
Vår Herre wrote: | Neida, fly han inn nå og ta siste forhandlingsmøte på Egon i Tyholttårnet. Faen til utsikt ispedd lovende fremtidsutsiker, done deal. |
Tror du ikke vi har bedre sjanse om Bendtner tar ham med på skinny dipping i finværet da? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.07.2018 23:24 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | tombur wrote: | Var sikkert ikke så populært for pjokken når han fikk melding fra starstruck-supportere. Da tenkte han sikkert sitt om nivået på klubben. |
Da hadde ikke Besiktas signert en spiller. EVER.
Pearce og gjengen har vel bare meldt at klubbene er enige om overgang? Noe som forsåvidt stemmer. Mangler spillerens signatur. |
tenkte AKKURAT det samme når jeg leste det der  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.07.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Kanskje signatur avhenger av at vi forserer Celtic-hinderet? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Det er jo bare til å tenke tilbake til når Haaland var linket til Galatasaray og han ble spamma ned av gærninger _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 31.07.2018 23:28 Post subject: |
|
|
Hvis det hadde vært så avgjort så hadde vel LiverpEcho skrevet om det? |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 31.07.2018 23:28 Post subject: |
|
|
Vår Herre wrote: | Neida, fly han inn nå og ta siste forhandlingsmøte på Egon i Tyholttårnet. Faen til utsikt ispedd lovende fremtidsutsiker, done deal. |
Du glemte ræva mat. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.07.2018 23:29 Post subject: |
|
|
Men kan jo ikke bli mere pessimistisk av den tweeten til journalisten enn positiv over det svaret på melding vi fikk av ham selv. opp i opp det 50/50.
Selv har jeg null tro på Alvarez, og hadde la liga klubbene vært etter ham hadde de for lengst hentet ham.
HÃ¥per og tror fremdeles! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 31.07.2018 23:31 Post subject: |
|
|
Jeg valgte med vilje å utelate maten. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 31.07.2018 23:36 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | ... enn positiv over det svaret på melding vi fikk av ham selv... |
Har jeg gått glipp av noe her? Positivt svar av ham selv hvem?
Edit: la sammen 1 + 1 og fikk 2.
Last edited by Letterkenny on 31.07.2018 23:39; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|