View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Roamer Veteran

|
Posted: 23.07.2018 19:00 Post subject: |
|
|
God stemning og fin markering, tross kleinhet. Hyggelige og sympatiske karer. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 23.07.2018 19:01 Post subject: |
|
|
Håper også det kan bli en skikkelig pausemarkering på et tidspunkt, for et fullsatt Lerkendal. Det fortjener de tross alt, enig eller uenig i alt rundt sparkingen. |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 23.07.2018 19:11 Post subject: |
|
|
Er det kåre-skjerfet laga for anledninga eller noe jeg ikke har fått med meg? |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 23.07.2018 19:40 Post subject: |
|
|
Jeg er for så vidt ikke helt uenig i det MP skriver. Det er snakk om to klubblegender, som i tillegg til strålende fotballkarrierer i Rosenborg også er trenerne med størst sportslig suksess siden Eggen. Jeg synes de fortjente en ryddigere og mer verdig avskjed enn de har fått, rett avgjørelse eller ei. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 23.07.2018 19:43 Post subject: |
|
|
Jeg er uenig i alt det sprytet MP har å mene om spesielt RBK. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 23.07.2018 19:47 Post subject: |
|
|
Hva var galt med måten Kåre fikk sparken på? Kunne sikkert gjort en bedre jobb med Hoftun, men så vidt jeg har fått med meg så ringte Kåre sporenstreks til Hoftun med beskjeden før Tove og Alstad rakk å fortelle han det?
Slike ting blir aldri bra. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 23.07.2018 19:48 Post subject: |
|
|
ballbingen wrote: | Håper også det kan bli en skikkelig pausemarkering på et tidspunkt, for et fullsatt Lerkendal. Det fortjener de tross alt, enig eller uenig i alt rundt sparkingen. |
Koteng har vel direkte gått ut og sagt at de ønsker å få hedret Kåre og Hoftun ordentlig på stadion når ting har roet seg? Tror jeg så det i en artikkel et sted. |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 23.07.2018 19:51 Post subject: |
|
|
hello wrote: |
Slike ting blir aldri bra. |
Tja, det kunne vært løst "penere", men det er det jo flere eksempler på. Hedersmannen og legenden Hoftun ga ikke Eggen er særlig verdig avslutning på sin tjeneste for klubben i 2010 for å si det sånn. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 23.07.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Kåre fikk beskjed ansikt til ansikt med Koteng og Bratseth til stede. Er vel så ryddig som det kan få blitt det? |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 23.07.2018 19:53 Post subject: |
|
|
RbkUrge wrote: | Jeg synes de fortjente en ryddigere og mer verdig avskjed enn de har fått, rett avgjørelse eller ei. |
Er det ikke tradisjon tro dette da, som med Eggen og med Skammelsrud?
Men seriøst, jeg regner med (som Koteng også har sagt) at når følelsene har dempet seg så blir det arrangert noe i en pause, forhåpentligvis under en typisk full-stadion-kamp. Sikkert bare å donere det man syns det er verd til TT05, så tar de nok godt vare på kronasjene... |
|
Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 24.07.2018 10:13 Post subject: |
|
|
MÃ¥tte le av denne skotske artikkelen fra Daily Record om markeringen:
Quote: | The pair, sat on stools on-stage, were serenaded by a cowboy-hatted singer with an acoustic guitar amid various tributes. |
https://www.dailyrecord.c...e-12969268 |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.07.2018 10:19 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Kåre fikk beskjed ansikt til ansikt med Koteng og Bratseth til stede. Er vel så ryddig som det kan få blitt det? |
Det er krav til både prosess og form ved oppsigelser i Norge. Konsekvensene av oppsigelsen er imidlertid så forferdelig at manglende kvalitet i akkurat dette elementet bør være underordnet i debatten. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 24.07.2018 10:46 Post subject: |
|
|
Fi-være for et shit show det der var. Koteng, du er boss. Absolutt det beste som har skjedd med RBK siden Nils Arne Eggen.
Nå håper jeg at gutta blåser vekk leke-irene i regntunge Glasgow. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 24.07.2018 10:51 Post subject: |
|
|
Ufattelig pinlige greier. Rosenborg BK blir assosiert til amatørskap på alle nivåer nå for tiden (vet at denne seansen var fans regissert) |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 24.07.2018 11:03 Post subject: |
|
|
Samme pinlige nivå som på 'Rosenborg Ballklubs trofaste supportere". Samme folkene igrunn. Det er rett og slett flaut hva endel lirer av seg, og hvor mange likes de får. Jeg blir sjokkert over nivået, og uvitenheten  |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.07.2018 11:05 Post subject: |
|
|
Angriff wrote: | MÃ¥tte le av denne skotske artikkelen fra Daily Record om markeringen:
Quote: | The pair, sat on stools on-stage, were serenaded by a cowboy-hatted singer with an acoustic guitar amid various tributes. |
Det viser at jeg fortsatt har en jobb å gjøre når det gjelder å promotere geniet som er Terje Tysland her i landet. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 24.07.2018 11:20 Post subject: |
|
|
Nå begynner denne saken å gå litt for langt syns jeg..
Ja, de har fått sparken.
Mèn, når 80% av supporterne kun ser på resultater, meritter, og ikke hvordan vi spiller, sier det litt om fotballkunnskapen til supporterne.
Ja, vi har vunnet alt som går an å vinne (bortsett fra 1 cupgull), men det hadde ikke holdt i lang tid fremover grunnet svikt i spillet, og det at vi blir dårligere å dårligere.
Man kan også si noe om når de fikk sparken, det skjedde ikke for tidlig, men forsent. I utganspunktet burde de kanskje fått sparken etter Odd kampen, da vi hadde ca 14 dagers pause.
Og de som sier de ønsker seg til Ranheim for å se kamp, vær så god, kjør på! Sier litt om de som supportere.
Den markeringa som fant sted på Lerkendal i går var bare flau og pinlig.
Koteng har vel vært ute å sagt de skal få en verdig avskjed og hyllest i forbindelse med en kamp, hvorfor da dra igang det pinlige arrangementet i går?
Nå må vi sette en strek, og fokusere på fremtiden!
Når Koteng sparker en trener pga. dårligere fremgang, og ikke meritter, stoler jeg 100% på Koteng. (Hjelper jo også at NAE støtter sparkingen 100%)
Det er ikke Koteng og styret som har laget mye blest og dårlig stemning, det er mange av supporterne som har ordnet...
Takk for alt, KÃ¥re og Erik! |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 24.07.2018 11:26 Post subject: |
|
|
Slike ting får rosenborg-fans til å virke tilbakestående på internasjonal basis! Verden ler! Blir godt når hverdagen kommer tilbake, og brikkene har falt på plass med nytt trener team og motiverte spillere! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Grieg78 Junior
|
Posted: 24.07.2018 11:27 Post subject: |
|
|
Trondheim wrote: | Nå begynner denne saken å gå litt for langt syns jeg..
Ja, de har fått sparken.
Mèn, når 80% av supporterne kun ser på resultater, meritter, og ikke hvordan vi spiller, sier det litt om fotballkunnskapen til supporterne.
Ja, vi har vunnet alt som går an å vinne (bortsett fra 1 cupgull), men det hadde ikke holdt i lang tid fremover grunnet svikt i spillet, og det at vi blir dårligere å dårligere.
Man kan også si noe om når de fikk sparken, det skjedde ikke for tidlig, men forsent. I utganspunktet burde de kanskje fått sparken etter Odd kampen, da vi hadde ca 14 dagers pause.
Og de som sier de ønsker seg til Ranheim for å se kamp, vær så god, kjør på! Sier litt om de som supportere.
Den markeringa som fant sted på Lerkendal i går var bare flau og pinlig.
Koteng har vel vært ute å sagt de skal få en verdig avskjed og hyllest i forbindelse med en kamp, hvorfor da dra igang det pinlige arrangementet i går?
Nå må vi sette en strek, og fokusere på fremtiden!
Når Koteng sparker en trener pga. dårligere fremgang, og ikke meritter, stoler jeg 100% på Koteng. (Hjelper jo også at NAE støtter sparkingen 100%)
Det er ikke Koteng og styret som har laget mye blest og dårlig stemning, det er mange av supporterne som har ordnet...
Takk for alt, KÃ¥re og Erik! |
Veldig enig - har helt sluttet å lese Facebook og media kommentarer om RBK fra folk som ikke har peiling, bare refererer til resultater, null innsikt i hvor svakt spillet stort sett har vært og som oppfordrer til boikott av Rosenborg. Pinlig gjeng. La oss komme oss videre. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 24.07.2018 11:35 Post subject: |
|
|
Forsiktig. En supporter er en supporter, vi er alle passasjerer i den samme båten, og det er aldri noe vakkert syn når noen anser seg selv som bedre enn andre. For Erik og Kåre gjorde gårsdagens seanse inntrykk, det var ikke laget for å bli direktesendt og kommentert av motstandere og den meningskåte, imbesile oslo-mafiaen, det var gjort med hjerte og sjel og det var akkurat det som nok gjorde inntrykk.
Så kan man bli noe oppgitt spesielt over hvor utrolige bastante Morten Pedersen og gjengen i kommentarfeltet sørpå er når de slår fast hvordan stemningen på Lerkendal er, hva som er spiselig og hva som er forkastelig, men de må bare få holde på. De har tross alt bidratt til at hovedstadens stolthet har gått fra å være en parantes til et komma i et semikolon.
La oss være rause i en sådan stund, det er vel heller ingen som helt vet hvordan det nå kommer til å gå. Men kjedelig, det blir det neppe ... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.07.2018 11:37 Post subject: |
|
|
Angriff wrote: | MÃ¥tte le av denne skotske artikkelen fra Daily Record om markeringen:
Tysland, Flatne, Ingebrigtsen og hva de nå heter alle sammen begynner å dra på åra, hvordan er etterveksten av blodharry, trønderske trubadurer med cowboyhatt? Kommer det et generasjonsskifte snart? Vi må for Guds skyld unngå å havne i den situasjonen at det blir et RBK-arrangement uten en sånn type på scenen. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 24.07.2018 11:38 Post subject: |
|
|
Nå var ikke jeg på denne markeringen for KI og EH så korriger meg om det er noe jeg ikke fikk med meg, men hva er det dere reagerer på som er så voldsomt pinlig med at en folkemengde viser engasjement og skaper en positiv greie der de takker de sparkede for de siste 4 årene? Høres ut som en gjennomført positiv ting spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2018 11:46 Post subject: |
|
|
Pinlig? Sang, akustisk gitar, tysland, .. hele seansen var svært pinlig.. enkelt å greit..
Mes pinlige er at brorparten av de som var på markeringa i går, vil nesten begynne å heie på Ranheim..
Jeg må vel være en av få som begynner å bli lei av hele Ranheim.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 24.07.2018 11:53 Post subject: |
|
|
Ok, så det er det musikk valget det reageres på? Det var vell ikke det musikalske som var det vesentlige ved samlingen slik jeg forstod det. |
|
Back to top |
|
 |
|