Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Edit: Satt og lurte litt på hvorfor vi ikke fikk se Ceide, men kan tenke meg at han har blitt en liten kjæledegge for Kåre. Kanskje vi får se han på benken mot Ranheim med innhopp?
Også Skarsem kan matches på ett bedre nivå allerede.
Ranheim-kampen tror jeg blir for intens til at noen juniorer slipper innpå.
Hadde nok fått kommet på i dag hadde det ikke vært for at Williams ikke hadde debutert på A-laget enda.
Ceide debuterte i første cupkamp og fikk så spille litt i mesterfinalen sammen med Heggem som debuterte der. Williams måtte se hele mesterfinalen fra benken men fikk altså belønningen sin i dag med sin offisielle debut.
Får nok se Ceide igjen i 3 runde og kanskje etterhvert også i serien (og tidlig E-cup). Hadde i hvert fall vært morsomt, for han kan bli en fantastisk spiller.
Rasmussen må ha fått beskjed om å alltid sentre ballen bakover når han får den. Kan ikke skjønne annet.
Gud bedre så lei jeg ble av det der. Ikke bare han, men av at det alltid er bakover som er innstillingen når vi ikke er oppe ved 16m .
Får vi innkast så ser den som skal kaste alltid bakover først, får vi frispark så er det bakover som er førstevalget. Reitan, som jeg hadde ett håp om skulle bli den nye turboen oppover sidelinja spilte knapt en pasning fremover..Men han har blitt jævlig god på den der "sålesnudragningen", for deretter å spille bak/sideveis.
Den greia der må han ha lært av Tore.
Steinkjerspillerrne var mye mer offensive i tankegangen. De var ikke ,som våre spillere , livredde for å utfordre. Flere ganger dro de av en mann i midtbaneleddet etter å ha utfordret Jeg kan bare huske en slik dribling av våre spillere og den var det Williams som sto for.
Vi var (og er) jævla trygge bakover, ikke så rart når vi tar null sjanser. Men faen så kjedelig det er å se på den balltrillinga. Hva faen er det som har skjedd med oss egentlig? Vi har blitt som "Boring Arsenal" _________________ Rosenborg e laget!
Posted: 03.05.2018 16:01 Post subject:
Botheim trur jeg fort kunne vært en type jeg kunne dratt til - om han ikke spilte i verdens fineste drakt. Det skal bli gøy å følge kommentarer fra motstandersupportere om han fortsetter utviklingen og fortsetter å være kjekkas. Litt annen framferd enn Frode Johnsen og Harald Brattbakk, for å si det slik. _________________ Influencer™