View previous topic :: View next topic |
Hvem var RBKs minst dårlige mot Ranheim? |
Hansen |
|
23% |
[ 21 ] |
Hedenstad |
|
1% |
[ 1 ] |
Hovland |
|
6% |
[ 6 ] |
Reginiussen |
|
18% |
[ 17 ] |
Meling |
|
1% |
[ 1 ] |
Konradsen |
|
1% |
[ 1 ] |
Trondsen |
|
2% |
[ 2 ] |
Jensen |
|
2% |
[ 2 ] |
Bendtner |
|
2% |
[ 2 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Helland |
|
2% |
[ 2 ] |
Dølle |
|
39% |
[ 36 ] |
|
Total Votes : 91 |
|
Author |
Message |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 05.05.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Tror Europafokuset og det medfølgende defensive fokuset har ført til dårligere og dårligere offensiv fotball. I Europa er 1-0 bedre enn 4-3. Synd det ikke går an å slippe seg helt løs på hjemmebane bare... Morsommere å se på Ranheim og hvor mange de er med fremover. KI tok læring av Europa første årene, tipper han lærer av sesongen her å skulle det ikke bli gull i år.
#KåreBlir _________________ In Bjørnbye we thrust |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 05.05.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Skandale selvfølgelig
Hvorfor slipper vi oss ALLTID ned når vi leder. Hvorfor??????
Begynner å miste tålmodigheten med KI nå |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 05.05.2018 19:53 Post subject: |
|
|
Gratulerer til Ranheim! |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
|
|
Nå må det snart gjøres noen grep. Håpløst å spille så dårlig kamp etter kamp. Vi har vunnet flere på rad frem til nå men når de ikke spiller bedre så kommer dette til å skje, det skjedde mot Kristiansund og det skjer igjen i dag. Gang på gang så stopper alt RBK spill opp når man har ledelsen. Den offensiviteten vi så i 2015 har vi ikke sett noe av siden da.
Skulle gjerne sett at de hadde innsatsen til Ranheim.
Last edited by Vegard2711 on 05.05.2018 19:54; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Hva FAEN har vi holdt på med i vinter? Det er jo helt bedritent ræva det vi driver med om dagen.
Hansen 5
Hedenstad 2
Reginiussen 6
Hovland 6
Meling 3
Konradsen -
DeLanlay 4
Trondsen 3
Jensen 4
Helland 3
Søderlund 3
Bendtner 2 |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
|
|
Heldigvis er det fortsatt et trøndersk lag som prøver å spille god fotball i Eliteserien. Dette kan vi faen ikke være bekjent med. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.05.2018 19:54 Post subject: |
|
|
Og forøvrig, gratulerer til Ranheim. De gjør noe riktig der borte. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
Kjenner frustrasjonen når uante høyder med det denne Rbk utgaven presterer. Kåre er fullstendig ute å sykler.
Spillerne må gå i seg selv og finne ut om de virkelig vil spille fotball.
Fullstendig uakseptabelt dette. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
|
|
Basert på andelen som jublet for Ranheim-skåring bør Rosenborg begynne å bekymre seg for om de er i fare for å miste supportere til Ranheim. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.05.2018 19:55 Post subject: |
|
|
En trener tilsynelatende helt ute av stand til å få spillere til å opptre samlet i angrep. Et lag helt uten en fungerende offensiv plan. Patetisk, pinlig og flaut. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Gjfs Proff
|
|
|
Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | «Kåre må gå» Gå å legg dere, drittunger! |
Har du noen tanker rundt hva som eventuelt kan gjøres for å snu trenden i spillet vårt forrige sesong og de første åtte kampene av denne? |
Tenker å sparke treneren som har vunnet ligaen og cupen hvert år siden han ble ansatt, og tatt oss til Europa league blir helt feil. Uenig? |
Jeg er uenig, men ikke på grunn av at Kåre har gjort en dårlig jobb de foregående sesongene.
Kritikken mot Kåre har aldri dreid seg om hvilke resultater han har oppnådd. Alt handler om spillestil og underholdning.
Hva er viktigst for deg personlig? Titler, eller at Rosenborg fremstår som et godt drillet offensivt lag igjen? |
Selvfølgelig ønsker også jeg god offensiv samhandling. Men å vinne serien, cupen og få opplevelser som mot ajax er viktigere for meg enn å spille god fotball uten resultater. Hvem kan komme inn å gjøre bedre jobb enn Kåre? - Svært få. |
Og det respekterer jeg fult ut. Jeg personlig tar heller deilig offensiv fotball, enn titler og spill i Europa. Jeg er også av den oppfatningen at om man spiller "deilig offensiv fotball" over lange nok perioder, kommer titlene og spill i Europa som en konsekvens av det.
Tar heller den sjansen, enn å bli servert det vi får servert nå, fordi det smaker skikkelig vondt.
Hvem som kan komme inn og gjøre en bedre jobb enn Kåre aner jeg ikke, men det behøver man heller ikke å ha et svar på for å sette spørsmålstegn ved det som skjer ute på banen nå. |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
|
|
Spilt 25% av sesongen og vi har en godkjent kamp.
Dette er det minst underholdende laget jeg har sett siden Perry.
Uff _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
|
|
Skremmende å se at Ranheim har langt bedre offensiv struktur enn oss. Rett og slett skremmende |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
|
Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | «Kåre må gå» Gå å legg dere, drittunger! |
Har du noen tanker rundt hva som eventuelt kan gjøres for å snu trenden i spillet vårt forrige sesong og de første åtte kampene av denne? |
Tenker å sparke treneren som har vunnet ligaen og cupen hvert år siden han ble ansatt, og tatt oss til Europa league blir helt feil. Uenig? |
Jeg er uenig, men ikke på grunn av at Kåre har gjort en dårlig jobb de foregående sesongene.
Kritikken mot Kåre har aldri dreid seg om hvilke resultater han har oppnådd. Alt handler om spillestil og underholdning.
Hva er viktigst for deg personlig? Titler, eller at Rosenborg fremstår som et godt drillet offensivt lag igjen? |
Selvfølgelig ønsker også jeg god offensiv samhandling. Men å vinne serien, cupen og få opplevelser som mot ajax er viktigere for meg enn å spille god fotball uten resultater. Hvem kan komme inn å gjøre bedre jobb enn Kåre? - Svært få. |
Hva med å spille dårlig fotball uten resultater da, slik som er realiteten? Hva synes du om det? |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
Hansen - 5
Hedenstad - 2
Reginiussen - 5
Hovland - 5
Meling - 2
De Lanlay - 4
Trondsen - 3
Jensen - 3
Helland - 2
Søderlund - 3
Bendtner - 2 |
|
Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 05.05.2018 19:56 Post subject: |
|
|
Slik det ser ut nå fortjener Brann å vinne Eliteserien. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
|
Jeg er så forbanna lei denne forpulte abomonasjonen av Rosenborgfotball. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
|
|
Nei, nå sier jeg at nok er nok. KI må gå.
Har null tro på at han kan snu dette. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Spillerne må gå i seg selv og finne ut om de virkelig vil spille fotball. |
Det er jo skivebom. Her handler det om hvordan trenerteamet vil de skal spille. De gjør som de får beskjed om og som de trener på. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.05.2018 19:57 Post subject: |
|
|
Dette gir falshback til hvordan vi spilte under Perry. Man kan analysere seg i hjel for å finne årsaker og man vil helt sikkert finne mange, men først og fremst virker det ikke som om spillerne har trua på dette. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
|
|
Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | «Kåre må gå» Gå å legg dere, drittunger! |
Jeg er i alle fall ikke uenig. Det har lugget i år, men å sparke KI blir for dumt, å rope på at han må få sparken, blir ennå dummere. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
|
|
vegran wrote: | Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | Gjfs wrote: | Ingeman wrote: | «Kåre må gå» Gå å legg dere, drittunger! |
Hva med å spille dårlig fotball uten resultater da, slik som er realiteten? Hva synes du om det? |
Mener å huske at Rosenborg har spilt bra fotball med gode resultater, eller tar jeg feil? _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 05.05.2018 19:58 Post subject: |
|
|
Dette er ikke godt nok! De må slutte med å prøve å kontrollere inn kamper når de ikke evner det, noe de har bevist flere ganger at de ikke kan.
Her tapte vi 2 poeng pga at RBK valgte bort muligheten for å gå for mål nr. 2 og 3.
Dette var elendig. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 05.05.2018 19:58 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Frankiefourfingers wrote: | Spillerne må gå i seg selv og finne ut om de virkelig vil spille fotball. |
Det er jo skivebom. Her handler det om hvordan trenerteamet vil de skal spille. De gjør som de får beskjed om og som de trener på. |
Hmm.. uenig.
Virker som om spillerne ikke har vilje nok!.
Husker du hvordan Rosenborg kom ut mot Celtic?
Det var rå power, og til de grader innsats..
NÃ¥ er det lite press osv.. Enten bunner det i liten vilje, og slitne spillere.
Eller så er det treneren som ønsker dette..
Vi vet jo at Rosenborg trener veldig, og at de kanskje er noe ovetrent?.. hmm.. jaja.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 05.05.2018 19:59 Post subject: |
|
|
Kamp i tro Kåre-stil dette. Blir interessant å se hva han har å si.
For øvrig ganske uleselig når dere siterer så fryktelig mye. |
|
Back to top |
|
 |
|