Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Skulle ikke forbause meg om han etter hvert testes som indreløper også, kombinasjonen av vingferdigheter, defensive egenskaper og fysisk størrelse er spennende i flere roller.
Posted: 27.04.2018 11:23 Post subject:
En ganske middels kamp sett fra tribunen, men det var åpenbar forskjell i inngangen til kampen for de to lagene. Ingebrigtsen tok nesten større sjanser her enn i (vår) første runde i cupen, mens LSK stilte sitt beste mannskap. Vi har på det meste tre faste førstelagsspillere på banen samtidig, og avslutter med tre "juniorer" hvor to av dem ikke en gang har navn på drakta.
Sjansemessig var det egentlig ganske jevnt, men med tanke på laget vi stiller, er det et lite nesepek mot Lillestrøm allikevel. Det viktigste er uansett å få gitt unggutta litt spilletid, og da er det gledelig å se at de virker å ta nivået greit. En seier for fremtiden!
EDIT: Om jeg ikke har bommet på noen bytter, avsluttet vi kampen med en snittalder på så vidt over 22 år! _________________ Influencer™
Har prøvd de fleste HTML-triksene jeg kan, men får ikke på den fullskjerm-knappen på playeren. phpBB er bl.a. satt opp med et aggressivt html-parameter-filter som gjør det vanskelig.
Jeg så forøvrig at på mobil (iOS) og pad så var fullskjerm en opsjon automatisk uten at jeg gjorde noe, men det er det vel OSet som styrer i forhold til videoavspilling.
Jeg prøvde noen "data-*" tagger, men det så ut som om alle de bare forsvant. Vet uansett ikke om det ville fikset biffen. Streamable sin foreslåtte embed-kode bruker en iframe med allowfullscreen, men iframe er uaktuelt. embed og object funker, men allowfullscreen="1" o.l. gjorde ingen ting med widgeten.
Ellers er det også et problem med preview/forhåndsvisning med alt slikt - man får ofte en forbidden-respons på ting man faktisk får lov til å poste, så man må enten bare poste og så redigere etterpå, eller poste som PM til seg selv for utprøving.
Om noen andre HTML-kyndige finner ut av det, så post eksempel, så stjeler jeg det fra det