Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Nei, men finnes ikke noe faktisk skala for å hvor mye bedre en spiller er enn en annen, så mil funker like godt som noe annet. Hadde jeg sagt 7 kg hadde du ikke vært like imponert som 7 mil.
Posted: 23.04.2018 21:47 Post subject:
Nei, men du kunne jo ha brukt 7 tonn istede for kilo? Bare tenker det har litt mer tyngde bak seg _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Jeg nekter plent å tro at noen her inne kan være dårligere enn de to.
Jeg erkjenner glatt at min favorittposisjon er venstre benk. Alle de omtalte er mangfoldige desimeter bedre enn meg ute på banen. _________________ Embrace science - resist ignorance
Nei, men du kunne jo ha brukt 7 tonn istede for kilo? Bare tenker det har litt mer tyngde bak seg
Valgte å ikke gjøre det, og velger samtidig å foreslå at vi går over til lengemål for å dømme spillere her inne. Vil gjøre "Nye spillere" diskusjonen mye letter å holde følge på. "Jeg foreslår NN som nye venstre back, han er 6,7 km bedre enn Meling"