| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.09.2006 23:31 Post subject: |
|
|
| Ny spiller - Sapara - Skjelbred/Tettey er den midtbanen du vil ha. Jaha, hvor blir det plass til Strand? Og hva skal Hyka og evt. Traorè gjøre? De får neppe mye spilletid da, for Sapara og Koren(?) hadde nok blitt rimelig fast. Så at Strand, SKjelbred, Tettey, Hyka og evt. Traorè skulle delt på en plass hadde jeg ikke sett på som spesielt beleilig med tanke på Rosenborgs framtid. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.09.2006 23:33 Post subject: |
|
|
| hvis du fikk valget mellom og ha Koren, Hyka, Strand eller Traore på midtbanen, hvem hadde du valgt? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.09.2006 23:35 Post subject: |
|
|
Jeg vil tro at de fleste sier Koren her  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 25.09.2006 23:36 Post subject: |
|
|
Knerten du må skjønne at Koren - Sapara - Tettey er bedre enn Skjelbred - Sapara - Tettey. Dvs. heller Koren enn Tettey\Skjelbred. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.09.2006 23:38 Post subject: |
|
|
| målet må jo liksom være og komponere den beste midtbanen, ikke for enhver pris ha Tettey og Ciljan på banen samtidig! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.09.2006 23:39 Post subject: |
|
|
Helt uenig. La heller Skjelbred og Tettey vokse fram. Vi trenger unge trøndere med erfaring. Koren er slett ikke dårlig, men vil ikke ha han i RBK. Ser ikke på han som noen løpssterk indreløper heller, tror både Tettey og Skjelbred har mer løpskraft. Og "pasningsrollen" har Sapara allerede.
Nei til Koren! |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.09.2006 23:40 Post subject: |
|
|
Håper dere husker på Uefa reglene... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 25.09.2006 23:52 Post subject: |
|
|
| Og at Koren ikke kommer hit... |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.09.2006 00:01 Post subject: |
|
|
| nja, virker ikke som han har så mange attraktive tilbud fra utlandet og CL spill med Rosenborg er kanskje ikke så dumt? |
|
| Back to top |
|
 |
KOlon Junior
|
Posted: 26.09.2006 00:23 Post subject: Hvem tapte stein, saks, papir? |
|
|
| Katalysator wrote: | | HAHAHAHA! Stein, saks papir! SÃ¥ overlegent. Kone er helten! |
Hvem var det Kone tok stein, saks, papir mot for å få lov til å ta straffesparket?
Fikk det ikke med meg helt, så jeg håper noen kan hjelpe meg, for dette er jo en kul historie! |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 26.09.2006 00:28 Post subject: |
|
|
Jeg kommer til å lage en torrent av kampen som hvem som helst kan laste ned. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
WengerKnows Senior
|
Posted: 26.09.2006 00:30 Post subject: Re: Hvem tapte stein, saks, papir? |
|
|
| KOlon wrote: |
Hvem var det Kone tok stein, saks, papir mot for å få lov til å ta straffesparket?
Fikk det ikke med meg helt, så jeg håper noen kan hjelpe meg, for dette er jo en kul historie! |
Er ikke helt sikker, men lurer på om det var storflor? Snedig tilløp på straffesparket også.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.09.2006 00:38 Post subject: |
|
|
Kommer ikke helt over Alsaker i dag. Hvor mange ganger måtte han presisere at målet til Iversen, som var en glimrende prestasjon, var en gavepakke fra Odd-forsvaret?
Strand var ikke all verden i dag, som flere her er inne på. Men han hadde faktisk et par glimrende taklinger. Mye dårlig offensivt, dog. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 26.09.2006 01:10 Post subject: |
|
|
Meget happy idag, håper dette fortsetter!
0-4 er bra uansett og mange fine prestasjoner.
| Makken wrote: | | Jeg kommer til å lage en torrent av kampen som hvem som helst kan laste ned. |
Cool, skulle akkurat til å spørre. For jeg magler de siste kampene også! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 26.09.2006 02:03 Post subject: |
|
|
Ingen som tok utfordringen om å stjele tastaturet ditt, ser jeg. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 26.09.2006 02:11 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | Ingen fasit, men VG stiller med denne børsen:
Hirchs 5
Strand 7(!!!)
Basma 4
Koppinen 5
Dorsin 3
Sapara 6
Riseth 4
Tettey 6
Solli 5
Ivers 7 BB
Storflor 6
Synes vurderingen av Strand er nærmest skandaløs. Synes også forsvaret var bedre enn som så. |
Herregud, jeg må si meg enig. Tror dette er den dårligste kampen Strand har hatt på backplass siden Tørum tok over. Hadde flere stygge markeringsfeil og noen balltap som lett kunne ført til skumle overganger. Håper egentlig han flyttes opp på midtbanen igjen.
De som synes Tettey var elendig må være blendet av hans tidligere kamper nå i høst. Han levde ikke på noen måte opp til de, men han gjorde en grei kamp.
Sier meg enig i at Solli var ganske usynlig i dag, selv om han ikke slurver så fælt som han har en tendens til å gjøre. Det blir litt som å se Braaten, bare uten å gjøre 2-3 soloprestasjoner pr. kamp.
Synes Storflor gjør en bra kamp, særlig med press på ballfører mot Odds forsvar. Han og Iversen fikk presset fram noen feil sammen.
Dorsin er inne i en down-periode virker det som, håpløs mot Sandefjord og ikke stort bedre i dag. Sleit med vingen sin, og bidro ikke offensivt. Fikk en god overhøvling av Vidar også ved et tilfelle. |
|
| Back to top |
|
 |
|