| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.03.2018 20:35 Post subject: |
|
|
| andrezinho wrote: | | Captain wrote: | | Tror nok også han er tiltenkt en andre- eller tredjestopper. Er sikkert ikke umulig at Serbecic blir lånt ut til Ranheim, selv om han nylig kom til klubben. |
Fyren kan ikke engelsk ennå, å sende han bort til fjæra hvor det -kun- er nordmenn håper jeg ikke er aktuelt. Det høres ut som integreringspolitikk fra Traore/Konan-tiden... |
tenkte akkurat det samme faktisk når jeg leste innlegget  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 08.03.2018 20:49 Post subject: |
|
|
Er ikke store faren for at vi hadde sendt han til Ranheim. De skal jo bare være trøndere og Ogbu er ikke helt trønder enda _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.03.2018 20:57 Post subject: |
|
|
Karamoko er på reservelaget til Saint-Étienne. Det betyr i praksis at ivorianeren trener innenfor de samme murene som Ole Selnæs og resten av A-laget, men i utgangspunktet på en annen bane.
– Han har trent med oss et par ganger. Han er høy og veldig sterk. Fysikken er veldig bra og han har grei fart. Defensivt trykker han til så det suser etter. Karamoko er duellsterk, tøff og bra, sier Selnæs – som tross det gode skussmålet er usikker på om stopperen er full klaff for RBK:
– Spørsmålet er om han er bra nok med ballen, i og med at RBK skal styre kamper og spille opp bakfra. Det vet jeg ikke, sier han.
(...)
Saint-Etienne-stjernen synes det er vanskelig å svare på om Jacob Rasmussen er en god nok partner for Tore Reginiussen.
– Rasmussen virker veldig rolig med ball, og er flink til å tre opp. Offensivt synes jeg han tilfører laget ganske mye. Så spørs det om han er god nok defensivt. Men det regner jeg med at Kåre og Erik har god kontroll på, sier han.
Les mer: RBK jakter Saint-Étiennes midtstopper: Har ikke spurt Selnæs om råd
Horneland har skrytt mye av Karamoko, som var med FKH under treningsoppholdet på Marbella. Men han tror ikke det har vekket interessen hos andre klubber.
– Det blir for enkelt å tenke sånn. Hele fotball-Norge var på Marbella da vi var der. Rosenborg og flere andre klubber så oss og kampen mot Kristiansund. Vi var åpne på at vi ønsket ham. Og konkurranse må vi bare tåle. Hvis Rosenborg er interessert, viser det i hvert fall at vi er på rett spor, mener FKH-treneren.
Les mer: FKH gir ikke opp Karamoko
Stjeler forresten dette forslaget til tribunesang.  |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 11.03.2018 11:10 Post subject: |
|
|
| Blir det kjøp? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 11.03.2018 15:29 Post subject: |
|
|
Har ikke KI avbekreftet at RBK var interresert i spilleren?
Mulig en forsøk fra agenten for å presse frem bedre betingelser ovenfor Haugesund og bruker RBK til dette? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.03.2018 23:23 Post subject: |
|
|
| I VG i går slo Horneland fast at Haugesund har gitt opp Karamoko. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.03.2018 20:33 Post subject: |
|
|
Tirsdag ettermiddag la Haugesunds daglige leder, Eirik Opedal, ut en melding på Twitter som trolig vil glede fansen.
– Svært nær..., skrev Opedal etterfulgt av en tommel som pekte oppover.
(...)
På direkte spørsmål om Twitter-meldingen betyr at ting er i ferd med å skje rundt Karamoko, er Opedal kryptisk.
– Vente å se, skriver han i en SMS til Eurosport.no.
– Er det snakk om at noe kan skje i dag?
– Nei. Tidligst i morgen, svarer han.
Karamokos representant har ikke besvart henvendelsen fra Eurosport.no tirsdag ettermiddag.
Les mer: Haugesund-sjefens kryptiske tweet gir fansen forhåpninger
Er det mulig at RBK skriver kontrakt og leier ham ut til Haugesund, mon tro? |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 20.03.2018 21:18 Post subject: |
|
|
Håper vi ikke kaster bort penger på Karamoko. Om det stemmer at han ikke er i nærheten av god nok for St. Ettienne så burde han ikke regnes som god nok for oss. Da får vi heller se et annet sted _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7402 Location: South-west coast exile
|
Posted: 21.03.2018 12:18 Post subject: |
|
|
| Virker rart om vi skal hente han for så å leie ut spilleren med en gang. Vi har mangler på stopperplassen sjøl. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.03.2018 12:23 Post subject: |
|
|
| Ligner mer på Start isåfall. Er mer slik de store klubbene gjør, må man vite. |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 21.03.2018 17:01 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Vi signerer trolig en to- eller treårskontrakt med FKH i dag eller i morgen. Benjamin valgte FKH foran Rosenborg for å være sikker på å få spille fast, sier Agent Bouba til Haugesunds avis. |
Les mer (+): https://www.h-avis.no/spo...-62-585245
Jeg har ingen tro på at han valgte bort oss, så da er spørsmålet: hva gjorde at vi ombestemte oss etter å først ha gitt ham et tilbud? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.03.2018 17:09 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke umulig at han har blitt mindre interessert sjøl?
| Quote: | | Etter det Haugesunds Avis forstår skal midtstopperen ha redusert lønnskravet sitt kraftig, noe som gjør en overgang mulig. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 21.03.2018 17:14 Post subject: |
|
|
| Det kan være agenten brukte oss som et forsøk på å presse opp lønnstilbudet. Jeg sliter med å tro at vi var interesserte i han, med tanke på hva Selnæs kunne fortelle om han. |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 21.03.2018 17:18 Post subject: |
|
|
| Jeg er 100% sikker på at Rasmus har kildene sine i orden når han skriver at vi ga et tilbud. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 21.03.2018 18:00 Post subject: |
|
|
Vanskelig dette. Rasmussen god offensivt, men ikke så god defensivt. Karamoko god defensivt, men kanskje ikke like god offensivt.
Jeg vet hva jeg personlig ville foretrekke av en midtstopper i RBK, men ikke sikkert at KI er enig  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.03.2018 21:44 Post subject: |
|
|
- Det er veldig fint at alt er på plass. Dette er et spennende steg for meg og et riktig skritt å ta videre i karrieren. Jeg vet ikke veldig mye om norsk fotball, men spillet er universelt og jeg er trygg på at jeg rimelig raskt skal tilpasse meg måten å spille på her i FK Haugesund, sier fransk-ivorianeren som beskriver seg selv som en ledertype ute på banen.
Les mer: Signerte for FK Haugesund |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 21.03.2018 21:53 Post subject: |
|
|
Forøvrig interessante betraktninger Sælnæs har om dagens stoppersituasjon. Tydelig at han følger med. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 22.03.2018 10:01 Post subject: |
|
|
At han vil være sikret spilletid er i seg selv ikke en dårlig eller negativ ting. Jeg har full forståelse for det. Men for min del sier det i bunn og grunn "Jeg vet ikke om jeg kunne klart å håndtere/"vinne" konkurransen om plassen", og dersom han da ikke er villig til å kjempe for den plassen tenker jeg at det er helt greit.
RBK trenger og skal ha spillere som ønsker å kjempe for plassen sin, ikke snur i døra ved første utfordring. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.03.2018 10:59 Post subject: |
|
|
| Enig. Hadde vi sett ham som en klar forsterkning, så hadde vi overtalt ham til å velge RBK. Vi har allerede et fysisk robust stoppertalent som slett ikke er uaktuell for A-lagsspill i serberen vår. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 22.03.2018 11:16 Post subject: |
|
|
| Merkelig situasjon. Kåre og Stig Inge gikk da virkelig ut og benektet enhver kontakt/interesse (usikker på ordvalget). Allikevel kjører norsk media på med at han "valgte bort" rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 22.03.2018 11:26 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Enig. Hadde vi sett ham som en klar forsterkning, så hadde vi overtalt ham til å velge RBK. Vi har allerede et fysisk robust stoppertalent som slett ikke er uaktuell for A-lagsspill i serberen vår. |
Han er irriterende nok Bosnier. Burde hett Bonsivic for å gjøre det lettere. |
|
| Back to top |
|
 |
|