| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 06.03.2018 09:14 Post subject: |
|
|
| Det var fint lite positivt å ta med seg fra denne forestillingen, men Trondsen viste i et par situasjoner prov på at han kan vokse inn i den klassiske sentrale rollen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.03.2018 09:23 Post subject: |
|
|
| Captain wrote: | | Noe jeg ikke skjønner, og det er at LSK-supportere synes det er artig å se laget sitt spille. |
Dette. Greit nok at vi slet med å produsere all verden, men det var i det minste åpenbart at de var et ønske der om å spille fotball. Da LSK hadde svidd av kruttet etter ca 10 minutter var det øving på å parkere bussen etterpå, med klareringer ut i ingenmannsland ispedd en og annen kick and run-contring, og alle kluter til på cornere, selvfølgelig. Og Kanari-fansen jublet hver gang en LSK spiller klarte å bryte en RBK-kombinasjon og strakvriste ballen i hall-veggen.
Jeg takker min skaper/kosmos/tilfeldighetene (stryk det som ikke passer) at trønderblodet tok ansvar for fotballinteressen før jeg begynte på skolen midt i (den gang) LSK-land, og at det ikke finnes LSK-patrioter i familien. Da kunne jeg fort vært like primitiv selv. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 06.03.2018 12:17 Post subject: |
|
|
haha, fantastisk svar Zorac!  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 06.03.2018 14:36 Post subject: |
|
|
| Indreløper wrote: | | Å betale ei krone til nettavisen for denne kampen var nesten litt i meste laget. |
Betalte 100 Kr. i inngang for å se kampen i hallen. Ble plasert nede i hjørnet ved den ene 16-meteren. Fikk ikke akurat valutta for pengene
LSK ser ut til å ha terpet alle mann i forsvar igjen. Imponerende hvor lang tid keeperen deres brukte på alle utspark i en treningskamp. Triste greier, men skal vel ikke forvente all verden i Mars  _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 06.03.2018 15:02 Post subject: |
|
|
Jeg er glad for at LSK begynner å ligne seg selv igjen. Artig og angrepsvillig fotball kunne sikkert også kanarifansen tenkt seg, men i den økonomiske situasjonen LSK befinner seg i, så sier det seg selv at dette er en enklere og tryggere vei å gå for å oppnå resultater.
Heller velorganisert forsvar og kynisme enn identitetsløs hestefotball som verken er fugl eller fisk. At f.eks. Mourinho går for den samme stilen med verdens største klubber er noe som provoserer meg hakket mer. Men nå tilhører vel jeg en solid minoritet her her inne som liker at LSK er i ES. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.03.2018 15:57 Post subject: |
|
|
Klubben LSK hører hjemme i Eliteserien, men ikke Erlandsens versjon av fotball. Det er som å se andredivisjon, bare med bedre spillermateriell.
For øvrig ganske spesielt å se LSK-spilleren strekke ut et bein og blokkerer et utspill for å hindre ubalanse og pådrar seg et gult kort i det klokka runder 89 minutter i en treningskap hvor resultatet betyr nada. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 06.03.2018 16:11 Post subject: |
|
|
| Oppladningen til kampen var at dette skulle være en mesterfinale, mot sin totalt overlegne nemesis av en rival. Forstår at denne kampen resultatmessig var viktigere for LSK enn oss inn mot seriestarten. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.03.2018 16:15 Post subject: |
|
|
Det var tydelig at LSKs mål var å holde tett defensivt og ikke slippe inn mål. Det er vel forsåvidt nyttig trening for dem og deres filosofi, men jeg innbiller meg at det hadde gått an å bruke en treningskamp til noe annet enn rent resultatfokus. Men nå er jeg RBK-supporter også, da, så da bryr jeg meg om litt annet enn kun målprotokollen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 06.03.2018 22:49 Post subject: |
|
|
LSK etter kampen:
- Vi kjører over dem.
Etter 0-4 på hjemmebane i serien sier de vel:
- Vi hadde god kontroll. _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.03.2018 08:43 Post subject: |
|
|
| Haha, man må ha rimelig spesielle briller om man mener at LSK overkjørte oss. Men de var nærmest seieren, det er jeg enig i. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.03.2018 10:33 Post subject: |
|
|
Bak betalingsmur, men Romerikes Blad slår seg på brystet med at ingen eliteserielag gleder seg til å møte LSK. Det kan jeg i og for seg langt på vei være enig i, men jeg tror mine argumenter for dette har en litt annen vinkling enn RBs.
De proklamerer med stolthet at Erlandsen-fotballen er tilbake, men defensivt fokus og trøkk i duellspillet. Nå har de sluppet inn syv mål på like mange kamper hvor etter hva jeg kan se Rubin Kazan (1-1) er eneste lag over Elite-nivå, med clean sheet kun mot oss og Strømmen, så det er jo ikke potte tett heller.
Det er for så vidt ingen overraskelse at det legges frem slik, da RB i alle år har vært mer eller mindre et propagandamagasin for LSK, hvor det for eksempel er omtrent umulig for en dommer å få mer enn tre, kanskje fire, i en kamp Lillestrøm taper. Å "feire" den fotballen LSK viste i lange perioder mot oss er bare trist, dog ikke uventet fra det holdet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|