View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 02.01.2018 16:00 Post subject: |
|
|
Har ikke noe problem med å se synet ditt der, men jeg er ganske sikker på at han drar uansett så da gjelder det å selge til rett tid når vi kan profitere mest |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.01.2018 19:52 Post subject: |
|
|
– Jeg har bare hørt at det er noen spekulasjoner, og flirer bare av det. Uansett hvor han dukker opp, blir det spekulasjoner, sier Rosenborg-trener Kåre Ingebrigtsen til VG.
Han fnyser av påstandene om Konyaspor-møter.
– Hadde det vært en fotballklubb i Maldivene, så hadde han sikkert spilt der. Og skulle han ta seg en tur til London neste helg, så er vi virkelig i gang. Sånn er det med Nicklas. Vi bare flirer av det, koser oss og tar det med knusende ro. RBK har ikke snakket med noen klubber, sier Ingebrigtsen.
Les mer: RBK-KÃ¥re fnyser av tyrkisk Bendtner-hysteri |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 02.01.2018 20:25 Post subject: |
|
|
Betryggende å høre.
Må i så fall også bety at de påståtte uttalelsene fra Konyaspor var falske?
At vi ikke kommer til å hente inn noen nye betviles. Vi må nok ha inn minst èn stopper, og en spiss. Spissen bør være god nok til å ta over spissplassen permanent om Bendtner forlater RBK etter VM. |
|
Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 02.01.2018 20:59 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er vel om den spissen står bedre rustet for en høstsesong om han har skåret 10-15 mål for VIF, Brann, Stabæk eller hvilket som helst annet eliteserielag, enn om han har sittet på benken i Trondheim. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 02.01.2018 21:15 Post subject: |
|
|
Det er vel heller sjeldent at spisser som skårer mange mål for andre eliteserielag er godt nok rustet til å rusle inn på Lerkendal og prestere fra dag én.
Historien viser at de trenger et halvår på treningsfeltet først. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.01.2018 21:26 Post subject: |
|
|
nidaros997 wrote: | Må i så fall også bety at de påståtte uttalelsene fra Konyaspor var falske? |
Jeg vil tro det. Tyrkiske nettsteder er nok ikke de mest etterrettelige. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 02.01.2018 22:27 Post subject: |
|
|
Hele saken "BT guider dig gennem sportsåret 2017: Fra VM-ekstase og lottokuponer til fisketure og forbudte trin":
https://www.bt.dk/sport/b...-fisketure
Bilde:
https://bt.bmcdn.dk/media...ndtner.jpg
Tekst til bildet:
"2017 blev året, hvor Nicklas Bendtner skiftede byture og hurtige biler ud med fisketure og de norske fjelde. Hvem havde set den komme? Tilsyneladende har han fundet meningen med livet i Trondhjem, og det med mål og landsholdscomeback til følge."
Håper noen på laget setter ut rykter om at laksesesongen 2018 blir knallgod. |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 02.01.2018 23:43 Post subject: |
|
|
Ikke at jeg har noe tro på ryktene selv. Men at Kåre fnyser av det gir meg ingen som helst trygghet. Hadde Bendtner faktisk vært på vei bort hadde han sikkert fnyst på samme måten. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 02.01.2018 23:45 Post subject: |
|
|
Skal si deg laksen blir bra kommende sesong ja! Og jaggu skriver de Trondhjem riktig også  |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 02.01.2018 23:50 Post subject: |
|
|
Skal man til en ferieby for å slappe av, og en større fotballklubb i umiddelbar nærhet har fanget opp det og inviterer til/insisterer på en diskusjon så er det vel høfligst å stikke innom for å nikke og bukke så lenge det ikke koster noe - så er i alle fall ingen broer brent.
Om Bendtner stikker før VM vil det forundre meg veldig. Om han allerede nå har følere ute som kan være relevant for en overgang etter VM så er det greit for meg - overgangen skjer uansett etter lukrative avtaler med både Bendtner og RBK som sannsynligvis vil putte en god del penger på bok for klubben. Tror ikke 20 mill er størrelsesordenen Rosenborg sikter etter med 1,5 år igjen av kontrakten som omfavner 2 CL-kvalliker. Regner også med at Jensen jobber for prosjekt Rosenborg og drømmen om Champions' League, så om vi ligger godt an i det sporet, og spiller godt i elitserien, øyner jeg håp om at han vil spille ut Europa-spillet også. Det er selvsagt Trondhjemspatrioten i meg som snakker her... |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 03.01.2018 07:36 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | nidaros997 wrote: | Må i så fall også bety at de påståtte uttalelsene fra Konyaspor var falske? |
Jeg vil tro det. Tyrkiske nettsteder er nok ikke de mest etterrettelige. |
Danske journalister tok det mildt sagt med latter, så tror ikke vi skal legge noe tro i ryktene. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 03.01.2018 12:17 Post subject: |
|
|
Jeg tror det eneste man kan frykte før et eventuelt VM er at Ståle Solbakken får sparken i FcK. Om de så ansetter en ny trener, en som er dansk, en som spiller 4-3-3, en som gjerne vil lytte til fansen og hente en bygutt hjem, da tror jeg vi mister han.
Bortsett fra det er jeg sikker på at Bendtner sin plan er å bli til etter VM. |
|
Back to top |
|
 |
emilalmas Junior
|
Posted: 03.01.2018 22:53 Post subject: |
|
|
Ser ut som Bendtner er i Trondheim igjen. La nettopp ut en Instagram-story av seg selv og sin sønn, og ut i fra takbjelkene på videoen ser det ut som han er på Jakobsli _________________ https://twitter.com/emalmas |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 03.01.2018 23:49 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg gleder meg til januar er over |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 04.01.2018 02:45 Post subject: |
|
|
emilalmas wrote: | ut i fra takbjelkene på videoen ser det ut som han er på Jakobsli |
Er det du som driver å banker på og roper inn hjem hos han? |
|
Back to top |
|
 |
emilalmas Junior
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.01.2018 22:42 Post subject: |
|
|
Ingen amerikansk klubbeier med frykt for sivile søksmål i Trondheim, så blir vel ikke gavekort på RBK-shop om Bendtner forsvinner trass i lovnadene om å bli med:
Liverpool wrote: | Liverpool Football Club is to offer supporters who bought a 2017-18 replica shirt printed with Philippe Coutinho's name and number a £50 voucher, once the move is completed. |
|
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 08.01.2018 22:32 Post subject: |
|
|
Noen med Pluss, som ser om Lord har sagt noe nytt i praten med Bruttern, eller om det bare er clickbate? |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 09.01.2018 00:47 Post subject: |
|
|
Dette er vel det eneste sitatet som er veldig interessant
Jeg har aldri vært så sterk i troen på at vi beholder stallen gjennom et vindu, som jeg er nå. Man kan aldri si aldri, men det er mange i troppen som har vært her kort tid. Dessuten ligger spillerne våre på et litt annet prisnivå i dag, enn for noen år siden, begrunner RBK-treneren |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.01.2018 11:08 Post subject: |
|
|
Hvis dette var det mest interessante som kommer fram i artikkelen i Adressa i går, driver Adressa skikkelig klikkhoreri.
* Nå ser jeg eurosport.no har publisert utdrag av artikkelen på sine sider, så da gir det litt mere sence, og man kan faktisk lese hva Bendtner har sagt. Mye bedre enn de der +artikklene i "drittadressa" _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 09.01.2018 11:17 Post subject: |
|
|
Er ikke du i LA?
#sorrynotsorry _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 09.01.2018 11:23 Post subject: |
|
|
Stusset over en ting in Eurosports artikkel.
https://www.eurosport.no/...tory.shtml
"Mens Bendtner kun har ett år igjen av sin nåværende RBK-kontrakt, har flere av de andre sentrale spillerne avtaler som strekker seg over lang tid."
Nok en gang hevdes det at Bendtner kun har ett år igjen av sin kontrakt med Rosenborg. Hvorfor hevdes dette gang på gang? Er det en følgefeil fra tidligere artikler? |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 09.01.2018 11:40 Post subject: |
|
|
Ble det ikke klart at det er ut 2018 som er korrekt da? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 09.01.2018 12:26 Post subject: |
|
|
Nei. Feilen stammer fra Danmark. Men hvis man hørte intervjuet den saken var basert på, så sa han klart og tydelig at han hadde to år igjen. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.01.2018 12:32 Post subject: |
|
|
JB wrote: | Hvis dette var det mest interessante som kommer fram i artikkelen i Adressa i går, driver Adressa skikkelig klikkhoreri.
* Nå ser jeg eurosport.no har publisert utdrag av artikkelen på sine sider, så da gir det litt mere sence, og man kan faktisk lese hva Bendtner har sagt. Mye bedre enn de der +artikklene i "drittadressa" |
Helt ærlig så irriterer jeg meg kraftig over bruken av plussartikler i norske aviser. Det er ingen andre land hvor dette er så omfattende. Paradoksalt er det også medier som mottar statlig pressestøtte (både direkte og udirekte) som er mest grådige på dette punktet. |
|
Back to top |
|
 |
|