View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.12.2017 02:42 Post subject: |
|
|
Jolern wrote: |
Jevngamle Borek Dockal gikk for 75 mill til Kina nå i vinter fra en klubb jevnstor med Rosenborg. Videre har han en skralere landslagskarriere samt et mye svakere navn.
Tror man kan håpe på mer enn 15 mill om en kinesisk klubb viser interesse. |
Vet ikke hva du baserer det der på men Dockal har prestert meget bra for sin nye klubb, spilt mest sentral midtbane to kamper som inside forward på venstre side og en som spiss.
Han leverte enormt bra for Sparta Prague før han forlot dem.
Landslagsstatistikken hans taler vell også for seg selv....
Hadde ikke sett han kunne gå for 75 mill til kina men han gjorde nå det og jeg tipper vi kan få 30-40 for Lord også hvis en kinesisk klubb kommer på banen, men ikke glem det er nye regler om utenlandske spillere nå kontra når Dockal dro. noe med økonomisk styring også om jeg ikke husker feil. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.12.2017 03:55 Post subject: |
|
|
Shanghai bladde opp rundt en halv milliard for en 30 år gammel Hulk fra Zenit for ikke lenge siden. Kina er spinnville når det kommer til overgangssummer. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.12.2017 11:15 Post subject: |
|
|
Men det var vel før de innførte en grense på hvor mange utenlandske spillere en klubb kan ha? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.12.2017 11:31 Post subject: |
|
|
Kvota er på maks fire utenlandske spillere hvor en må være fra Asia, dvs tre ikke-asiatiske spillere. Slik var det i alle fall i forrige sesong.
Ellers har kineserne muligens allerede innført regelen som innebærer at dyre overgangssummer skal multipliseres med 2, og halvparten av totalsummen går som avgift inn til Kinas statskasse. For eksempel vil en spiller som koster 20 mill euro i praksis koste klubben 40 mill, og 20 mill av disse går til staten. Dette for å hindre at mange penger går ut av landet... Må kjøpe billigere. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 19.12.2017 21:54 Post subject: |
|
|
Ser ut som han har det helt greit på ferie i hvert fall. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.12.2017 22:29 Post subject: |
|
|
Han trener samtidig statisk styrke.
Ellers:
- Vi vil beholde Nicklas. Mitt inntrykk er at Nicklas vil bli, og jeg tror også at vi får beholde ham. RBK er heller ikke i noen form for pengemangel. Om vi én dag skulle selge, vil det derfor ikke handle så mye om penger, sier Koteng.
(...)
Slik Adresseavisen forstår det – og særlig når Bendtner så tydelig har signalisert at han vil bli - vil RBK derfor kunne takke nei til det som tidligere i klubbhistorien har blitt karakterisert som «høye bud». Dette fordi RBK i dag ikke på noe som helst vis er i pengetrøbbel. Men også for å stå best mulig rustet til nok en Europa-sommer.
For det er ingen tvil om at det er mer lønnsomt å komme seg til Europaligaen igjen, eller i beste fall Mesterligaen, enn å selge Bendtner for, la oss si, 20-30 millioner kroner. Igjen: Dersom det skulle tikke inn et slikt bud i januarvinduet.
- Jeg ønsker ikke å snakke summer om noe som har med eventuelle kjøp og salg å gjøre. Det blir rene hypoteser. Det jeg kan si, er at Nicklas har levert glitrende for oss. Han har et utrolig blikk for spillet. Ingen tvil om at han er en stor profil, sier Koteng.
Les mer: - Vi vil beholde Nicklas. Han vil bli i RBK. Da handler det ikke om hvor stort budet er |
|
Back to top |
|
 |
suruk Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.12.2017 02:21 Post subject: |
|
|
Lorden donerte trøyte og sko han har spilt i for landslaget til en gutt som kommer fra en familie som har søkt om julehjelp i danmark... wow, han er jo bare fantastisk <3
I disse dager skal det kanskje ikke så mye til for å skape stor glede for andre men de aller fleste blir fort travelt opptatt av seg å sine og de vandte tradisjonene.
Foreslår vi alle ser til Lord's Eksempel og prøver å gjøre en liten innsats for noen vi ser trenger det før jul, det koster så lite.
Lead by example Lord  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 22.12.2017 12:27 Post subject: |
|
|
Også noe og bry seg om, og overdrive. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.12.2017 13:37 Post subject: |
|
|
Synes det var en fin gest av ham uansett jeg. kostet ham nix og nada og man kan jo se hvor glad gutten ble :/
Jeg skal iallefall gjøre mitt for å glede noen som ikke er like heldig som meg  _________________
|
|
Back to top |
|
 |
T7 Junior
|
Posted: 27.12.2017 01:31 Post subject: |
|
|
ser på twitter at det er flere tyrkere som nevner Bendtner og Konyaspor...
...føler jeg fortsatt har hvilepuls på den |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 27.12.2017 15:05 Post subject: |
|
|
I nedrykkstrid i tyrkia ja.. Ser ikke for meg bendtner der nei |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.12.2017 20:37 Post subject: |
|
|
Samtlige fotballspillere i verden som er aktive på sosiale medier har veggen full av kommentarer fra tyrkiske fjortenåringer av typen «come to bortvekkistanspor!», eller «come to derpepperngrorspor!».
Av og til lykkes de. Jf, Gamst Pedersen og Wesley Sneijder. Som regel ikke. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 28.12.2017 07:50 Post subject: |
|
|
Tja, er det ikke slik Mikkelsen brukes for å lokke spillere hit også? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.12.2017 16:36 Post subject: |
|
|
Det er vel knapt noe land i verden (foruten England selvsagt) som er like ville på sine overgangsrykter som i Tyrkia, men nå har det blusset opp rundt Bendtner:
Vet ikke om dette er en syk photoshop eller ei fjær gjort til fem høns, men Bendtner er visstnok observert i Istanbul med det formål å treffe Konyaspor sin president om en mulig overgang.
Bendtner vraker RBK til fordel for Konyaspor? Før et viktig VM-sluttspill. Må si jeg har mine tvil, men. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 30.12.2017 16:55 Post subject: |
|
|
Ifølge instastoryen til dama er de i Istanbul. Helvete. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.12.2017 17:02 Post subject: |
|
|
Det kan jo ikke stemme siden han er takknemlig og så glad i den friske lufta i Trøndelag. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 30.12.2017 17:08 Post subject: |
|
|
Lukter avskjed nå ja. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 30.12.2017 17:08 Post subject: |
|
|
Jeg tviler ikke på at Bendtner trives i Trondheim, men til syvende og sist handler det meste om penger. Jeg leste nettopp at Håvard Nordtveits kontrakt i West Ham var verd omtrent 200 mNOK over 5 år. Det sier litt om de summene vi snakker om i internasjonal fotball og det er klart, det blir dyre fisketurer dersom Bendtner takker nei til slike tilbud for å stå i Nidelva. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 30.12.2017 17:18 Post subject: |
|
|
Tragisk for oss hvis han går til en høkkertklubb i Tyrkia. Risikerer vell VM plassen sin også ved et slik klubbskifte? _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 30.12.2017 17:28 Post subject: |
|
|
Blir bra kling i kassa dette forhåpentligvis. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.12.2017 17:28 Post subject: |
|
|
Mer sannsynlig med nyttårsfeiring ved Bosporos enn klubbskifte?
Nærbilde der dama er klippet bort:
 |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 30.12.2017 17:32 Post subject: |
|
|
Slapp av. Han er der på ferie. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.12.2017 17:35 Post subject: |
|
|
Konyaspor har uttalt seg:
https://translate.google....mp;act=url
"Vi har hatt et møte, men det ser ikke positivt ut nå. Vi vil ha et nytt møte".
Litt lost in translation, men tolker slutten av sitatet fra linken at Bendtner ikke er i Istanbul med formål å møte Konyaspor, men av private grunner; ferie.
Anbefaler for øvrig å sjekke ut den nå, Tyrkiainvaderte, instaen til godeste Bendtner. _________________ No al calcio moderno
Last edited by Jonas on 30.12.2017 17:47; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|