|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Banens Beste? |
| Hansen |
|
69% |
[ 29 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bjørdal |
|
7% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
7% |
[ 3 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Rasmussen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Trondsen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Levi |
|
0% |
[ 0 ] |
| Adegbenro |
|
2% |
[ 1 ] |
| Bendtner |
|
9% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 42 |
|
| Author |
Message |
EGA Veteran
|
Posted: 26.11.2017 23:53 Post subject: |
|
|
Rasmussen blir ikke noe nytt anker. Det har vi iallefall avklart.
Folk klager på Samuel i denne kampen, han skaper farligheter hver gang han får ballen. Men Lorden kan få litt kritikk for ikke å være på første stolpe en eneste gang.
Nytt anker er alfa omega neste sesong samt minimum en kvalitetstopper. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 27.11.2017 00:42 Post subject: |
|
|
| Fordi vi spiller en elendig kamp 3 dager etter EL, i en betydningsløs kamp betyr det ikke at Rasmussen plutselig er blitt udugelig, og at Zenit-kampen likevel ikke forteller noe om hans potensiale. Jeg får et kaldt gufs nedover ryggen fra Perry tiden der eneste løsningen på lagets problemer var å snakke om nye spillere. Vi trenger ikke noe nytt anker nei, vi har både Trondsen og Rasmussen som begge kan bli vel så gode som Selnæs i rollen. La oss heller snakke om hvordan KI igjen skal få det beste ut av spillerne sine. Vi nådde makspotensialet i 2015, det er det som må være målet nå, ikke begynne å famle i blinde og tro at spillerne våre er hovedproblemet. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 27.11.2017 07:22 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: |
Problemet er ikke at han stiller med det "faste" laget, men at laget tilsynelatende er umotivert. Å byte ut halve laget har aldri vært noen god idé... For det første har det ofte en negativ konsekvens og for det andre så er det ikke også viktig å la de unge få det gode følelsen... Derfor mener jeg at man ikke bare skal kaste innpå framtidens spillere - det kan ha motsatt effekt.
|
Og hvilket belegg har du for å påstå det? Er det noe som er dokumentert og fungerer så er det å la unge folk få sjansen sammen med etablerte i en ubetydelig kamp - uavhengig hvordan det går. Få kjenne på nivået, kanskje KI med teamet ser at avstanden mellom de faste og til de aktuelle hospitantene ikke er så stor. RBK har minst 2, kanskje 3 juniorer fra molde-kampen som fint kunne spilt i går... |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 27.11.2017 07:41 Post subject: |
|
|
Så ikke hele kampen, men fikk med meg nok til å se at dette var skrale saker. Jeg kjøper ikke Kåres slitne bein og hoder utsagn.
Se på fekd Morten Konradsen ( ett uforståelig kjøp i mine øyne), han er vel ikke akkurat preget av for mange kamper, men ble rundingsbøye likevel. Samme med Levi, Rasmussen, Bjørdal og Skjelvik.
Det var rett og slett en uprofesjonell inngang til kamp både fra trener og spillere, aldri i verden om Eggen hadde akseptert noe slikt.
Sesongen under ett så har vi spilt svært få virkelig gode kamper i ES og egentlig for mange middelmådige og dårlige kamper der ett tett forsvar, gode enkeltmannsprestasjoner og udugelige motstandere har gitt oss trepoengere.
To skikkelige oppturer mot Ajax, men ellers er dette den svakeste av KÃ¥res tre sesonger. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 27.11.2017 09:08 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: |
Problemet er ikke at han stiller med det "faste" laget, men at laget tilsynelatende er umotivert. Å byte ut halve laget har aldri vært noen god idé... For det første har det ofte en negativ konsekvens og for det andre så er det ikke også viktig å la de unge få det gode følelsen... Derfor mener jeg at man ikke bare skal kaste innpå framtidens spillere - det kan ha motsatt effekt.
Det er selvsagt lett å sitte med etterpåklokskapens briller å si at det var feil lag som var tatt ut, men før kampen var det vel ingen ting som skulle tilsi noe annet enn at et toppet RBK var lystne på å revansjere bortetapet mot Aalesund, og avslutte sesongen med stil? |
Tja, Kåre sa at dette var som forventet og det gjør jo alt mye værre i mitt hode. Vi har da spillere som har vist dalende formkurve i flere kamper og hadde her muligheten til å sette inn et par spillere som vil vise at de duger på dette laget. Gersbach og Skarsem er jo eksempler på dette.
Har RBK hatt et snev av system og spillemønster hadde det ikke vært noe problem å bytte ut en spiller eller to uten at laget ble svekket av den grunn. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 27.11.2017 19:04 Post subject: |
|
|
| EGA wrote: | Rasmussen blir ikke noe nytt anker. Det har vi iallefall avklart.
Folk klager på Samuel i denne kampen, han skaper farligheter hver gang han får ballen. Men Lorden kan få litt kritikk for ikke å være på første stolpe en eneste gang.
Nytt anker er alfa omega neste sesong samt minimum en kvalitetstopper. |
Vi har selvfølgelig Trondsen som kan gjøre en god jobb som anker. Vi trenger trolig likevel en ballsterk/ballsikker midtbanespiller.
Rasmussen er trolig for dårlig med ball i beina til å være anker for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 27.11.2017 19:59 Post subject: |
|
|
Rasmussen gjorde, forutsetningene tatt i betrakning (null ferfaring i posisjonen), en bra figur som anker mot Zenit. Jeg ser ikke helt hvordan en fullstendig uvesentlig kamp, hvor hele laget er mentalt på juleferie, avklarer at han ikke er egnet i den rollen.
I ES er vi nok mest tjent med et mer spillende anker, da vi stort sett må stange mot etablert, men jeg tror Rasmussen kan være et effektivt alternativ mot sterkere motstand i e-cup, der motstanderen i større grad styrer kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 28.11.2017 16:01 Post subject: |
|
|
halve laget vekk et lag inn for de som er vekk. jeg som husker 88-203 så fikk laget en sjanse til å bli samspilte. Er sef. ikke bare vår feil at vi hadde flaks som spilte inn et lag. Har fortsatt troa på et fjerde på rad når relasjoner sitter med trening i blodet. HUSK: ØVELSE HJELPER EN HEL HAUG. så folkens. <med relasjonel trening pleier vi bare å bli bedre med årene som kommer.
Så vær med på å tenke positivt,så blir dette minst 50% bedre. Ps. vi skal helt sikkert handle for noen mil. og det og pleier jo også hjelpe. Husk tre på rad, det 4 er på vei. Igjen grattis med 3 og sitter bare å gleder meg til nr.4
Lykke til alle med svart og kvite drakter _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |