English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Zenit
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
André Hansen
5%
 5%  [ 6 ]
Morten Konradsen
2%
 2%  [ 3 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 1 ]
Jørgen Skjelvik
7%
 7%  [ 8 ]
Birger Meling
25%
 25%  [ 27 ]
Mike Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Jacob Rasmussen
14%
 14%  [ 16 ]
Anders Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Pål André Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Nicklas Bendtner
39%
 39%  [ 42 ]
Samuel Adegbenro
3%
 3%  [ 4 ]
Total Votes : 107

Author Message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 03.11.2017 11:26    Post subject: Reply with quote

Enig med siste taler vdr Hedenstad. Synes M Konradsen klarte seg bedre enn det Hedenstad normalt sett har klart seg i årets sesong. Særlig offensivt var det som natt og dag. Reitan er/var jo etter min mening også mye bedre offensivt enn det Hedenstad er. Synd han er en av Kåres favoritter som alltid får spille om han er frisk.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 03.11.2017 11:51    Post subject: Reply with quote

JohnnyLoveLo wrote:
Var det lovlig bluss fra kjernen. Sikkert dyrt.

Nei. lovlig bluss eksisterer ikke hos UEFA. Minstetaksten er vel €35 000,- osv.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 03.11.2017 11:52    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...4805b.html

Litt pes pga blussing fra Kjernen. Kommer til å få bøter fra UEFA.

-Blussingen er noe som kommer til å følge oss videre, og som blir hengende litt ved oss som klubb.

Gir inntrykk av at det er snakk om anmerkninger eller liknende, vet noe om evnt. straffereaksjoner utover bøter som følge av dette? Om et antall slike hendelser utløser noen særskilte restriksjoner eller noe?
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 03.11.2017 12:05    Post subject: Reply with quote

Alltid lett å være etterpåklok mhp byttene,men jeg og en kompis satt å diskuterte litt før byttene skjedde om Bendtner burde vært dratt ned og Samuel bli igjen som oppspillspunkt på topp. En ting er bakromstrussel,men det er utrolig hva den fyren klarer å få med seg også av høye baller.


Dog blir det for enkelt å fokusere kun på de siste 5 minuttene,hadde vi vært kalde nok i avslutningsøyeblikkene våre så hadde vi ledet minst 2-0 og da hadde baklengsmålet kun vært irriterende,men ikke noe mer.

Hadde jeg vært forsvarsspiller og holdt nullen i nesten 93 minutter så hadde jeg blitt rimelig irritert på Helland som star der og snakker om juniorfeil når han selv sløser bort 2 megasjanser og ikke klarer å løfte cornerne over førsteforsvarer.
Vi kan legge til at vi fremdeles slår for mange feilpasninger upresset på midtbanen, det kan vi ikke gjøre i Europa.

Det som fører til poengtap i Europa er detaljer, noen unøyaktigheter her, et par feilvalg der så er det baklengs.

Se forøvrig en tidligere post i denne kamptråden (av meg selv) vedr hvordan drepe kamper de siste 5. Hvis laget hadde hatt en klar plan på dette ved 1-0 ledelse i sluttminuttene så hadde ballen knapt vært i spill.

Dette er mitt største ankepunkt mot trenertemaet, de fokuserer for mye på formasjon og individ, og ser ikke nøye nok på detaljene i de forskjellige spillfasene (dødball,innlegg,kontringer,bevegelser i boks etc).

Det blir litt som det amerikanske ordtaket " when the shit hit the fan,you don't raise to the occasion,but fall down to your level of training"

Når både hode og bein er slitne de siste 10 så må man handle på instinkt, dette bygger man opp kun ved gjentatte repetisjoner på treningsfeltet.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 03.11.2017 12:12    Post subject: Reply with quote

Ekstremt bra innlegg WT62. Enig i alt.

WT62 wrote:
Hadde jeg vært forsvarsspiller og holdt nullen i nesten 93 minutter så hadde jeg blitt rimelig irritert på Helland som star der og snakker om juniorfeil når han selv sløser bort 2 megasjanser og ikke klarer å løfte cornerne over førsteforsvarer.


Irriterte meg over de elendige cornerne jeg også, man kan ikke loffe ballen inn, man må slå med fart.

WT62 wrote:
Hvis laget hadde hatt en klar plan på dette ved 1-0 ledelse i sluttminuttene så hadde ballen knapt vært i spill


Ett eksempel fra i går var da Morten Konradsen ble felt småstygt ca 5 min før slutt. Han spratt opp og var klar for å sette spillet i gang umiddelbart. Hvis Zenit hadde ledet og blitt taklet sånn så hadde spilleren rullet rundt, slått i gresset i smerte og blitt liggende en god stund før han hadde stavret seg på bena.
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 03.11.2017 12:17    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Zenit-fansen-odela-over-80-seter-og-skal-ha-ropt-apelyder-Men-RBK-er-ogsa-skuffet-over-enkelte-av-egne-supportere-244805b.html

Litt pes pga blussing fra Kjernen. Kommer til å få bøter fra UEFA.

-Blussingen er noe som kommer til å følge oss videre, og som blir hengende litt ved oss som klubb.

Gir inntrykk av at det er snakk om anmerkninger eller liknende, vet noe om evnt. straffereaksjoner utover bøter som følge av dette? Om et antall slike hendelser utløser noen særskilte restriksjoner eller noe?

Det blir bot, det er like sikkert som at er julaften den 24.12. UEFA operer med noe de kaller "Club record" på supporteres oppførsel, dette henger ved klubbene i en årrekke.
Tidligere har det kun vært opphold i trappene og han som hoppet over sperringene etter seieren mot Ajax som har stått som anmerkning, pluss et UEFA Mafia banner fra 2015, på RBK.
Så blir det et evig mas fra UEFA fremover hvilke tiltak klubben iverksetter bla. bla., mot dette. Ved gjentagende forseelser av lik karakter så kan de iverksette sanksjoner mot klubben som f.eks. stengt tribune, tom stadion osv. osv.. UEFA kjører hardt da de tror det hjelper. Og så trenger de sikkert penger nede i Nyon Razz Cool
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1293

PostPosted: 03.11.2017 12:30    Post subject: Reply with quote

Hansen 8

Konradsen 5
Reginiussen 7
Skjelvik 7
Meling 8

Jensen 7
Rasmussen 8
Trondsen 7

Helland 6
Bendtner 8
Adegbenro 7
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 03.11.2017 12:49    Post subject: Reply with quote

Quote:

Hvis laget hadde hatt en klar plan på dette ved 1-0 ledelse i sluttminuttene så hadde ballen knapt vært i spill

Akkurat her må jeg si meg så fryktelig enig. Da vi vant ballen tilbake 2 minutter på overtid tenkte jeg at dette var kjørt. Ikke faen om vi gir fra oss ballen med 1 minutt igjen av kampen når vi leder 1-0.

Hva gjør vi? Poler ballen opp til nærmeste Zenit-spiller så de får kjørt et siste angrep, som selvfølgelig ender i mål. Så vanvittig amatørmessig.
Back to top
View user's profile Send private message
ossie
Junior


Joined: 29 Jul 2012
Posts: 8

PostPosted: 03.11.2017 13:08    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Alltid lett å være etterpåklok mhp byttene,men jeg og en kompis satt å diskuterte litt før byttene skjedde om Bendtner burde vært dratt ned og Samuel bli igjen som oppspillspunkt på topp. En ting er bakromstrussel,men det er utrolig hva den fyren klarer å få med seg også av høye baller.


Dog blir det for enkelt å fokusere kun på de siste 5 minuttene,hadde vi vært kalde nok i avslutningsøyeblikkene våre så hadde vi ledet minst 2-0 og da hadde baklengsmålet kun vært irriterende,men ikke noe mer.

Hadde jeg vært forsvarsspiller og holdt nullen i nesten 93 minutter så hadde jeg blitt rimelig irritert på Helland som star der og snakker om juniorfeil når han selv sløser bort 2 megasjanser og ikke klarer å løfte cornerne over førsteforsvarer.
Vi kan legge til at vi fremdeles slår for mange feilpasninger upresset på midtbanen, det kan vi ikke gjøre i Europa.

Det som fører til poengtap i Europa er detaljer, noen unøyaktigheter her, et par feilvalg der så er det baklengs.

Se forøvrig en tidligere post i denne kamptråden (av meg selv) vedr hvordan drepe kamper de siste 5. Hvis laget hadde hatt en klar plan på dette ved 1-0 ledelse i sluttminuttene så hadde ballen knapt vært i spill.

Dette er mitt største ankepunkt mot trenertemaet, de fokuserer for mye på formasjon og individ, og ser ikke nøye nok på detaljene i de forskjellige spillfasene (dødball,innlegg,kontringer,bevegelser i boks etc).

Det blir litt som det amerikanske ordtaket " when the shit hit the fan,you don't raise to the occasion,but fall down to your level of training"

Når både hode og bein er slitne de siste 10 så må man handle på instinkt, dette bygger man opp kun ved gjentatte repetisjoner på treningsfeltet.


Som leser av forumet i et årrekke er det sjelden/aldri jeg har vært mer enig. Analyse i verdensklasse!
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 03.11.2017 13:11    Post subject: Reply with quote

Til og med Rekdal sa det rett før scoringa, da Jensen slo opp mot Zeniths keeper: "Der skulle du slått ballen så langt at den gikk over sidelinja til innkast" Wink
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Numsk
Rutinert


Joined: 25 Jul 2014
Posts: 596
Location: Skaun

PostPosted: 03.11.2017 14:13    Post subject: Reply with quote

Ubeskrivelig frustrerende å slippe inn 1-1 i det siste som skjer i kampen, men gutta skal ha for en meget godkjent kamp totalt sett. En liten blomst til Morten Konradsen, for det å debutere på en ukjent posisjon mot Zenit vil jeg kalle trial by fire.

Forrige gang jeg var på Lerkendal var 16. mai 2000, som russ. Har hanglet en god del med angst etc. i de 17 åra som har gått, men i går var det faen meg på tide å dra på Lerkendal igjen. DET føltes faktisk helt greit, for å si det forsiktig! Det var rett og slett stort å få oppleve dette laget i levende live igjen. Tommel'n opp!
_________________
Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 03.11.2017 14:19    Post subject: Reply with quote

Ødelagte seter for 100.000. Bør vel være muligheter for noen nye svarte seter på Lerkendal nå da. Nye røde seter vil være relativt meningsløst.... Makkverk denne Zenit-flokken altså. Få det bort.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
nastynick
Rutinert


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 669

PostPosted: 03.11.2017 14:21    Post subject: Reply with quote

Numskull wrote:


Forrige gang jeg var på Lerkendal var 16. mai 2000, som russ. Har hanglet en god del med angst etc. i de 17 åra som har gått, men i går var det faen meg på tide å dra på Lerkendal igjen. DET føltes faktisk helt greit, for å si det forsiktig! Det var rett og slett stort å få oppleve dette laget i levende live igjen. Tommel'n opp!


Det fortjener en well done! Nå husker jeg selv 16.mai 2000. Gørrkjedelig kamp. Artigere i går, selv om det ble uavgjort. Herlig at du kom deg tilbake på hesten som en tidligere sa på Brakka
_________________
Ljuskraft...bang booom! Bli arg!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 03.11.2017 14:48    Post subject: Reply with quote

Bra jobba, Numskull!
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
krist2
Rutinert


Joined: 19 Jul 2007
Posts: 749

PostPosted: 03.11.2017 14:57    Post subject: Reply with quote

Begynnner å roe meg litt, men fortsatt meget skuffet hver gang jeg tenker på kampen.
Var på ØØ i går, og for en stemning det var, virkelig artig.
Noe av det som har irritert meg mest er Jensens poling av ballen rett før målet. Når jeg så at han gjorde det tenkte jeg med en gang at det er jo helt latterlig å gi fra seg ballen slik, og det var det...

Kanskje han trodde at klokka var nærmere 93 minutter, og derfor var sikker på at den ville bli avblåst før de rakk og kontre. Men forferdelig amatørmessig av en av våre store spillere dessverre.

Men samtidig burde RBK scoret minst ett mål til, men det samme kunne fort Zenit a gjort også.

Vel, vel, imponert over Konradsen og Rasmussen, taktene laget lover godt for neste sesong så lenge man får beholde de fleste spillerene..




@Numskull, flott at du kom deg på kamp og fikk en fin opplevelse RBK
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 03.11.2017 15:06    Post subject: Reply with quote

Når skuffelsen over det ekstremt unødvendige baklengsmålet har lagt seg (hvem forsvarer seg så innmari lavt og dårlig i 5-4-1???), så vil jeg egentlig bare si at jeg hadde det veldig gøy på Lerkendal i går. Vel kan man påstå at Zenit ikke spilte på sitt beste (men har vi noensinne slått et europeisk storlag som ser ut som de tar fram sitt aller ytterste?), men det er veldig mye med det Rosenborg-laget som spilte i går som lar oss håpe at vi kan matche mange lag i dette sjiktet, gitt enda mer erfaring og læring - både på enkeltspillernivå og som lag. Noen betraktninger:

1. og det har vært nevnt før: Vi kan ikke prøve å parkere bussen så lenge vi rent taktisk ikke behersker det. Vi greier ikke lukke sånne kamper mot ES-nivå: hvorfor tror vi at vi klarer det mot veldig mye skarpere lag?

2. Offensivt må vi bli mye skarpere i standardsituasjoner 3 mot 3, 4 mot 4, 2 mot 1 osv. Zenit kom til avslutning hver eneste gang, mens vi sølte bort 4-5 på rad i første omgang på timing, valg og presisjon.

3. Vi må lære av at europeiske spillere kan slå innlegg, selv om ES-spillere ikke kan det. Vi rygger og klumper oss, og blir overrasket når en upresset spiller slår et nær perfekt innlegg.

4. Det er viktig å huske at det å spille mot et så høyt ranket lag - og faktisk FORTJENE å vinne, det er noe av et barrierebrudd for oss.

Børs:

Hansen 7 - Imponerer bakerst med god ballbehandling og noen skikkelige nøkkelinvolveringer. Synd han ikke topper med å redde 1-1.

Konradsen 5 - Mer enn godkjent for en helfersk debutant på den backen som har minst defensiv støtte. Noen trykkfeil, men rekker også å vise at teknikken hans kan bli meget interessant.

Reginiussen 6 - Ser ut og framstår som en nordisk krigerstopper. Tar for seg i duellene.

Skjelvik 8 - Majestetisk opptreden, flink med ball og utilnærmelig langs bakken.

Meling 6 - Henger meg ikke helt på skamrosen. Konstant for langt unna mann defensivt, selv om han av og til henter seg inn i tide. God med ball. Lite involvert offensivt. Tilslag som en cocker spaniel.

Jensen 6 - Ikke fullt så involvert som vanlig, kanskje, men ny solid kamp mot jevnbyrdige spillere. Litt lite sluttprodukt i avleveringene.

Rasmussen 6 - Er bedre enn Lundemo allerede nå. God i dueller, god med ball, noen klasseinvolveringer. Et par farlige feilpasninger på egen halvdel.

Trondsen 6 - Jager både offensivt og defensivt, veldig interessant med farta si, men kommer for sjelden rettvendt og orientert.

Helland 1 - Jævlig irriterende at han alltid må sentre alle frispark midt på keeper i keeperhjørnet. Er som en straffeskytter som bare skyter panenka. (Realistisk sett: god nese for rom og sjanser, dårlige valg og uttelling: karakter 5)

Bendtner BB 8 - Kommer ikke utenom fyrtårnet vårt, banens gigant, etter hvert for alvor i lekehjørnet. Men alt er målrettet, det er ikke noe av Hellands unødvendige fiksfakseri. Perfekt straffe.

Adegbenro 7 - Har store mangler i samspillet med andre, men i rollen som enmannshær holder han meget høyt nivå. Ballen er limt til kroppen mens motspillerne ligger i gresset.
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 03.11.2017 15:07    Post subject: Reply with quote

Numskull wrote:
Forrige gang jeg var på Lerkendal var 16. mai 2000, som russ. Har hanglet en god del med angst etc. i de 17 åra som har gått, men i går var det faen meg på tide å dra på Lerkendal igjen. DET føltes faktisk helt greit, for å si det forsiktig! Det var rett og slett stort å få oppleve dette laget i levende live igjen. Tommel'n opp!

Kjempebra! Angst is a bitch. Neste gang er du klar til å stå innhyllet i folk, bråk, blinkere og tykk pyrorøyk under et heldekkende banner på øvre øst Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Numsk
Rutinert


Joined: 25 Jul 2014
Posts: 596
Location: Skaun

PostPosted: 03.11.2017 15:49    Post subject: Reply with quote

Takk takk! Hadde vel ikke spesielt mye høy i hatten der jeg satt under oppvarminga, men man brøyter seg gjennom angstkurven relativt fort når man får se fotball og kauke litt i ny og ne. I andre omgang glemte jeg til og med hvor mye jeg frøys! Har griselyst til å se Sociedad-kampen, for dette ga virkelig mersmak. Tommel'n opp!
_________________
Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 03.11.2017 16:08    Post subject: Reply with quote

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Men seriøst, lurt av deg å bare gønne på med de to siste hjemmekampene for sesongen. Og det med øvre øst er egentlig ikke så dumt, da får du stå og kan røre på deg, if you feel so inclined...
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3935
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 03.11.2017 17:31    Post subject: Reply with quote

Da har fredagsroen kommet, en pils er knekt og gårsdagens skuffelse begynner å gi seg.

De 92.5 minuttene vi var skrudd på (om en ser bort fra det feilaktig annullerte målet som hadde vært lettere å svelge) var vi veldig gode mot et normalt svært godt lag. Går vel nesten hele lønnsbudsjettet vårt på en spiller (eller trener) der.

De to tingene jeg husker best fra gårsdagen var hvor positiv Konradsen var. Nesten som en Jonas Jr på banen. Håper han får mange flere sjanser.
Det andre er litt banalt, men jeg måtte spole tilbake i sendingen for å vise konemor nedtaket til Bendtner på en himmelhøy ball hvor han ikke bare demper ballen, men legger den på one touch 180 grader 30 cm forran seg klar til angrep. Tror det skjedde rundt 70 min +-. Et unikum av en spiller!

Ingen børs fra meg, men Jørgen, Morten, Andre og Nicklas utmerket seg spesielt. God helg folkens.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 03.11.2017 17:47    Post subject: Reply with quote

Numskull wrote:
Takk takk! Hadde vel ikke spesielt mye høy i hatten der jeg satt under oppvarminga, men man brøyter seg gjennom angstkurven relativt fort når man får se fotball og kauke litt i ny og ne. I andre omgang glemte jeg til og med hvor mye jeg frøys! Har griselyst til å se Sociedad-kampen, for dette ga virkelig mersmak. Tommel'n opp!


Hiv innpå med en sobril eller lignende, hvis det så om å gjøre. Gjør noe med en når en står på borteseksjon eller ØØ som er verdt å få med seg. Smile
_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 03.11.2017 18:11    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
(men har vi noensinne slått et europeisk storlag som ser ut som de tar fram sitt aller ytterste?)


Dæm prøvd Real Madrid, det ska dæm ha.
Back to top
View user's profile Send private message
zdanek
Senior


Joined: 02 Apr 2013
Posts: 179

PostPosted: 03.11.2017 18:30    Post subject: Reply with quote

Post - match interviews:

Mancini
https://www.dropbox.com/s...i.aac?dl=0

KÃ¥re
https://www.dropbox.com/s...e.aac?dl=0

Nicklas
https://www.dropbox.com/s...9.aac?dl=0

Morten
https://www.dropbox.com/s...n.aac?dl=0
_________________
only the best is good enough
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 03.11.2017 18:54    Post subject: Reply with quote

Ft fader så lite kyniske RBK og norsk fotball generelt er. Det målet imot vil irrritere meg lenge, og jeg gir også KI stor skyld i målet.
Hvorfor disse byttene?

Og tre stoppere når det fungerte så bra med to?

Gidder ikke en gang å se kampen i reprise. For kampen var egentlig bra sett ifra tribunen.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.11.2017 19:10    Post subject: Reply with quote

Hvorfor bytter? Spillere var slitne og vi slet med å presse innlegg godt nok. Derfor inn med Jevtovic istedenfor Helland for å presse hardere, Gersbach for Konradsen for å få inn med defensivt trygghet. Bjørdal ble byttet inn når man så at de likevel pumpet ballen inn i feltet og man trengte mer duellstyrke. De hadde et annulert mål etter en dødball ikke lenge før den de scoret på.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next
Page 14 of 15

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb