| View previous topic :: View next topic |
| Beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
10% |
[ 4 ] |
| Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Rasmussen |
|
10% |
[ 4 ] |
| Meling |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
10% |
[ 4 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Trondsen |
|
5% |
[ 2 ] |
| Bendtner |
|
5% |
[ 2 ] |
| Adegbenro |
|
2% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
55% |
[ 22 ] |
|
| Total Votes : 40 |
|
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.10.2017 10:08 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Nå er det ikke noen vits. Det ble varslet om at en moderator måtte legge til BB-poll siden tråden var åpnet av en som ikke kom til å følge opp, både før kampen og rett etter. Ingen tok ansvar. |
På hvilken måte ble det varslet? Jeg har iallefall ikke fått noen melding.
Har ikke tid til å lese alle innlegg i alle kamptråder, dessverre. Er vant til at dette med avstemninger går av seg selv (har stort sett gjort det det siste året, iallefall) - så dette har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.
Send en melding om det er noe du vil at vi skal se på. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 26.10.2017 11:13 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | På hvilken måte ble det varslet? Jeg har iallefall ikke fått noen melding. |
Nei, DM ville vært å mase. Det ble nevnt i tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.10.2017 11:57 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Nå er det ikke noen vits. Det ble varslet om at en moderator måtte legge til BB-poll siden tråden var åpnet av en som ikke kom til å følge opp, både før kampen og rett etter. Ingen tok ansvar. |
Vi er for godt vant, vettu. Nå i disse Putte-dager er det én ting, men Attaboy pleide å skjelle meg ut per privat melding om ikke poll var oppe 30 sekunder etter kamp.
Og siden han ikke gjorde det denne gangen må jeg nesten skylde på Attaboy.
 _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.10.2017 11:59 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Nei, DM ville vært å mase. Det ble nevnt i tråden. |
DM er ikke mas. Vi er jo her for dere  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 26.10.2017 20:43 Post subject: |
|
|
Hehe, kan ikke huske at jeg noen gang (pleid?) har skjelt deg ut på PM, haavarl? (Du må gjerne sende meg en quote på PM). Men hvis jeg har gjort det, så beklager jeg på det sterkeste!
Dog har jeg tidligere (før Putte ble født, og bare i de tilfellene jeg sjøl hadde opprettet kamptråd), opp til flere ganger spurt mods på PM, bestandig før kamp, om de kunne ta seg av poll når jeg sjøl skulle på kamp/ikke hadde tid eller mulighet, og det har alltid fungert bra. Man føler jo dessuten et visst 'eierskap' til kamptrådene man starter, og derfor får/gjør man også 'plikten' som følger med, og da er man nøye med å opprette poll rett etter kampslutt - gjerne ved hjelp av mods i de tilfellene det trengs.
Men jeg er enig med larsarus. Burde være unødvendig å 'mase' pr PM, da moderatorene er veldig kjent med opplegget rundt BB-avstemningene.
Spørsmålet er om ikke BB-opplegget har sett sine beste dager?
For man kan jo lure, når det spørres i kamptråden både
før og like etter kampen er avsluttet - attpåtil spørres og snakkes det to og tre dager etter kamp - hvorfor ingen tar ansvar og oppretter avstemning. Til og med trådstarter JaddaMasa skriver at han ikke vet hvordan man oppretter poll. Hvorfor blir det da ikke til at man oppretter en avstemning?
PS! Dette må for all del ikke oppfattes som surmaga kritikk, for moderatorene på forumet er jeg strålende fornøyd med, og jeg stiller ingen spørsmålstegn ved jobben de gjør. Jeg bare undrer meg på - som nevnt over - hvorfor BB-avstemningen ikke blir tatt så høytidelig.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 26.10.2017 20:52 Post subject: |
|
|
Du må vel bare fortsette å sende sure, masete DM-er til moderatorene Atta. De leser ikke på forumet.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 26.10.2017 21:05 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg tror nok de får med seg det meste som skrives her inne når de er logget på. Men mulig mye av innholdet skumleses/hoppes over - spesielt i kamptrådene?
Men nei, jeg har ikke akkurat lyst til å sende sure meldinger til noen, gisp!. Skjønner ikke at jeg har gjort det heller, så er spent på om det tikker inn noe fra haavarl i innboksen min. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.10.2017 09:39 Post subject: |
|
|
Okej okej det var kanskje ikke innboksen, du skjelte oss ut i åpent forum. Sånn var det.
Og DEN PM'en kan jeg videresende
Men ingen harde følelser, som det heter! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
|