View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 04.10.2017 15:53 Post subject: |
|
|
Tight race. Ohi får antageligvis to kamper til, og har 3 måls forsprang. Det betyr at lorden må ta igjen 3 mål på 4 kamper. I tillegg ligger Sigurdason og lurer ett mål bak lorden. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 04.10.2017 17:44 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Quote: | Ohi Omoijuanfo (23) må belage seg på et opphold fra fotballen i mellom fire til seks uker. Eliteseriens toppscorer pådro seg en skade i lørdagens kamp mot Vålerenga, og MR-bilder har påvist strekk i baksiden av låret. |
Holder Bendtner seg skadefri ut sesongen så blir han toppscorer. |
Trodde ærlig talt at du var voksen nok til å ikke jinxe MD. Fy! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Skrulledude Senior
|
Posted: 04.10.2017 18:23 Post subject: |
|
|
Litt kjip måte å ta toppscorer-tittelen på, men må man så må man.
Vi får krysse fingrene for minst 3 hat-tricks, et par assists og ellers briljant spill så ingen kan si det er ufortjent. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 05.10.2017 13:23 Post subject: |
|
|
Agenten: - Havde tilbud fra USA og Kina (bold.dk)
Quote: | - Så kom denne mulighed med Rosenborg. Vi tænkte, at vi stadig kunne nå at redde 2017 forstået på den måde, at Nicklas måske både kunne spille i Europa og spille 25-30 ligakampe i 2017, og så ville han rent sportsligt være tilbage. Det er fordelen ved, at man spiller 30 kampe fra marts til december i Norge. |
|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.10.2017 17:52 Post subject: |
|
|
Får bare håpe at Lorden ikke bare bruker RBK som et springbrett til å komme seg fort videre til en annen klubb...
Er nok lurt å fortsette i RBK viss han skal komme med i en evt VM-tropp. Riski å skifte klubb i januar... |
|
Back to top |
|
 |
are Junior
|
Posted: 05.10.2017 22:08 Post subject: |
|
|
Bendtner inn for Danmark mot Montenegro. |
|
Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 05.10.2017 23:04 Post subject: |
|
|
Bendtner var god og skapte 3 gode muligheter på de 25min han spilte. Ser brukerne på Bold vil ha Lord fra start mot Romania istedenfor Poulsen eller Cornelius |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.10.2017 23:10 Post subject: |
|
|
Ser ut som han hadde en bommert og
Quote: | Der har Bendtner mye å takke Dalsgaard for! Rosenborg-spissen roter bort ballen og gir Montenegro en kontringsmulighet de griper med tenner og klør. De får spilt på tvers av mål, men den er høyrebacken med en lang tå rett foran en av vertenes angripere. |
|
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 05.10.2017 23:17 Post subject: |
|
|
Tja, husker det ikke helt sånn. Verdt å merke seg at han var nær ved å score en gang, og at han i tillegg burde hatt målgivende til Eriksen. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 06.10.2017 00:00 Post subject: |
|
|
Håper på Danmark-sluttspill. Da blir han her fort til neste sommer. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 06.10.2017 10:27 Post subject: |
|
|
For ikke å snakke om at vi selger ham for en halv Neymar når han skyter Danmark til et noget overraskende VM-gull. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 06.10.2017 16:02 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | Ser ut som han hadde en bommert og
Quote: | Der har Bendtner mye å takke Dalsgaard for! Rosenborg-spissen roter bort ballen og gir Montenegro en kontringsmulighet de griper med tenner og klør. De får spilt på tvers av mål, men den er høyrebacken med en lang tå rett foran en av vertenes angripere. |
|
Noen som har et klipp av dette? |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.10.2017 16:04 Post subject: |
|
|
En halv Neymar? xD
Dagens :p _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2017 22:23 Post subject: |
|
|
Avisrunden denne uka:
- Vi lavede en plan med Rosenborg, som handlede om, at han skulle bygges op stille og roligt. Der skulle tages hensyn til ham på det fysiske plan. Man skulle ikke mose ham og køre ham ned, han skulle bygges op rigtig, så han var klar til at spille fra dag ét, men man skulle gøre det på den rigtige måde, siger Benes.
- Derfor var det perfekt, at han kunne slutte sig til dem på deres træningslejr og ikke midt i en sæson. Derudover var planen, at han skulle være førsteangriber hos dem, uanset hvordan det måtte se ud, og at han pressemæssigt skulle beskyttes ud fra vores mediestrategi.
Læs mere: Bag om Bendtners genfødsel: Fiskeri, fællesskab og ydmyghed
- Det går rigtig godt for os, og det går rigtig godt for mig personligt. Det tog noget tid, og jeg vidste, at det ville blive svært og tage noget tid. Jeg vidste godt, at jeg ikke ville begynde som ’livredder’, så der ville komme noget pres på. Det tog jeg helt stille og roligt. Nu har jeg scoret en del mål, og vi er ni point foran med seks kampe igen. Så vi ligger rimelig godt i svinget. Hvis jeg så kan score en fire-seks mål yderligere, vil det være rigtig godt. Så har det været en fuldendt sæson, lyder det fra Rosenborgs største stjerne, der vil være dybt skuffet, hvis det ikke lykkes at spille Danmark til næste sommers slutrunde i Rusland.
Læs mere: Nu er Bendtner på toppen: Mærkeligt hvis ikke jeg var udtaget
- I hvilken som helst situation er jeg klar til at spille. Du sætter dig selv nye mål hele tiden. Sidst var målet, at jeg gerne ville med på landsholdet. Nu begynder jeg at sætte mig mål om, at jeg gerne vil spille i kampene. Og til sidst bliver målet, at jeg vil spille mere og mere, uanset hvem der er skadet eller med. Sådan har jeg altid tænkt på tingene. Men selvfølgelig handler det også om at bevise det, når du får chancen. Hvis jeg får muligheden for det, så vil jeg gøre alt, hvad jeg kan, for at bevise, at jeg skal spille fra start på landsholdet igen, siger Nicklas Bendtner til DR Sporten.
Læs mere: Bendtner melder sig klar: Vil gøre alt for at vise, jeg skal starte inde
Må forresten si at jeg er overrasket over at ingen danske aviser så langt har titulert kongen af Trondhjem/Lerkendal/Rosenborg som greven af Rosenborg.  |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 07.10.2017 11:07 Post subject: |
|
|
Brødsmula wrote: | Håper på Danmark-sluttspill. Da blir han her fort til neste sommer. |
Jeg tror du har ret i dette. Fortsætter Bendtner sit spil bør han være selvskrevet, selvom konkurrencensituationen om en startplads nok bliver skærpet frem mod VM. Lige nu er både Dolberg og Jørgensen (sidste års topscorer i Æresdivisjonen) uaktuelle. Et interessant spørgsmål er derfor også, om Bendtners ambition er en startplads eller at blive udtaget til truppen.
Langt de fleste danskere er i øvrigt enig om, at Bendtner bør starte i stedet for Cornelius i morgen. Kunne forstå hvis Schöne fik lov at starte, men det er en joke at Kvist er foran Mike Jensen i køen. |
|
Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 08.10.2017 16:59 Post subject: |
|
|
Cornelius vrakes til fordel for Bendtner  |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 08.10.2017 17:09 Post subject: |
|
|
Illustrasjon til forrige innlegg.
Bendtner starter altså for Danmark.
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 08.10.2017 17:14 Post subject: |
|
|
Nydelig.
Bare få ut den der Kvisten og innpå med hel ved aka Mike på høyre midtbane, så er det et lag jeg kan like
Kampen går altså på Eurosport 1, hvis noen ikke har fått med seg det  |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 08.10.2017 17:29 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Illustrasjon til forrige innlegg.
Bendtner starter altså for Danmark.
 |
Morsomt å se at Dølle starter også, selvom jeg trodde han var norsk og skadet..
neia |
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 08.10.2017 18:04 Post subject: |
|
|
Den danske Dølle er forøvrigt Mikes svoger |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 08.10.2017 18:05 Post subject: |
|
|
Danmark har fått et bra lag og vanvittig bredde. Fort en 5-6 midtstoppere som er bedre enn vår beste, f.eks.
Bare King og Berge/Selnæs som hadde vært i nærheten av en startplass.
Edit: Backene våre er kanskje heller ikke så langt bak. |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 08.10.2017 18:35 Post subject: |
|
|
Aiai, Bendtner med stor sjanse. Skulle vel kanskje ha skårt der. |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 08.10.2017 18:38 Post subject: |
|
|
Den offsiden så tvilsom ut |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 08.10.2017 18:39 Post subject: |
|
|
Bendtner scoret, men feilaktig blåst offside.
God Bendtner i kveld også. Lover bra for høsten. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 08.10.2017 18:39 Post subject: |
|
|
Og der blev han snydt for mål. Ikke offside |
|
Back to top |