English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 11.09.2017 16:07    Post subject: Reply with quote

Hold da kæft mand.
View user's profile Send private message
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 11.09.2017 18:29    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner jo nesten Ã¥ fÃ¥ trua pÃ¥ at han kan bli lenge. Med Europaspill og landslagsplass og trygge gode rammer i en by hvor han kan bÃ¥de fiske og ta direktefly til København, hÃ¥per jeg det virker mer forlokkende enn middelhavsfarer i Mellom-Europa. Han er nok strøket fra blokka til de virkelige storklubbene uansett. Og om Kina vil betale han en milliard i uka, tror jeg hensynet til den flyturen til Køben veier tungt likevel 😊

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
sukram
Veteran

PostPosted: 11.09.2017 19:35    Post subject: Reply with quote

Homoerotikken har grepet denne tråden, ser jeg.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 11.09.2017 22:59    Post subject: Reply with quote

Bendtner har heller ikke fått nok skryt i denne tråden for rollen han spilte i reforhandlingene med addidas. Her har vi fått en meget god avtale, mye på grunn av at Bendtner gikk med på å skifte leverandør. Han bruker sin merkevare til å hjelpe klubben.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 11.09.2017 23:13    Post subject: Reply with quote

Homoerotikk vet jeg ikke, men for min del har avstandsforelskelsen jeg i mange år bar på endelig glidd over i nærkontakt, og jeg har ikke følt det på samme måte siden one-night-standen min med en albaner som het Besart eller noe i 2008-ish.
Hedning
Legende

PostPosted: 11.09.2017 23:15    Post subject: Reply with quote

Plumpet ut med "Bendtner er det beste som har skjedd meg". Måtte legge til "Når det kommer til fotball da, liksom" når jeg fikk et noe spørrende blikk fra samboeren.
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 12.09.2017 01:53    Post subject: Reply with quote

Jeg har en kompis som er TIL-supporter og hat Rosenborg OG Arsenal. Selv han blir blank i blikket når temaet Nicklas Bendtner kommer opp. Vi snakka faktisk om den adidasavtalen i dag.

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 12.09.2017 07:06    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
Plumpet ut med "Bendtner er det beste som har skjedd meg". Måtte legge til "Når det kommer til fotball da, liksom" når jeg fikk et noe spørrende blikk fra samboeren.

Spørsmålet er heller, hvem ville du valgt, dama eller Bendtner?
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 12.09.2017 07:35    Post subject: Reply with quote

Er dama til Bendtner også et alternativ ... ?
Nordlys
Veteran

PostPosted: 12.09.2017 07:55    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Er dama til Bendtner også et alternativ ... ?

Bestemt form flertall er vel riktig alternativ her Tommel'n opp!
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 17.09.2017 22:44    Post subject: Reply with quote

Nicklas Bendtners gfycat-samling
Eliteserien
2. aprilRosenborg - Odd1-0
5. aprilSandefjord - Rosenborg0-2
1. maiSarpsborg 08 - Rosenborg0-1
20. maiRosenborg - Lillestrøm1-0
3. juliKristiansund - Rosenborg3-3
8. juliRosenborg - Sandefjord2-0 (str)
5. augustRosenborg - Kristiansund2-0 (str)
3-1
12. augustMolde - Rosenborg1-1
10. septemberStrømsgodset - Rosenborg0-1
17. septemberRosenborg - VÃ¥lerenga1-0
2-0 (str)
[size=12]Europa League
24. augustRosenborg - Ajax1-0
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2017 08:00    Post subject: Reply with quote

Brennhete Bendtner forverret VÃ¥lerenga-krisen

"Brennhete Bendtner", jeg må si det er en formulering jeg er svært komfortabel med. Kjenner at jeg liker en "brennhet Bendtner" på RBK.

Kjenner også at "forverre Vålerenga-krisen" er et uttrykk som alltid setter meg i godt humør.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2017 08:27    Post subject: Reply with quote

Haha ja, det der er en overskrift fra sesongåpningens ønskedrømmer Smile
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 18.09.2017 09:07    Post subject: Reply with quote

Stygt redd dette blir eneste sesongen vi får ha Nicklas... og det er vel kanskje utopisk å få beholde han lengre nå som han begynner å vise gammel storhet.
Huskjøp og at han virker tilfreds taler naturligvis for at han kanskje blir lengre, men når de større ligaene kommer med tilbud om 10 dobbel lønn så skal det godt gjøres å holde han her. Når det er sagt tipper jeg vi får godt betalt for han om han drar, og merkevaren RBK har utvilsomt bygd seg mye større takket være Bendtner.

Uansett en fryd å se han spille! Har en touch vi aldri har sett maken til i Norsk fotball.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2017 09:35    Post subject: Reply with quote

Fordelen når vi eventuelt mister Bendtner er at han mest sannsynlig legger igjen jævlig mye penger. Som andre har vært inne på, ser jeg absolutt ikke bort ifra at han havner i Asia for seriøst store penger. Han har navn, har høyde og fysikk, og er bedre enn mange av prestisjesigneringene i eksempelvis Kina.
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 18.09.2017 10:35    Post subject: Reply with quote

Jeg har faktisk troen på at Bendtner blir lenge på Lerkendal. Tror han stortrives både sportslig og personlig i RBK, og det er nok veldig viktig for ham. Han har jo hatt en turbulent karriere med varierende tillit sportslig og mye tull utenfor banen, så jeg tror det skal mye til for at han forlater RBK nå som alt endelig er på stell. Han blir jo 30 i januar, så han har nok modnet en del og prioriterer kanskje stabilitet og glede over penger. Nå er han stjerne i et vinnende lag som også spiller i Europa, og han er tilbake på landslaget. Forlater han RBK så kan han miste alt dette.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 18.09.2017 10:50    Post subject: Reply with quote

Det er eventuelt til FCK da, hvis han ikke vil hoppe på noe mer lukrativt og usikkert. Han trives utvilsomt i Køben. Men de har vel knapt råd?
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 18.09.2017 11:00    Post subject: Reply with quote

Han kjøpte vel seg også ei rønne til litt under 20 millioner for litt siden? Greit at han har mye cæsj, men det må vel kunne tolkes til at han trives? Håper i hvert fall han blir ut neste sesong. Få i seg ei full oppkjøring, få bedra relasjonene til medspillere etc.
Back to top
Dantell
Proff

PostPosted: 18.09.2017 11:23    Post subject: Reply with quote

Vi får håpe at han for èn gangs skyld i karrieren prioriterer sportslig suksess frem for penger. Han risikerer definitivt å miste landslagsplassen sin ved å dra til f.eks Kina.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 18.09.2017 11:39    Post subject: Reply with quote

Tror han setter plass på landslaget høyt. Det er sannsynligvis positivt i forhold til å ikke stikke tidlig til Kina, men neppe så spesielt positivt i forhold til å bli leenge i Rosenborg.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2017 11:51    Post subject: Reply with quote

Fotballsmart som han er, så tror jeg nok også han ser at den rollen han har i Rosenborg etter hvert er (som) skreddersydd for ham; han får mer enn noen gang før vist registeret sitt som spiller.

Jeg er enig med talerne før meg i at det nok skal veldig mye penger til for å friste ham til Kina, India, Emiratene etc. på dette tidspunktet - han begynner jo å nærme seg fysisk toppslag og er ennå ikke noen gammel spiller - men dersom han nå får en ny sjanse hos en PL-klubb (eller lignende) som vil satse på ham, da blir det vanskelig for oss å si nei, tror jeg.

Men da skal vi også ha klekkelig betalt. Som gjenfødt stjerne på europeisk nivå (det er liksom forutsetningen her) skal også salgsverdien for en nøkkelspiller på lang kontrakt være tilsvarende.
Back to top
Brakkebirger
Rutinert

PostPosted: 18.09.2017 12:27    Post subject: Reply with quote

Bendtner har vel en 3,5 års kontrakt. Vi selger han nok uansett ikke før til sommeren. Da er Nicklas 30 år og har 2 år igjen. Mao ett greit tidspunkt for oss å selge på.
Vintervinduet er ikke ett veldig aktivt vindu og vi ønsker nok å ha med Bendtner frem til sommeren da det er mulig å plukke opp annet vrakgods som har blitt til overs for det store internasjonale vinduet.
Jeg håper og tror at Bendtner blir hos oss ut 2018 og da muligens forsvinner til MLS for å pensjonere seg i LA. Navnet hannes er for øyeblikket mye større enn fotballspilleren. Det passer USA glimrende.

Når dagen Bendtner skulle forsvinne kommer så håper jeg faktisk at vi satser på Botheim.
Hedning
Legende

PostPosted: 18.09.2017 12:29    Post subject: Reply with quote

Veldig stor forskjell på markedsverdien hans om han scorer en håndfull mål i EL og på landslaget, og om han ikke gjør det.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2017 13:49    Post subject: Reply with quote

Landslaget er nå en ting, men hvis han putter et par-tre mål i EL og blir toppscorer i ES med 15-20 mål totalt så tror jeg kanskje det vil kunne være overbevisende nok. Det er jo ikke null konkurranse på det danske landslaget akkurat, og jeg tror ikke nødvendigvis at det er noe hinder at han ikke er førstevalg der.

Han må i alle fall vise seg fram i EL. Det er nok det aller viktigste.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 18.09.2017 14:36    Post subject: Reply with quote

Brakkebirger wrote:
Bendtner har vel en 3,5 års kontrakt.

Bare 3 år, om man skal tro Alf Skille.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 297, 298, 299  Next
Page 97 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb