English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Ajax
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
Hansen
48%
 48%  [ 116 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 0 ]
Lædre Bjørdal
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
0%
 0%  [ 1 ]
Jensen
1%
 1%  [ 4 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
27%
 27%  [ 67 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Vilhjalmsson
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
21%
 21%  [ 53 ]
Total Votes : 241

Author Message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 25.08.2017 22:53    Post subject: Reply with quote

Kunnskap: 10
Fotballforståelse: 10
Snakketøy: 10
Engasjement: 11
Kameraføring: Stolpe

Gi gutten et stativ!

"Det e ikke mulig"
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 26.08.2017 00:05    Post subject: Reply with quote

Sprøtt på mange måter denne kampen. På så mange måter et bedre mannskap enn vårt. Himmel og hav for et tempo og en pasningsferdighet de viste inn i mellom! Han venstrekanten deres var jo overmenneske. Sitter med en god gammel følelse jeg ikke har kjent siden Eggen stod og kjeftet på sidelinja med frostrøyken dampende ut av kjeften. Og annen røyk.

Vi slo et lag som er bedre enn oss. Fordi vi var bedre akkurat i går. For en innsats av alle mann! Jeg har fortsatt ikke landet. Etter dagen i dag sliter jeg med samvittigheten min og vurderer å kontakte arbeidsgiver for å betale tilbake litt lønn.

For et sykt opplegg. Vi tar Zenit! Og Soicidad! Og hele Balkan!! Og vi vinner hele bøtta!!! Jaaaaaaa!!!! RBK
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 26.08.2017 07:24    Post subject: Reply with quote

Danskene har jo alltid likt RBK, det er det norske landslaget og norsk toppfotball generelt som har fått på pukkelen fra dansk hold.

RBK har mye respekt og fascinasjon blant det danske folk.

Men det er selvsagt hyggelig å få skryt da.
Back to top
View user's profile Send private message
VTB
Proff


Joined: 23 Mar 2009
Posts: 318

PostPosted: 26.08.2017 07:25    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
hola vpn eurosportplayer



Vil man med abonnement på Eurosport player ha tilgang til både norske og danske kommentatorer? Vil gjerne se kampen igjen, denne gangen med danske kommentatorer. Men har ikke særlig lyst til å betale 149,- kr for å se kampen med danske kommentatorer...
_________________
To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok!
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 26.08.2017 07:27    Post subject: Reply with quote

Så kampen i reprise på Eurosport player igår. Skal se den igjen idag. Er jo rett og slett en fantastisk fotballkamp med rammen rundt med kjernen og trønderpublikummet.

Og så har vi to herlige lag i RBK og Ajax RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 26.08.2017 08:02    Post subject: Reply with quote

VTB wrote:
Jondahl wrote:
hola vpn eurosportplayer



Vil man med abonnement på Eurosport player ha tilgang til både norske og danske kommentatorer? Vil gjerne se kampen igjen, denne gangen med danske kommentatorer. Men har ikke særlig lyst til å betale 149,- kr for å se kampen med danske kommentatorer...

Ja, attach fant ut man ved norsk abonnement, ved hjelp av Hola, kunne se kampen i reprise også med danske kommentatorer.
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 26.08.2017 11:06    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Danskene har jo alltid likt RBK, det er det norske landslaget og norsk toppfotball generelt som har fått på pukkelen fra dansk hold.

RBK har mye respekt og fascinasjon blant det danske folk.

Men det er selvsagt hyggelig å få skryt da.


Jeg er ikke så sikker om de alltid har likt RBK. Men jeg tror de fikk seg en vekker da vi slo Brøndby i 2003 og 2008. Vi spilte dem ut rett og slett. Jeg merket i ettertid at å være Rosenborg-supporter klingte mye bedre i danske ører etter disse kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
Johnny Rainbow
Rutinert


Joined: 11 Aug 2011
Posts: 849
Location: København

PostPosted: 26.08.2017 12:26    Post subject: Reply with quote

Mit umiddelbare indtryk er, at det er meget meget delt. Nogen har selvfølgelig en vis respekt for Rosenborg og hvad vi har præsteret gennem årene, men frygtelig mange, også blandt den mere fodboldinteresserede del, ved ikke hvad de taler om når det kommer til RBK

Hører mange kommentarer der er debatforummet på bold.dk værdigt. Som f.eks. at vi er på niveau med et middels superligahold, at vores historiske succes i europa primært skyldes lodtrækningshæld og defensiv organisering (Her er specielt ideen om at Drillofodbold = Rosenborgfodbold svær at acceptere og forøvrigt altid et diskvalificerende argument for at deltage i en diskussion af dem der fremsætter det)

Sejrene over Brøndby er mere eller mindre glemt og det eneste der huskes af opgørene mod FCK i 2010, er kampen i parken. Dog har Ajax-kampen fået en del positiv opmærksomhed med specielt rosende omtale af Mike, Bendtner og publikum, så må vi se, hvor længe det varer før gamle fordomme overtager igen

Det her gælder selvfølgelig ikke alle, men flere end hvad godt er
Back to top
View user's profile Send private message
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 26.08.2017 12:30    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke hatt tid til å være aktiv på forumet i det siste, så jeg må bare få uttrykke i ettertid: Dette er den beste kampen jeg noen gang har sett!!! Helt der oppe sammen med Mestalla i 2007.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.08.2017 14:07    Post subject: Reply with quote

VTB wrote:
Men har ikke særlig lyst til å betale 149,- kr for å se kampen med danske kommentatorer...

Torbjørn har gitt deg svar, men jeg mener at Eurosport Player også tilbyr 1 gratis prøvemåned, så da kan den altså sees gratis både på norsk og dansk.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 26.08.2017 17:36    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Så kampen i reprise på Eurosport player igår. Skal se den igjen idag. Er jo rett og slett en fantastisk fotballkamp med rammen rundt med kjernen og trønderpublikummet.

Og så har vi to herlige lag i RBK og Ajax RBK


Sikkert best å sjekke med Geir Bakke først.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 26.08.2017 20:27    Post subject: Reply with quote

Har sett kampen i reprise tre ganger nå, og høydepunkter sikkert 30 ganger. Fantastisk. Gratulerer alle.

Dersom larsarus har tid og anledning mottas en tørrkokt kamp av våre kjære dansker med takk.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 26.08.2017 20:45    Post subject: Reply with quote

Er på flyttefot hjem til Mekka for tiden, så har ikke hatt tid til å jobbe med Ajax-kampen imellom kamp-seingen+gfycats og flyttebokspakkingen til langt på natt. Får se om jeg får gjort noe denne lille uken jeg er husløs.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 27.08.2017 09:11    Post subject: Reply with quote


Jensen mot Ajax




Meling mot Ajax


Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 27.08.2017 09:48    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Vil bare takke Mikkelsen for avansement i Europa.


Bare hyggelig Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbe
Senior


Joined: 24 Sep 2015
Posts: 110

PostPosted: 27.08.2017 10:18    Post subject: Reply with quote

Fyyy faen, Hansen, Bendtner og Adegbenro har fått mye skryt og 10ere på børsene. Men for en ekstrem jobb Mike gjør gjennom hele kampen, helt ekstremt. Går foran med en fryktingytende innsats og er kapten med stor K!

Om vi skulle mistet noen spillere i laget hadde han vært verst å erstatte.
Back to top
View user's profile Send private message
Demolith
Rutinert


Joined: 02 Feb 2009
Posts: 842

PostPosted: 27.08.2017 12:14    Post subject: Reply with quote

Har du tørrkokt Bendtners involveringer i kampen? Synes å huske han var en gigant på banen, husker jeg feil om det bare var 1 duell han tapte? Har ikke tall på hvor mange ganger Hansen traff Bendtner på utspill, men det var mange!

Som alltid, tusen takk for den innsatsen du legger ned i disse videoene Larsarus! Smile
_________________
"Could the world fall?" - Karl Pilkington
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 27.08.2017 13:15    Post subject: Reply with quote

Supert, larsarus Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 27.08.2017 13:23    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke orket å lese denne tråden enda. Tenkte å spare den til helga, men den tiden jeg har hatt foran skjermen har bare gått med til "alle-målene-fra-Ajax-kampene-med-Titanic-musikk" i loop. Begynner å nærme meg å orke å tenke på fotball igjen, men bare pga. cupkamp i kveld.

Denne tråden må fortsatt spares til en god kveld. Gleder meg. For nå får jeg bare si... for et lag! For en innsats! Jeg var livredd på forhånd... Midtsj på HB mot en ving som burde spille i en toppliga, Tore ut og Bjørdal inn i midtforsvaret, Lundemo med brå ilddåp etter et noget labert forsøk mot Haugesund...

Og de kjempet, de sloss, de VANT, de SNUDDE etter at Ajax først hadde snudd og det så bekmørkt ut! Hvordan i alle dager skulle vi klare å bryte gjennom et på papiret mye bedre lag som lett kunne legge seg bakover og kose seg på bortebane?

Det sier sitt at alt koket rundt overgangen til 100% Jesus ble blåst til side av hans prestasjoner på banen i disse to kampene. Hva spilte han? 30 minutter? 40? Og så kommer han inn i et lag han knapt har trent med og scorer tre mål som er så sinnsykt avgjørende at jeg ikke kan tenke på det uten å hulke som en fireåring!? Får vi beholde ham litt er jeg ikke sikker på at Kenneth Fredheim tar så veldig feil når han sier at han blir verdt milliarder... Wink
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 27.08.2017 15:32    Post subject: Reply with quote

Skjønner deg godt Orion. Denne tråden burde kanoniseres. Satt og diskuterte med et par kompiser i går og vi synes det var vanskelig å rangere, men for meg er det er kampen veldig nære å havne inn rett opp mot topp 5 av kamper vi har gjort i Europa ever. Måten vi kommer tilbake på? Syyyyyykt!
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 27.08.2017 16:22    Post subject: Reply with quote

Jeg leser kamptrådene fra Valencia som regel et par ganger i året. Jeg er sikker på om du printer ut de 57 sidene fra denne tråden og får det trykket i bokform, kommet boka på salgstoppen hos bokhandlere over hele Trøndelag (unntatt Steinkjer).
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 27.08.2017 16:31    Post subject: Reply with quote

Dobbeltutgivelse med Adegbenro-tråden.
Back to top
View user's profile Send private message
Torgeir
Rutinert


Joined: 12 Jul 2017
Posts: 771

PostPosted: 27.08.2017 18:35    Post subject: Reply with quote

I think that's Bendtner's team.. Oh, that is Bendtner too!! Razz

https://www.youtube.com/w...n1JEfq0Qj4
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 27.08.2017 18:55    Post subject: Reply with quote

Uff. Amerikanere og fotball. Ting var bedre før da amerikanerne trodde at Soccer var like kjedelig som VM i '94.
Back to top
View user's profile Send private message
arnt
Veteran


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 1223
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2017 19:34    Post subject: Reply with quote

Morsom han her da. Han har ihvertfall hørt om at det fins noe som heter Bendtner. Kanskje ikke helt klar over at det er snakk om en spiller og at han ser pÃ¥'n, men pytt... 😄
_________________
"Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Next
Page 58 of 60

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb