| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste spiller? |
| Hansen |
|
48% |
[ 116 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 4 ] |
| Lundemo |
|
0% |
[ 0 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bendtner |
|
27% |
[ 67 ] |
| de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Adegbenro |
|
21% |
[ 53 ] |
|
| Total Votes : 241 |
|
| Author |
Message |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 18.08.2017 17:19 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | [quote="SHJINNJWÆST"
Nå som de omsider har noe å forsvare så tipper jeg vi får se nok en fadese ala celtic, der vi ligger med 10 mann på egen 16 meter og ikke har annet å stille med enn å bruke tid på egne døballtrekk å pælme ballen unna. |
Faan for en pessimist du e SHJINNJWÆST ...
skjærp dæ, din stupppul. 😲[/quote]
Historien tilsier vel også at jeg har god grunn til å være det. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 18.08.2017 17:37 Post subject: |
|
|
| Du må være veldig ung, eventuelt veldig uvitende, om du mener at historien viser at du har grunn til å være negativ foran en kvalikkamp. Historien viser tvert imot det motsatte. Kan ikke være mange klubber i Europa som har vunnet flere kvalikkoppgjør enn Rosenborg de siste 20 årene. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 18.08.2017 17:52 Post subject: |
|
|
Bananskrue. Æ trur ikke det er nervan til spilleran som er problemet her... trur mer det er nervan til enkelte av dere her på forumet som koker over og får fram de værste i pessimistene her. Skjønner ikke hvorfor alle får fullstendig hetta og tendenser til paranoia, hver gang det drar seg mot kamp, og det er litt spenning i lufta. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 18.08.2017 18:19 Post subject: |
|
|
| Rekker Reginiussen kampen? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 18.08.2017 18:32 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | | Bananskrue. Æ trur ikke det er nervan til spilleran som er problemet her... trur mer det er nervan til enkelte av dere her på forumet som koker over og får fram de værste i pessimistene her. Skjønner ikke hvorfor alle får fullstendig hetta og tendenser til paranoia, hver gang det drar seg mot kamp, og det er litt spenning i lufta. |
Vi har skjønt det nå. Du er ikke Skjelvik. Du kan roe ned dialektbruken. |
|
| Back to top |
|
 |
SelsÃnhõ Junior
|
Posted: 18.08.2017 19:16 Post subject: |
|
|
| Noen som vet om det er sjans for flere billetter? |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Konnyaku Junior
|
Posted: 18.08.2017 20:02 Post subject: |
|
|
| Brera wrote: |
Hvor finner du oddsen 2,25 på Ajax? |
Tror det var Unibet? 5/4 ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
orz Proff

|
Posted: 18.08.2017 22:18 Post subject: |
|
|
89% sjanse til at vi går videre iflg denne: http://kassiesa.net/uefa/...192651.xml
Tror dog styrkeforholdet mellom RBK og Ajax ikke representerer det gjennomsnittilige styrkeforholdet som ligger bak denne statistikken... Men å si at vi har en real sjanse er vel ikke å ta for hardt i |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 19.08.2017 01:54 Post subject: |
|
|
Håper vi trykker dem høyt og prøver og sjokke dem.Beste medisin mot så unge spillere som ajax har.
Men vi må selvsagt variere.
Tipper Ajax vil kjøre mange offensive spillere i kampen..Tipper Huntelaar blir brukt for og duellere med stopperne våre.
Han trenger kun en sjanse,Ekstremt farlig i boksen. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 19.08.2017 02:20 Post subject: |
|
|
Litt usikker på om jesus bør starte denne eller komme inn igjen egentlig. Med tanke på at Ajax må frem og jage hadde det kanskje hvert best å starte med han. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 19.08.2017 11:25 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | Håper vi trykker dem høyt og prøver og sjokke dem.Beste medisin mot så unge spillere som ajax har.
Men vi må selvsagt variere.
Tipper Ajax vil kjøre mange offensive spillere i kampen..Tipper Huntelaar blir brukt for og duellere med stopperne våre.
Han trenger kun en sjanse,Ekstremt farlig i boksen. |
HÃ¥per regs blir klar, han banker han ganske greit i lufta inne i boksen. |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 19.08.2017 11:50 Post subject: |
|
|
om Regniussen er klar og Hedenstad skadet, så tror jeg fort Skjelvik blir skyvet ut på backen og Bjørdal fortsetter sentralt.
Vet ikke helt om jeg liker det. Vil ha Skjelvik midt og heller Gersbach på back. |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 19.08.2017 12:03 Post subject: |
|
|
| Skjelvik på høyre gjør at vi mister farten hans sentralt i banen. Fordelen med han sentralt er at han kan sikre alle de tre andre i fireren når det kommer til gjennomspill. Hvor mange ganger har vi ikke sett Jørgen skjære inn foran og feie ballen (de gangene han treffer) utover sidelinja etter at backen vår er fraløpt. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 19.08.2017 13:01 Post subject: |
|
|
Jeg ser heller gersbach på venstre og meling på høyre.
Vil tro meling vil kunne stå bedre imot han Younnes uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.08.2017 13:10 Post subject: |
|
|
Der er jeg usikker, det er litt vondfot å sette en venstreback mot det som er den beste vingen vi kommer å møte i år. Men det er klart, er Hedenstad ute så er det få andre alternativ _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 19.08.2017 13:11 Post subject: |
|
|
| Vi så Meling spille høyrekant i oppkjøringa i vinter, han var ikke akkurat dårlig da, heller motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.08.2017 13:14 Post subject: |
|
|
Neida, men jeg er litt bekymret når jeg ser ferdighetene til Younes på små flater. Kan bli svimmel av mindre. Men jo, klart han kan løse det bra, men jeg må innrømme at tanken gjør meg nervøs. Men det er mer pga av Younes enn våre spillere _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 19.08.2017 16:59 Post subject: |
|
|
Nesten tilbøyelig til å mene at Bjørdal - Skjelvik bør spille hjemme mot Ajax uavhengig av statusen til Reginiussen. De virker samspilte nå og gjorde stort sett sakene sine godt mot Ajax. I tillegg har jo Tore vært ute noen kamper nå, og det er ikke sikkert at denne kampen er den beste å "redebutere" i om man har litt tvilsom form. If it aint broke, don´t fix it! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 19.08.2017 17:06 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Nesten tilbøyelig til å mene at Bjørdal - Skjelvik bør spille hjemme mot Ajax uavhengig av statusen til Reginiussen. De virker samspilte nå og gjorde stort sett sakene sine godt mot Ajax. I tillegg har jo Tore vært ute noen kamper nå, og det er ikke sikkert at denne kampen er den beste å "redebutere" i om man har litt tvilsom form. If it aint broke, don´t fix it! |
Husk at Ajax sannsynligvis vil jage i et mye høyere tempo nå da. Om noen ble skremt av Younes vs Hedenstad. Forestill deg hva han kan utrette når vi ikke har en ekte høyreback på banen og Bjørdal dekker stopperplassen. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbe Senior
|
Posted: 19.08.2017 17:27 Post subject: |
|
|
| Hmm, når jeg så kampen syntes jeg Skjelvik var klart best av de to. Men når jeg ser involveringene på nytt synes jeg jaggu Bjørdal kom best ut av det. Jeg vil ha Reginiussen inn igjen jeg da, topplokket på den mannen kan være forskjellen på EL og ikke alene. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 19.08.2017 17:31 Post subject: |
|
|
Alt tyder vel på at Hedenstad blir klar til kamp? - Det er ikke en stor skade i henhold til Schwabe.
| Quote: | Det er ikke veldig alvorlig i hvert fall, det er ikke en stor skade. Det ser ikke ut som kragebeinet er brukket. Vi skal ta et bilde av skuldra i løpet av helga, men jeg tror ikke det blir mange dager ute for Vegar.
Det betyr at høyrebacken høyst sannsynlig er med når det hele skal avgjøres i returoppgjøret på Lerkendal førstkommende torsdag. Eggen Hedenstad tror på avansement. |
_________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.08.2017 18:03 Post subject: |
|
|
| SeG wrote: | | Neida, men jeg er litt bekymret når jeg ser ferdighetene til Younes på små flater. Kan bli svimmel av mindre. Men jo, klart han kan løse det bra, men jeg må innrømme at tanken gjør meg nervøs. Men det er mer pga av Younes enn våre spillere |
Det spiller liten rolle hvilken fot backen foretrekker når det kommer til å takle en ving.
Men det blir jo sikkert Hedenstad likevel. |
|
| Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
Posted: 19.08.2017 19:55 Post subject: |
|
|
Eg fekk ikkje sett kampen grunna jobb, spennande å følgje via VGlive og RbkWeb og då.
Det tyder at eg ikkje ser samanhengen og posisjonering, som ikkje kjem med i desse klippa.
Eg tykkjer og Bjørdal kjem betre utav det enn Skjelvik.
Bjørdal verkar å ha (flaks?) betre adresse på avklaringar. Bjørdal har ikkje ein dårleg involvering før 60min. Då kjem det vel og merke eit par stygge avklaringar rett til Ajax. Bjørdal sine duellar har ein meir klar vinnar, ofte.
Skjelvik sine duellar dett ned oftare i ingenmannsland eller korner, eller korte, puslete avklaringar. Pasningsmessig ser Bjørdal ut til å spele mest rett opp bana til Konradsen eller Bendtner, Skjelvik lange mot boks eller krossarar som ikkje finn fram heile tida.
Skjelvik er den einaste som spring opp bakromspasningar i desse to videoane, trur eg.
Men; sjølv om videoane er omlag like lange, verkar det som Skjelvik har fleire involveringar, det må vere på pluss-kontoen. Har ikkje gidda å telje, då men. Dette var kanskje likevel beste kampen Bjørdal har spelt for Rbk, ser den. Men om han vil vere backup på midtstoppar kan ikkje det vere gale. Han er ikkje ein roten pasningsspelar i denne kampen, iallefall. _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
| Back to top |
|
 |
|