|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mourinho Junior
|
Posted: 09.09.2004 13:19 Post subject: CL-Billett selges! |
|
|
Da jeg bare har råd te å få med meg RBK`s første å tredje cl kamp. (Bor i Bodø) Så ser jeg meg nødt til å selge billetten til Rosenborgs andre hjemme kamp. Jeg betalte 855 for pakken, så selger billetten for 285 kr. 48268789 heller "catohansen233@hotmail.com" |
|
Back to top |
|
 |
raev Guest
|
Posted: 17.09.2004 20:56 Post subject: Re: CL-Billett selges! |
|
|
mourinho wrote: | Da jeg bare har råd te å få med meg RBK`s første å tredje cl kamp. (Bor i Bodø) Så ser jeg meg nødt til å selge billetten til Rosenborgs andre hjemme kamp. Jeg betalte 855 for pakken, så selger billetten for 285 kr. 48268789 heller "catohansen233@hotmail.com" |
Tja, dette er vel et skudd i mørke; men altså har flybill. til TRD den 29.9 , kjøpt LENGE før CL bill. ble lagt ut for salg. Og fikk selvsagt ikke tak i billettpakke...... Så kjenner du noen som vet av noen er jeg SVÆRT interessert i billett til Aresnal-kampen - hvor som helst på tribunen. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |