View previous topic :: View next topic |
Banens Beste |
Hansen |
|
0% |
[ 1 ] |
Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
Skjelvik |
|
14% |
[ 21 ] |
Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
9% |
[ 14 ] |
Konradsen |
|
12% |
[ 18 ] |
Midtsjø |
|
1% |
[ 2 ] |
Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
Bendtner |
|
59% |
[ 84 ] |
de Lanlay |
|
0% |
[ 1 ] |
Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 141 |
|
Author |
Message |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 13.08.2017 16:35 Post subject: |
|
|
Sjiraff wrote: | Ståle wrote: | Hva er/var "babacarr-sangen"? |
Babacarr skal fengsles, voldteksmann, ble sunget. Mot han pga at han er anklaget for voldtekt for andre gang. |
Til We're not gonna take it-melodien (Twisted Sister), ikke sant? La merke til at det var en ny sang på tribunen, men klarte ikke å tyde teksten på tv. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 13.08.2017 18:32 Post subject: |
|
|
Litt merkelig hva forskjellig perspektiv til en kamp kan gjøre. Satt høyt oppe i går og så kampen fra annen vinkel enn jeg gjør hjemme.
Det er sterkt sprikende oppfatninger på forumet om enkeltspillere og kvalitet på omgangene,men fra mitt ståsted vil jeg trekke frem et par ting.
Konradsen er bedre enn jeg trodde som sentral midt. Han slår sjelden de geniale pasningene,men når du ser hvordan Molde ligger kompakt i 3-5-2 så er dette faktisk svært vanskelig. Du må treffe veldig presist på pasningene samt at medspiller må ha styrke og nærteknikk til å skjerme vekk motspiller og spille ny pasning eller gå for avslutning.
Kåre's postulat om å slite de ut gir litt mere mening også synes jeg, har vært veldig kritisk til dette tidligere. Synes fremdeles at spillet må utvikles for å takle den type motspill,men det er lettere sagt enn gjort.
Det er en del å ta tak i selvsagt,en ting er å hindre innlegg fra kant og ta ut mann i boks,men det viktigste er å omsette spillemessig overtak i mål.
Utligningen var en keepertabbe og ett perletreff, vi hadde flust med sjanser og nesten sjanser vi burde omsatt i mål når Molde hang i tauene med melkesyre opp til ørene. Overtaket vårt i andre burde gitt minimum 3 mål,kanskje flere.
Dog, kjempestemning på vår del av tribunen,hvis jeg skal sette fingeren på noe så "bombefly over Molde by" synes jeg lite om. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 20:03 Post subject: |
|
|
Dette er sikkert gamle nyheter for de fleste, men så den ikke før nå.
https://twitter.com/Troil...3566513152
Skulle likt å se indignerte møkka-Solkskjær som kalte Mike Jensen en "coward" etter kampen i går forsvare sin egen spiller etter det der!
Moralens vokter, med tidenes største teppe å feie egen dritt under! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 13.08.2017 20:11 Post subject: |
|
|
Såpass, ble det blåst i den situasjonen? Må vel være sak for disiplinærutvalget?! |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 20:12 Post subject: |
|
|
Ble ikke blåst, spillet gikk ganske fort vekk fra situasjonen og så vidt jeg fikk med meg ble Fredrik liggende litt, uten noen konsekvens for svinet. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.08.2017 20:12 Post subject: |
|
|
Da kan nok NFF gå inn å se på saken ja _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 13.08.2017 20:13 Post subject: |
|
|
Det ble dessverre gitt gult kort i den situasjonen, så det er ikke noe NFF kan gjøre... |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 20:14 Post subject: |
|
|
Ugh, masse jeg ikke fikk med meg skjønner jeg. Skulle gjerne hatt et lenger klipp som viser hva som skjer etterpå. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.08.2017 20:14 Post subject: |
|
|
Han så det, og gav gult - Hva ER det norske dommere holder på med? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 13.08.2017 20:16 Post subject: |
|
|
De er så utrolig opptatte av å ikke "ødelegge" kampen. Det var flere Rosenborg-spillere som var borte for å protestere, men Hobber lo litt og mente det ikke var så alvorlig. Synd det ikke kom på storskjermen. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.08.2017 20:17 Post subject: |
|
|
Hjelper ikke å la Kjensli få fri en helg når man fortsetter å la Hobber dømme, og atpåtil viktige toppkamper. Som dere skjønner fikk jeg ikke sett hele kampen i går, så jeg har egentlig ikke fått med meg stort mer enn høydepunktene fra kampen  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 13.08.2017 20:19 Post subject: |
|
|
På bildene ser det ikke ut som hoveddommer ser det, jeg lurer på om han ikke fikk beskjed fra én av de tre andre dommerne. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 20:21 Post subject: |
|
|
Hvis jeg skulle be om ÉN jævla ting fra den gjengen med sportsjournalister vi har her i landet, så er det at en av dem har baller til å vise Solskjær det klippet der og spørre hva han synes om det opp mot at han kalte Mike en "coward". _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 13.08.2017 20:35 Post subject: |
|
|
Ble ikke Midtsj slått ned tidligere i kampen ute på kanten også? Endte vel med Molde-kontring, mens Midstj lå og holdt seg til hodet. Er vel ikke nødvendig å blåse for hodeskader når det er molde som har ballen. Det samme skjedde vel tidligere i sesongen (eller var det i fjor?) mot Odd når de scora på overtid? |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 13.08.2017 20:36 Post subject: |
|
|
Fikk vi egentlig se den i reprise i det hele tatt? Den der var jo stygg og så tilsiktet ut. Nei, det er bedre å vise 20 repriser av en liten (unødvendig) dytt som endte med at egen spiller sparket til egen keeper som har hatt historie med hodeskader (som det virker som om solkongen forventer at Jensen vet). |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 20:37 Post subject: |
|
|
SuperTimCahill: Aha... det er den situasjonen jeg opprinnelig tenkte på også, mtp. at det ikke ble blåst, da blander jeg to stk. Ikke noe bedre at det skjer to ganger i løpet av samme kamp selvfølgelig.. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 22:35 Post subject: |
|
|
OrionPax wrote: | Hvis jeg skulle be om ÉN jævla ting fra den gjengen med sportsjournalister vi har her i landet, så er det at en av dem har baller til å vise Solskjær det klippet der og spørre hva han synes om det opp mot at han kalte Mike en "coward". |
Dette er dessverre er fryktelig tall order i dagens klima av (minst) tre grunner.
A: Norsk sportsjournalistikk er i praksis dødt. Med unntak av fagbaserte "nisje"-publikasjoner som Josimar er tøffe spørsmål omtrent fraværende. De få gangene det dukker opp kritiske spørsmål er når det fiskes etter sensasjoner og "click-bait", som å spørre Ingebrigtsen for n'te gang om Bendtner Vs. Vilhjalmsson, eller fyre opp Fagermo med ekspertuttalelser.
B: Solskjær har en nærmest religiøs standing i norske medier. Han får komme med til dels grove påstander og anklager uten at noen stiller ett oppfølgingsspørsmål, og han får til og med møte opp i mediebussen etter kamp for å diktere kveldens sportssending. Det er også mye grums rundt ham i forhold til en del overganger, uten at noen tør røre temaet med ildtang. Det er i det hele tatt fryktelig mye å stille Solskjær til veggs rundt, men balleløse journalister velger konsekvent å danse rundt gullkalven.
C: Folk flest driter i Molde. Dog bryr "alle" som har et forhold til norsk klubbfotball seg om Rosenborg. Et mindretall er fans og støtter klubben, mens resten ønsker mest mulig vann på drltt-mølla. Det er derfor langt med populært stoff at Jensen dytter Gabrielsen enn at [Molde-spiller] slår Midtsjø. _________________ Influencer™
Last edited by Zorac on 13.08.2017 22:43; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 13.08.2017 22:39 Post subject: |
|
|
Rett skal være rett, det var vel han der ssiswnkwbobo (feilstavet helt sikkert) som gjorde det der? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.08.2017 22:42 Post subject: |
|
|
Det kan nok stemme. Endrer! _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
joma Junior
|
Posted: 13.08.2017 23:12 Post subject: |
|
|
Jeg har fått "Babacar ska fengsles" på hjernen... Samboeren lurte fælt på hva jeg gikk rundt å sang på. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2017 23:14 Post subject: |
|
|
Finnes det et bilde av banneret? |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 13.08.2017 23:17 Post subject: |
|
|
Jeg som hele tiden har trodd det var Petter Strand.  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2017 23:27 Post subject: |
|
|
Takk
Bra på mange måter det banneret der. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.08.2017 23:28 Post subject: |
|
|
Det er så fantastisk "in your face" på en så herlig diskrè måte!  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
|