English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sandefjord - RBK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 11.09.2006 20:10    Post subject: Reply with quote

Noen som har mulighet til å scanne VG-børsen fra RBK-kampen i går? Den fra avisa altså, der kommentarene til hver spiller står. Fikk for en gangs skyld ikke mulighet til å lese avisa i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 11.09.2006 22:02    Post subject: Reply with quote

Yesss, vi vant!
Faens internett funka ikke igår, så jeg fikk ikke med meg noe som helst. Så heller på Fotball-Xtra, og når jeg så at det blinka i det 90min. så tenkte jeg at utlingingen har kommet. Men jeg tok FEIL! Tommel'n opp!

Strålende kamp av Hirschfeld, og en FIN debut av Sapi!
En Strålende dag!
fubar
Veteran

PostPosted: 11.09.2006 22:45    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Noen som har mulighet til å scanne VG-børsen fra RBK-kampen i går? Den fra avisa altså, der kommentarene til hver spiller står. Fikk for en gangs skyld ikke mulighet til å lese avisa i dag.

Værsågod

Anbefaler forøvrig www.buyandread.com

12 kroner på mobilregningen, og vips...!
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 12.09.2006 00:44    Post subject: Reply with quote

Angående Braatens miss alene med keeper: Mulig det er jeg som ikke er på nett her, men jeg trodde da Braaten med sine egenskaper burde være i god stand til å runde keeper? Å skyte sånn som Braaten gjør i situasjonen må da gi keeper en langt større mulighet til å redde enn om Braaten drar ei finte og rykker forbi?
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 12.09.2006 01:03    Post subject: Reply with quote

Ja, han gikk mer sånn rett mot keepern, da er det alltid lurt å ta en finte, for ellers så blir det meget vanskelig å score. Men det beste er å komme fra siden å inn, da er det mye lettere å score.

Jeg burte ha scoret!
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 14.09.2006 04:11    Post subject: Reply with quote

Sammendrag RBK-Sandefjord:
mms://www.rbk-tv.no/RBK-t...sx?vid=194

Det første jeg tenkte når jeg så sammendraget var at Sapara "takket" Braaten for at han skaffet laget staffe. Og deretter var han den første som jublet sammen med Steffen etter hans straffescoring. Og når man ser Braatens halvsjanse så kan man se at hele laget (spesielt midtbanen) er i bevegelse mot motstanderns mål. Både Lille-Per og Sapi er delaktige, spesielt Per sitt "tilbake-spill" mot Braaten var fint, for der var det trangt ass. Men Sapi kommer seg fri på en meget god måte, det var jo tross alt han som var "arkitekten" bak den sjansen. Ved starten av andre omgang så har både Basma (kanskje offside?) og Riseth feil som Sandefjord kunne straffe RBK hard for. Når det gjelder Braatens gigantsjanse, så må jeg si han brude tatt en Rooney og lobbet elegant over keeper. Kanskje han bør trene mer på avsluttninger? Ellers var det gledlig å se at høyrebeck Basma var med på å skaffe Storflor en gigasjanse. Og det var en fin fin, stikker fra Lille-Per til Storflor før hans mål, ser ut som han får mer og mer selvtillit noe som abselutt er positivt. Se for øveig hvor Helhjertet herr. Strand kommer på løp før Storflors scoring, jeg elsker den mann (selv om han kom som innbytter og hadde friske ben, men det løpet er bare klasse). Ellers var jo Lars Hirschfeld uten tvil dagens mann.

Bratseth var storfornøyd etter seriern:
mms://www.rbk-tv.no/RBK-t...sx?vid=193
vemundo
Veteran

PostPosted: 14.09.2006 11:32    Post subject: Reply with quote

torerik wrote:
Angående Braatens miss alene med keeper: Mulig det er jeg som ikke er på nett her, men jeg trodde da Braaten med sine egenskaper burde være i god stand til å runde keeper? Å skyte sånn som Braaten gjør i situasjonen må da gi keeper en langt større mulighet til å redde enn om Braaten drar ei finte og rykker forbi?

Helt klart, han skal runde keeper. Han er så alene at det er ingen fare for å bli løpt opp av en forsvarer. Med hans voldsomme fart og styrke, men kanskje litt mer begrensede skuddteknikk, har han nok mye større scoringsprosent om han runder keeper enn om han prøver på tunneller.

Last edited by vemundo on 20.09.2006 00:57; edited 1 time in total
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 19.09.2006 18:49    Post subject: Reply with quote

Men det er vel også et tegn på at Daniel Braaten mangler mye på å være den gode avslutteren han burde ha vært. Han kommer sjelden i slike posisjoner, og da vet han ikke helt hva han skal gjøre når han kommer i en slik situasjon.

Vi kan snakke mye om hva Daniel kunne og burde gjort i den situasjonen, men jeg føler det er mer riktig å snakke om hva som kan gjøres for at han skal være bedre rustet neste gang han havner i en slik situasjon.
vemundo
Veteran

PostPosted: 20.09.2006 00:58    Post subject: Reply with quote

Men skyldes det bare manglende erfaring i slike situasjoner, eller kanskje også litt det at han liker å velge vanskelige eller fikse løsninger fremfor det enkle og effektive?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Page 14 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb