English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celtic - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51, 52  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 3 ]
Reginiussen
7%
 7%  [ 8 ]
Skjelvik
2%
 2%  [ 3 ]
Meling
8%
 8%  [ 9 ]
Jensen
21%
 21%  [ 23 ]
Konradsen
46%
 46%  [ 50 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
10%
 10%  [ 11 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 108

Author Message
Bart1
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 00:45    Post subject: Reply with quote

Hansen - 6

Hedenstad - 6
Tore - 8
Skjelvik -6
Meling - 8

Jensen - 7
Konradsen - 8
Midtsjø -4
Jevtovic -6
Bendtner - 3
Døllan - 5
Back to top
View user's profile Send private message
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 27.07.2017 00:49    Post subject: Reply with quote

Jeg er veldig fornøyd med kampen i kveld, og vi fremsto som et rutinert og disiplinert lag som godt kunne ha gjort det bra mot mange europeiske motstandere; vi var med andre ord helt ulikt noe av det vi har presert tidligere i år, og det var en fryd å se på hvordan Celtic-laget til tider slet med å henge med i svingene. Hadde aldri trodd at jeg skulle være skuffet med uavgjort, fordi vi skulle virkelig ha scoret 2-3 mål. Det er slike sjanser vi må utnytte hvis vi skal komme oss videre i denne turneringen. Uansett, dette var en veldig bra kamp, og kudos til laget og Kåre for det de klarte å prestere i kveld – det er etter min mening noe å være stolt over. Og fy faen for et nervevrak jeg blir av slike kamper... Razz

Hansen 6 - Gjorde forøvrig ikke noe spesielt, men virket trygg og solid, og hadde et par rutine-redninger.

Hedenstad 7 - Veldig bra kamp!
Tore 8 - Tore er demiguden vår i forsvar, og der var jævlig nervepirrende å se Bjørdal erstatte han...
Skjelvik 7 - Bra kamp.
Meling 8 - Veldig bra fart og arbeidskapasitet! Tok virkelig i og var en sentral spiller denne kampen.

Jensen 8 - Jobber veldig hardt og gjør en meget god prestasjon.
Konradsen 7 - Bra.
Midtsjø 6 - God, men ikke eksepsjonelt god.

Jevtovic 5 - Svak kamp.
Bendtner 7 - Veldig bra kamp av Jarlen! Tror at mange ikke gir han den creden han fortjener, og i kveld gjorde han det temmelig bra. Skulle ha scoret.
Dølle 7 - Bra kamp, men skulle også ha scoret. Var vel egentlig lettere å treffe målet enn a skyte over, noe som var en liten prestasjon i seg selv.

Bjørdal 7 - Virket faktisk som en solid erstatning for Tore.

Gleder meg til kampen på Lerkendal. RBK
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 00:57    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Kleviño wrote:
BalleK wrote:

Nå har jeg snudd og er forsiktig optimist. Tror vi har 55%-45% sjanse til å klare det nå.

Også kjent som 50% ?

Jeg tror BalleK mener at vi har 55% sjanse, mens Celtic har 45%?

Jo, men det er riktig med 50%. Enten går vi videre, eller så gjør vi det ikke. Ergo blir det 50%.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 00:57    Post subject: Reply with quote

BB - Anders Konradsen.
Ryddet veldig godt defensivt og kom ut av "alle" situasjoner med ballen eller presise pasninger.
hello
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:04    Post subject: Reply with quote

Mulig det er postet før, men her er Adressa sin børs ved Kai Bardal:

Hansen 6

Hedenstad 6
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Meling 6

Jensen 7
Konradsen 7 BB
Midtsjø 4

Jevtovic 6
Bendtner 4
de Lanlay 4

Må si at jeg synes dette var særs strengt. Ingen som fortjente 4 i dag synes jeg.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 27.07.2017 01:06    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
gisp! wrote:
Kleviño wrote:
BalleK wrote:

Nå har jeg snudd og er forsiktig optimist. Tror vi har 55%-45% sjanse til å klare det nå.

Også kjent som 50% ?

Jeg tror BalleK mener at vi har 55% sjanse, mens Celtic har 45%?

Jo, men det er riktig med 50%. Enten går vi videre, eller så gjør vi det ikke. Ergo blir det 50%.

He he. Like riktig som å si at det er 50% sjanse for å møte en isbjørn på vei til jobb i morgen. Enten møter man en eller så gjør man det ikke.

Det lille poenget her var imidlertid at jeg tror at BalleK mener ... i den grad det er interessant, og det er det jo egentlig ikke.

Eller forresten: 50% sjanse for at det er veldig interessant for de aller fleste. Wink

Last edited by gisp! on 27.07.2017 01:07; edited 1 time in total
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:06    Post subject: Reply with quote

Riktig med en "svak" karakter til Bendtner. Han er dessverre et hakk ned sammennlignet med f.eks A.Søderlund.

Last edited by TomH on 27.07.2017 01:15; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TomH
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:14    Post subject: Reply with quote

Personlig tror jeg at Dundalk også ville gitt Celtic store problemer.
Dundalk var rett og slett et svært godt fotballag - langt bedre enn hva jeg og mange andre her på forumet antakeligvis så for seg.
Roamer
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:20    Post subject: Reply with quote

Jeg har vanskelig for å skjønne de som synes Bendtner var positiv. Mange ballmist og pasningsfeil. Samtidig er jobben han gjør defensivt, planlagt eller ikke, under enhver kritikk. De gangene Celtic skapte farligheter var det fordi Brown eller andre fikk fritt spillerom med en Bendtner stillestående 5 meter unna. Vilhjalmsson burde selvfølgelig startet og bør starte i neste kamp. Jeg merker jeg er frustrert på hans vegne.

Ellers meget positivt. Vi kommer ikke til å score mål med Bendtner, men ser det sånn ut i neste kamp klarer vi kanskje å holde til uavgjort. Herlig å ha Jensen tilbake.
RBKrosenborg
Proff

PostPosted: 27.07.2017 01:24    Post subject: Reply with quote

Bendtner Hadde da vitterlig 2 store muligheter. Den situasjonen hvor han får et merkelig dårlig touch på 13 meter, ødelegger jo en veldig stor sjanse.

Er enig i at han ikke fortjener å slaktes i dag, men bommen var bare en av "oh dear" involveringerene fra han.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:28    Post subject: Reply with quote

Han hadde ikke masse balltap. Må nesten regne med noe miss når han er en mot to-tre forsvarsspillere hele tiden. Han var konstruktiv og flink til å spille andre gode. Vi vet alle at forsvarsjobbing ikke er hans greie. Og siden han fortsetter sånn er det antakeligvis fordi Kåre vil at det skal være sånn, ikke fordi han ikke gidder. Den ene gigasjansen han har setter han 8 av 10 ganger. Maks uflaks.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:33    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde tilfeldigvis en fane oppe på hjemme-pcen med forumet talkceltic.net(som virker som fortsatt er stengt?), der hvor tombur driver og skjemmer oss ut. Og ja, han holder fortsatt på.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:40    Post subject: Reply with quote

Trist, men en kan ikke ta ansvar for hva folk finner på.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:46    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Mulig det er postet før, men her er Adressa sin børs ved Kai Bardal:

Hansen 6

Hedenstad 6
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Meling 6

Jensen 7
Konradsen 7 BB
Midtsjø 4

Jevtovic 6
Bendtner 4
de Lanlay 4

Må si at jeg synes dette var særs strengt. Ingen som fortjente 4 i dag synes jeg.

De Lanlay fortjener ikke 4, men Bentner var svak i dag. Bommet rett og slett på ballen når han fikk sin sjanse. Flaut
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:48    Post subject: Reply with quote

Enig der. Bendtner må opp noen hakk. Er en del slurv også er det jo fantastisk frustrerende at han bommer på kula når det gjelder som mest. Men nå ligger det jo til rette for at han avgjør på onsdag.

#evigoptimist

Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:50    Post subject: Reply with quote

Merkelig splittelse dette her, mange som mener han var tett på BB og hans beste kamp i RBK-trøya. Andre som mener han var lagets desidert dårligste og bør benkes så fort som mulig. Polariserende spiller.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:50    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Vi fortjente å vinne kampen mot et svekket Celtic. Prestasjonen er bra og her skal man ikke klage. Synd at vi ikke fikk med oss et par mål. Det blir vanskeligere i neste kamp.

Du vet vi har gjort en god kamp når senador melder godkjent kamp! Men er også litt enig i at det er ergelig uten bortemål her, for de kan drepe kampen på Lerkendal på et øyeblikk nå.

Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 01:54    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Merkelig splittelse dette her, mange som mener han var tett på BB og hans beste kamp i RBK-trøya. Andre som mener han var lagets desidert dårligste og bør benkes så fort som mulig. Polariserende spiller.

Jeg annerkjenner for all del at Bendtner gjør en god jobb defensivt i dag sammenlignet med andre kamper. Han er også god til å holde på ballen i dag. Men det er også en del merkelige pasninger som må legges i slurv-kurven. Når han i tillegg bommer på ballen i et så avgjørende øyeblikk forteller meg at mannen ikke er helt påskrudd i hodet. Han er hentet hit for disse kampene og da forventer jeg litt mer av en med slik erfaring. Det er derfor jeg egentlig er mer skuffet over Bendtner i dag enn fornøyd med det som var bra.

Men når det er sagt så synes jeg ikke nødvendigvis at han skal benkes på onsdag. Som jeg er inne på er han en spiller som fort revansjerer det der når skottene besøker oss. Gruglær mæ

Back to top
RBKrosenborg
Proff

PostPosted: 27.07.2017 03:08    Post subject: Reply with quote

For min del frustrerte bendtners medtak på 61:15 langt mere en bommen fra 9meter. Virker som mange ikke la merke til hvor stor den muligheten på 61:15 var.

[img]http://imgur.com/cMihyEF[/img]

[img]http://imgur.com/a/Kcjw4[/img]
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 27.07.2017 03:19    Post subject: Reply with quote

Han var jo i utgangspunktet ganske langt til venstre i boksen på den muligheten der. Det som irriterte meg mest med den var at han med litt mindre skylapp kunne slått en pasning til Jensen som kom på et bra løp foran stopperen.
Back to top
RBKrosenborg
Proff

PostPosted: 27.07.2017 03:34    Post subject: Reply with quote

bigfoot wrote:
Han var jo i utgangspunktet ganske langt til venstre i boksen på den muligheten der. Det som irriterte meg mest med den var at han med litt mindre skylapp kunne slått en pasning til Jensen som kom på et bra løp foran stopperen.

Han er nesten på linje med spissen av 5meteren med god avstand til nermeste motstander. Mange forksjellige avgjørelser som skaper en farlig situasjon, men han får enten et grusomt touch, eller velger selv å ta det eneste valget som drastisk senker farligheten.
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 27.07.2017 03:35    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Riktig med en "svak" karakter til Bendtner. Han er dessverre et hakk ned sammennlignet med f.eks A.Søderlund.

Søderlund spilte dog ikke kampen i kveld, så det er litt vanskelig å konkludere isolert sett. Jeg savner Søderlund, også i kveld, fordi han var vår desidert viktigste spiller defensivt. Samtidig har Bendtner noen kvaliteter i det oppbyggende spillet jeg aldri har sett maken til på mine 29 år som aktiv Rosenborg-supporter, som jeg stadig tror vi får se mer og mer til

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 04:56    Post subject: Reply with quote

Hva skjer med poll? Er trådstarter i Glasgow?

Edit: Jeg må forresten endre min poll til at BB for min egen del er Troenderfury. Tommel'n opp!
Whoppa
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 07:10    Post subject: Reply with quote

Hansen 6

Hedenstad 6
Reginiussen 8
Skjelvik 6
Meling 7

Jensen 8
Konradsen 8 BB
Midtsjø 6

Jevtovic 6
Bendtner 6
de Lanlay 6
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 27.07.2017 07:39    Post subject: Reply with quote

Fantastisk bortekamp! Dette laget kan absolutt hvis de vil. Synd vi ikke scorer, da vi garantert slipper inn hjemme. HÃ¥per Tore rekker kampen.

Ser mange kritiserer Bendtner. Han var ganske svak men ekstremt viktig å ha på topp da han binder opp forsvarere og evner å holde på ballen.

For øvrig virker det som om KI trives best som underdog.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51, 52  Next
Page 50 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb