| View previous topic :: View next topic |
| Banens beste |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
| Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
| Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
| Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
| Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
| de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 108 |
|
| Author |
Message |
Bart1 Veteran
|
Posted: 27.07.2017 00:45 Post subject: |
|
|
Hansen - 6
Hedenstad - 6
Tore - 8
Skjelvik -6
Meling - 8
Jensen - 7
Konradsen - 8
Midtsjø -4
Jevtovic -6
Bendtner - 3
Døllan - 5 |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 27.07.2017 00:49 Post subject: |
|
|
Jeg er veldig fornøyd med kampen i kveld, og vi fremsto som et rutinert og disiplinert lag som godt kunne ha gjort det bra mot mange europeiske motstandere; vi var med andre ord helt ulikt noe av det vi har presert tidligere i år, og det var en fryd å se på hvordan Celtic-laget til tider slet med å henge med i svingene. Hadde aldri trodd at jeg skulle være skuffet med uavgjort, fordi vi skulle virkelig ha scoret 2-3 mål. Det er slike sjanser vi må utnytte hvis vi skal komme oss videre i denne turneringen. Uansett, dette var en veldig bra kamp, og kudos til laget og Kåre for det de klarte å prestere i kveld – det er etter min mening noe å være stolt over. Og fy faen for et nervevrak jeg blir av slike kamper...
Hansen 6 - Gjorde forøvrig ikke noe spesielt, men virket trygg og solid, og hadde et par rutine-redninger.
Hedenstad 7 - Veldig bra kamp!
Tore 8 - Tore er demiguden vår i forsvar, og der var jævlig nervepirrende å se Bjørdal erstatte han...
Skjelvik 7 - Bra kamp.
Meling 8 - Veldig bra fart og arbeidskapasitet! Tok virkelig i og var en sentral spiller denne kampen.
Jensen 8 - Jobber veldig hardt og gjør en meget god prestasjon.
Konradsen 7 - Bra.
Midtsjø 6 - God, men ikke eksepsjonelt god.
Jevtovic 5 - Svak kamp.
Bendtner 7 - Veldig bra kamp av Jarlen! Tror at mange ikke gir han den creden han fortjener, og i kveld gjorde han det temmelig bra. Skulle ha scoret.
Dølle 7 - Bra kamp, men skulle også ha scoret. Var vel egentlig lettere å treffe målet enn a skyte over, noe som var en liten prestasjon i seg selv.
Bjørdal 7 - Virket faktisk som en solid erstatning for Tore.
Gleder meg til kampen på Lerkendal.  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.07.2017 00:57 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | Kleviño wrote: | | BalleK wrote: |
Nå har jeg snudd og er forsiktig optimist. Tror vi har 55%-45% sjanse til å klare det nå. |
Også kjent som 50% ? |
Jeg tror BalleK mener at vi har 55% sjanse, mens Celtic har 45%? |
Jo, men det er riktig med 50%. Enten går vi videre, eller så gjør vi det ikke. Ergo blir det 50%. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.07.2017 00:57 Post subject: |
|
|
BB - Anders Konradsen.
Ryddet veldig godt defensivt og kom ut av "alle" situasjoner med ballen eller presise pasninger. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:04 Post subject: |
|
|
Mulig det er postet før, men her er Adressa sin børs ved Kai Bardal:
Hansen 6
Hedenstad 6
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Meling 6
Jensen 7
Konradsen 7 BB
Midtsjø 4
Jevtovic 6
Bendtner 4
de Lanlay 4
Må si at jeg synes dette var særs strengt. Ingen som fortjente 4 i dag synes jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.07.2017 01:06 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | gisp! wrote: | | Kleviño wrote: | | BalleK wrote: |
Nå har jeg snudd og er forsiktig optimist. Tror vi har 55%-45% sjanse til å klare det nå. |
Også kjent som 50% ? |
Jeg tror BalleK mener at vi har 55% sjanse, mens Celtic har 45%? |
Jo, men det er riktig med 50%. Enten går vi videre, eller så gjør vi det ikke. Ergo blir det 50%. |
He he. Like riktig som å si at det er 50% sjanse for å møte en isbjørn på vei til jobb i morgen. Enten møter man en eller så gjør man det ikke.
Det lille poenget her var imidlertid at jeg tror at BalleK mener ... i den grad det er interessant, og det er det jo egentlig ikke.
Eller forresten: 50% sjanse for at det er veldig interessant for de aller fleste.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 27.07.2017 01:07; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:06 Post subject: |
|
|
Riktig med en "svak" karakter til Bendtner. Han er dessverre et hakk ned sammennlignet med f.eks A.Søderlund. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 27.07.2017 01:15; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:14 Post subject: |
|
|
Personlig tror jeg at Dundalk også ville gitt Celtic store problemer.
Dundalk var rett og slett et svært godt fotballag - langt bedre enn hva jeg og mange andre her på forumet antakeligvis så for seg. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 27.07.2017 01:20 Post subject: |
|
|
Jeg har vanskelig for å skjønne de som synes Bendtner var positiv. Mange ballmist og pasningsfeil. Samtidig er jobben han gjør defensivt, planlagt eller ikke, under enhver kritikk. De gangene Celtic skapte farligheter var det fordi Brown eller andre fikk fritt spillerom med en Bendtner stillestående 5 meter unna. Vilhjalmsson burde selvfølgelig startet og bør starte i neste kamp. Jeg merker jeg er frustrert på hans vegne.
Ellers meget positivt. Vi kommer ikke til å score mål med Bendtner, men ser det sånn ut i neste kamp klarer vi kanskje å holde til uavgjort. Herlig å ha Jensen tilbake. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 27.07.2017 01:24 Post subject: |
|
|
Bendtner Hadde da vitterlig 2 store muligheter. Den situasjonen hvor han får et merkelig dårlig touch på 13 meter, ødelegger jo en veldig stor sjanse.
Er enig i at han ikke fortjener å slaktes i dag, men bommen var bare en av "oh dear" involveringerene fra han. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:28 Post subject: |
|
|
| Han hadde ikke masse balltap. Må nesten regne med noe miss når han er en mot to-tre forsvarsspillere hele tiden. Han var konstruktiv og flink til å spille andre gode. Vi vet alle at forsvarsjobbing ikke er hans greie. Og siden han fortsetter sånn er det antakeligvis fordi Kåre vil at det skal være sånn, ikke fordi han ikke gidder. Den ene gigasjansen han har setter han 8 av 10 ganger. Maks uflaks. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 27.07.2017 01:33 Post subject: |
|
|
| Jeg hadde tilfeldigvis en fane oppe på hjemme-pcen med forumet talkceltic.net(som virker som fortsatt er stengt?), der hvor tombur driver og skjemmer oss ut. Og ja, han holder fortsatt på. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:40 Post subject: |
|
|
Trist, men en kan ikke ta ansvar for hva folk finner på. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:46 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | Mulig det er postet før, men her er Adressa sin børs ved Kai Bardal:
Hansen 6
Hedenstad 6
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Meling 6
Jensen 7
Konradsen 7 BB
Midtsjø 4
Jevtovic 6
Bendtner 4
de Lanlay 4
Må si at jeg synes dette var særs strengt. Ingen som fortjente 4 i dag synes jeg. |
De Lanlay fortjener ikke 4, men Bentner var svak i dag. Bommet rett og slett på ballen når han fikk sin sjanse. Flaut |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:48 Post subject: |
|
|
Enig der. Bendtner må opp noen hakk. Er en del slurv også er det jo fantastisk frustrerende at han bommer på kula når det gjelder som mest. Men nå ligger det jo til rette for at han avgjør på onsdag.
#evigoptimist _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:50 Post subject: |
|
|
| Merkelig splittelse dette her, mange som mener han var tett på BB og hans beste kamp i RBK-trøya. Andre som mener han var lagets desidert dårligste og bør benkes så fort som mulig. Polariserende spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:50 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Vi fortjente å vinne kampen mot et svekket Celtic. Prestasjonen er bra og her skal man ikke klage. Synd at vi ikke fikk med oss et par mål. Det blir vanskeligere i neste kamp. |
Du vet vi har gjort en god kamp når senador melder godkjent kamp! Men er også litt enig i at det er ergelig uten bortemål her, for de kan drepe kampen på Lerkendal på et øyeblikk nå. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.07.2017 01:54 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Merkelig splittelse dette her, mange som mener han var tett på BB og hans beste kamp i RBK-trøya. Andre som mener han var lagets desidert dårligste og bør benkes så fort som mulig. Polariserende spiller. |
Jeg annerkjenner for all del at Bendtner gjør en god jobb defensivt i dag sammenlignet med andre kamper. Han er også god til å holde på ballen i dag. Men det er også en del merkelige pasninger som må legges i slurv-kurven. Når han i tillegg bommer på ballen i et så avgjørende øyeblikk forteller meg at mannen ikke er helt påskrudd i hodet. Han er hentet hit for disse kampene og da forventer jeg litt mer av en med slik erfaring. Det er derfor jeg egentlig er mer skuffet over Bendtner i dag enn fornøyd med det som var bra.
Men når det er sagt så synes jeg ikke nødvendigvis at han skal benkes på onsdag. Som jeg er inne på er han en spiller som fort revansjerer det der når skottene besøker oss. Gruglær mæ _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 27.07.2017 03:08 Post subject: |
|
|
For min del frustrerte bendtners medtak på 61:15 langt mere en bommen fra 9meter. Virker som mange ikke la merke til hvor stor den muligheten på 61:15 var.
[img]http://imgur.com/cMihyEF[/img]
[img]http://imgur.com/a/Kcjw4[/img] |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 27.07.2017 03:19 Post subject: |
|
|
| Han var jo i utgangspunktet ganske langt til venstre i boksen på den muligheten der. Det som irriterte meg mest med den var at han med litt mindre skylapp kunne slått en pasning til Jensen som kom på et bra løp foran stopperen. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 27.07.2017 03:34 Post subject: |
|
|
| bigfoot wrote: | | Han var jo i utgangspunktet ganske langt til venstre i boksen på den muligheten der. Det som irriterte meg mest med den var at han med litt mindre skylapp kunne slått en pasning til Jensen som kom på et bra løp foran stopperen. |
Han er nesten på linje med spissen av 5meteren med god avstand til nermeste motstander. Mange forksjellige avgjørelser som skaper en farlig situasjon, men han får enten et grusomt touch, eller velger selv å ta det eneste valget som drastisk senker farligheten. |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 03:35 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Riktig med en "svak" karakter til Bendtner. Han er dessverre et hakk ned sammennlignet med f.eks A.Søderlund. |
Søderlund spilte dog ikke kampen i kveld, så det er litt vanskelig å konkludere isolert sett. Jeg savner Søderlund, også i kveld, fordi han var vår desidert viktigste spiller defensivt. Samtidig har Bendtner noen kvaliteter i det oppbyggende spillet jeg aldri har sett maken til på mine 29 år som aktiv Rosenborg-supporter, som jeg stadig tror vi får se mer og mer til _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på bluesky |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 27.07.2017 04:56 Post subject: |
|
|
Hva skjer med poll? Er trådstarter i Glasgow?
Edit: Jeg må forresten endre min poll til at BB for min egen del er Troenderfury.  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 27.07.2017 07:10 Post subject: |
|
|
Hansen 6
Hedenstad 6
Reginiussen 8
Skjelvik 6
Meling 7
Jensen 8
Konradsen 8 BB
Midtsjø 6
Jevtovic 6
Bendtner 6
de Lanlay 6 |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 27.07.2017 07:39 Post subject: |
|
|
Fantastisk bortekamp! Dette laget kan absolutt hvis de vil. Synd vi ikke scorer, da vi garantert slipper inn hjemme. HÃ¥per Tore rekker kampen.
Ser mange kritiserer Bendtner. Han var ganske svak men ekstremt viktig å ha på topp da han binder opp forsvarere og evner å holde på ballen.
For øvrig virker det som om KI trives best som underdog. |
|
| Back to top |
|
 |
|