View previous topic :: View next topic |
Banens beste |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 108 |
|
Author |
Message |
Vakker Blomst Proff
|
Posted: 24.07.2017 11:32 Post subject: |
|
|
Second that. Ringte MTG/viasat nettopp og spurte. Fyren hørtes temmelig stressa ut og lei av spørsmålet, tydelig at flere har ringt og spurt om det samme. Fikk i svar, som Mikkelsen skrev, at de finner ut av det i løpet av dagen. Om den ikke sendes, vil den heller ikke sendes på Viaplay. |
|
Back to top |
|
 |
tobyk Proff

Joined: 18 Mar 2015 Posts: 254 Location: Ute i distriktene.
|
Posted: 24.07.2017 11:36 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Vi får svar i dag på om de sender kampen på onsdag.
Ellers er det klart at de sender kampen som spilles i Trondheim neste uke. |
Viasat svarte følgende på spørsmål om kampen nettopp:
"Den kampen sendes ikke på en Viasat kanal, og ut i fra informasjonen vi har går den heller på en annen norsk TV-kanal. Det kan selvfølgelig forekomme endringer, så hold deg oppdatert med vår TV-guide eller altomfotball.no. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Hilsen Jama" |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2017 11:45 Post subject: |
|
|
Det er jo helt sykt.
Sier opp Viaplay-abonnementet mitt i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 24.07.2017 12:04 Post subject: |
|
|
Selv om dette er en tidlig kvalifiseringsrunde tio CL, bør de sende den. Det er ikke lengre en selvfølge at vi kommer med i gruppespillet. Shame on Viasat.
Liker forøvrig at Celtic ser på oss oss som en enkel walkover.. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.07.2017 12:08 Post subject: |
|
|
Overraskende. Trodde det var en gitt at denne kampen ville bli vist på TV. |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 24.07.2017 12:27 Post subject: |
|
|
Flott. Jeg ble viaplay-kunde fordi dundalk borte i utgangspunktet ikke var satt opp på TV. Nå dette? Du verden for en jobb de gjør for å holde meg som kunde! Gjort meg hekta på Preacher da, det skal de ha... _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 24.07.2017 12:29 Post subject: |
|
|
thomas_katt wrote: | Flott. Jeg ble viaplay-kunde fordi dundalk borte i utgangspunktet ikke var satt opp på TV. Nå dette? Du verden for en jobb de gjør for å holde meg som kunde! Gjort meg hekta på Preacher da, det skal de ha... |
Preacher sier du. Så vel ett par episoder av dette ralet og bestemte meg vel egentlig for at det var hakket verre enn å se maling tørke. Beste som kom ut av de episodene er vel gutten som har en rumpesprekk som munn. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 24.07.2017 12:30 Post subject: |
|
|
KI: Mener kampen mot Celtic blir den største i trenerkarrieren
– Ingen vits i å stå og gi beskjeder der, sier Kåre Ingebrigtsen.
Som om du dirigerer og gir beskjeder ellers..."come on boys".
Virker som at Celtics største svakhet ligger i midtstopperne. De har en skada midtstopper, og han danske Sviatchenko er visst ikke god nok.
Med dårlig forsvar, og spisser som er skadet/suspendert er ikke det så mye mer å be om. Men dessverre så har vi en trener som ønsker defensiv fotball. La Celtic spille på det de er gode på. Den offensive delen. Det er dårlig også for vår del siden vi alltid slipper til masse med sjanser når vi ligger lavt. Vi er best når vi står høyt og gjenvinner ballen for så å kontre. Det er det eneste vi er gode på, og da må vi spille på det. Ikke være defensive og la motstandere slå x antall innlegg.
Last edited by Mikkelsen on 24.07.2017 13:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
burreh Junior
|
Posted: 24.07.2017 13:00 Post subject: |
|
|
tobyk wrote: | Mikkelsen wrote: | Vi får svar i dag på om de sender kampen på onsdag.
Ellers er det klart at de sender kampen som spilles i Trondheim neste uke. |
Viasat svarte følgende på spørsmål om kampen nettopp:
"Den kampen sendes ikke på en Viasat kanal, og ut i fra informasjonen vi har går den heller på en annen norsk TV-kanal. Det kan selvfølgelig forekomme endringer, så hold deg oppdatert med vår TV-guide eller altomfotball.no. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Hilsen Jama" |
Jeg fikk et annet svar fra Viasat nå. De sa at det "enda ikke er tatt en avgjørelse om de skal sende kampen eller ikke" |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:05 Post subject: |
|
|
Merkelig at de ikke sender denne kampen.
Den vil jo ha potensielt mye flere seere enn f.eks Dundalk kampen vel..
SÃ¥ ingen vil vise denne kampen?..
Er jo skandaløst..
Må vel være noe dyre rettigheter i forhold til at den spilles i Glasgow da vel.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff..
Last edited by niccolai on 24.07.2017 13:09; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:08 Post subject: |
|
|
Eie rettighetene til CL og ikke sende Celtic-Rosenborg... Herregud. Har noen tipset VG om å kjøre en sak? "Rasende supportere i hele Norge" osv... |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:09 Post subject: |
|
|
Ha is i magen. Det forhandles nok om dette frem til onsdag. Viasat spiller nok litt "hard to get" i den forbindelse. Kun en teori men det bruker bli litt slik noen ganger. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:10 Post subject: |
|
|
Må jo være noe i forhold til kostnader her.
Dundalk kostet sikkert ingenting å kjøre..
Sikkert vanskeligere å få kjørt denne kampen..
Tror ikke de eier rettighetene i forhold til kvall _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:12 Post subject: |
|
|
NÃ¥r det er sagt.
Jeg tror at Rosenborg vil få det tøft i Glasgow.
Brendan Rodgers har fått nok et år på seg i Celtic. Celtic var svært gode i serien i fjor, og ble bare bedre og bedre utover sesongen.
Celtic under Rodgers kontra Deila er to helt forskjellige lag...'
Så det blir en skivebom å prate om det laget som møtte Molde, og røyk for Malmø. Dette Celtic laget er svært godt, og en smule bedre enn hva mange her inne later til å tro. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
netrom84 Senior
|
Posted: 24.07.2017 13:14 Post subject: |
|
|
puckno wrote: | Eie rettighetene til CL og ikke sende Celtic-Rosenborg... Herregud. Har noen tipset VG om å kjøre en sak? "Rasende supportere i hele Norge" osv... |
De eier ikke rettighetene her. Det må forhandles med Celtic om de og man kan selvsagt ikke betale hva som helst som Celtic måtte forlanger.
Sjansen er nok der for at man blir enige, men noe automatikk er det selvsagt ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2017 13:14 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | Ha is i magen. Det forhandles nok om dette frem til onsdag. Viasat spiller nok litt "hard to get" i den forbindelse. Kun en teori men det bruker bli litt slik noen ganger. |
Forbeholder meg retten til å bli sur og forbannet nå. I morgen kan ting være i orden, og da er det for sent. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:16 Post subject: |
|
|
Når de ikke har kommet til enighet enda, så tror jeg nok dette glipper.
Viasat må jo få på plass sin produksjon osv.. å vel..
Jeg som hadde tatt det for gitt at de skulle sende denne..  _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
netrom84 Senior
|
Posted: 24.07.2017 13:22 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Når de ikke har kommet til enighet enda, så tror jeg nok dette glipper.
Jeg som hadde tatt det for gitt at de skulle sende denne..  |
De trenger særdeles kort tid for det. Holder helt sikkert å bli enige i morgen kveld for at de skal få gjort det de trenger. I værste fall så sender de med kommentatorer som sitter i Norge. Bilder blir jo uansett produsert av rettighetshaveren her så de er det jo ikke noe å stresse med for Viasat. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.07.2017 13:23 Post subject: |
|
|
netrom84 wrote: | niccolai wrote: | Når de ikke har kommet til enighet enda, så tror jeg nok dette glipper.
Jeg som hadde tatt det for gitt at de skulle sende denne..  |
De trenger særdeles kort tid for det. Holder helt sikkert å bli enige i morgen kveld for at de skal få gjort det de trenger. I værste fall så sender de med kommentatorer som sitter i Norge. Bilder blir jo uansett produsert av rettighetshaveren her så de er det jo ikke noe å stresse med for Viasat. |
Greit å vite:) _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 24.07.2017 13:29 Post subject: |
|
|
Den blir helt sikkert vist på skotsk teve så da er det jo bare å lete opp en strøm. Order seg. Betale til disse tulleselskapene, føsj! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 24.07.2017 13:42 Post subject: |
|
|
Den blir visstnok ikke vist på Skotsk TV. Rett og slett fordi Celtic er redd for at det vil påvirke tilskuertallet. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 24.07.2017 14:18 Post subject: |
|
|
Norsk tipping har 1,42 på celtic som seierherre. Bare å gunne på. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
denyngstelillebroren Senior

|
Posted: 24.07.2017 14:24 Post subject: |
|
|
Celtic TV sender visstnok kampen:
Skal man tro denne nyheten blir kampen muligens sendt på 'vanlig' TV:
thescottishsun.co.uk wrote: | What channel is Celtic vs Rosenborg on?
TV times have not been confirmed for the clashes.
Celtic TV tried to show the game against Linfield at Parkhead but issues with the stream left some fans unable to watch for as long as half an hour.
They will be desperate to avoid a repeat this time round.
Last year, BT Sport showed third round qualifying ties, and fans were able to watch the live streams on the BT Sport app. |
|
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 24.07.2017 14:27 Post subject: |
|
|
Svar fra kundeservice til Viasat angående kampen:
"Det har vi faktisk ikke fått noe svar på enda, det skal taes en endelig avgjørelse angående kampen iløpet av dagen idag, så følg med på Facebook-siden vår eller viasat.no så oppdaterer vi så fort vi vet hva det blir til."
Last edited by Zeno on 18.09.2017 18:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.07.2017 14:41 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | STRANDerGUD wrote: | Ha is i magen. Det forhandles nok om dette frem til onsdag. Viasat spiller nok litt "hard to get" i den forbindelse. Kun en teori men det bruker bli litt slik noen ganger. |
Forbeholder meg retten til å bli sur og forbannet nå. I morgen kan ting være i orden, og da er det for sent. |
Den ser jeg. 'Røddi' innstilling til saken som jeg kan støtte! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
|