English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Script for filtrering av resultattips-tråder (bl.a.)

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2017 11:13    Post subject: Script for filtrering av resultattips-trÃ¥der (bl.a.) Reply with quote

Hepp,

En diskusjon et annet sted fikk meg til å teste ut å stjele tampermonkey-scriptet til larsarus (Trolls-Be-Gone) og se om det var mulig å filtrere vekk Resultattips-trådene for de som ikke ønsker å se dem. En viss ironi da det tradisjonelt vel også har vært larsarus som har stått bak dem.

Første versjon av resultatet er her:

https://github.com/Rosenb...TipsFilter

Merk, det er noen begrensninger, da dette er mitt første forsøk på et TamperMonkey-script.

- Filtrerte tråder blir ikke markert som lest, så det kan fortsatt se ut som du har uleste på sportslig avdeling. Workaround: Les alt du skal lese, "Mark all topics as read".

- Ganske primitiv kode. Kan lage en loop ala Trolls-Be-Gone for å kunne filtrere ut flere ting om det er et sterkt ønske.

- Ikke GreaseMonkey-script foreløpig. Har ikke FF lett tilgjengelig her jeg sitter. Kan sikkert ordnes ganske lett, ikke sett på enda.

Installasjonsinstrukser blir de samme som for Trolls-Be-Gone som har egen tråd her.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 21.07.2017 11:54    Post subject: Reply with quote

LOL Smile
Kommer ikke til å savne 0-1-tipsene dine uansett Wink
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2017 11:56    Post subject: Reply with quote

Very Happy

Det er ikke først og fremst for min skyld, som du sier så deltar jo jeg av og til. Men jeg skjønner det. Defensiv innstilling og alt det der. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb