Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Jeg derimot satt med hjertet i halsen på hvert lange innkast de hadde. Og det har ikke så mye med høyden å gjøre, timing er det avgjørende. Heldigvis slapp vi unna, og han gjorde ingen store tabber. Holdt nullen gjorde han også. Derfor en 6'er på børsen fra min side. Strengt med 5 fra Bardal, men skjønner nok tanken bak det.
Vi er forbi tida hvor keepere kun er shot stoppere (som Origi i LSK og Leciejevski i Brann), derfor synes jeg Østbø i dag var god. Han var vår bakerste angrepsspiller, og slikt skal vi sikte etter i RBK.
I RBK har vi tradisjon for dette; Jamtfall sto i mål først og fremst for sine offensive kvaliteter.
Høydepunkt i dag var at Mike trolig er tilbake. Utrolig viktig for vårt offensive spill. Gøy med Rashani, har tro på han. Men han trenger tillit over flere kamper og det kan han gjerne få for min del. Hansen har vært tam og lite hissig på utkast og raske igangsettinger i det siste. Da var det godt å se Austbø. Videre ville jeg valgt Lundemo sentralt framover og la Anders erstatte Fredrik.
Årets kamp for jevtovic? Jobbet jo utrettelig både fremover og bakover på banen. Regnet med leggknusing og rødt kort under de tre taklingsforsøkene på rappen. Han traff ballen på alle tre! Utrolig.
Elba må ha hatt en av sine beste 45 minuttere? Finter og driblinger satt helt supert, og Jensen ser så ut til å ha det gøy igjen. Synes Østbø var god men det var flere anledinger til å spille kort til back/midtbane hvor han i stedet stresset med å klarere ballen til ingenmannsland. Her er Hansen en klasse vassere for øyeblikket.
Synes Skjelvik var en grusom pasningsspiller.
Ellers var resten gjennomsnittlig gode.
Bendtner er rar. Lunter stort sett etter ballen men har noen øyeblikks geniale sider. Meget solid oppspillspunkt, savner mer aggressivitet og fandenivolskhet i å finne rom i angrep...!?
Last edited by enojado on 15.07.2017 23:05; edited 2 times in total
Fantastisk kamptråd!!! Senador var på annenhvert innlegg til å begynne med. Men ser ikke noen innlegg fra ca 30min å ut. Han er jo slik i hver kamp, men var ny rekord på han fram til scoringen til jevto! _________________ Ja. D va d da. Sei d.
+ Godt å ha de Lanlay tilbake, selv om han ikke gjør så mye ut av seg
- Liker dårlig at vi lar Sogndal spille så mye som de gjør, og at dette tydeligvis er slik Kåre vil ha det (ref mange uttalelser om at han gjerne ser at motstandere holder på ballen). Dette sårer litt, for jeg ser helst at rbk er det laget som dominerer kamper, og vi har i eliteseriesammenheng spillere til å klare det.
- Pasningsfeilene florerer. Dette gjelder særlig blant forsvarsspillerne (Skjelvik frurstrerer voldsomt til tider) Hadde vi hatt mer trygge og pasningssikre forsvarsspillere ville det hatt mye å si for rytmen i det offensive spillet.
Posted: 18.07.2017 14:45 Post subject:
Jeg håper Kåre fortsetter å bruke Rashani på venstre side, der er han klart best! Jevtovic spiller like bra (eller dårlig) uansett hvilke side han er på. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":