English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK i Europa 2017/18
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 52, 53, 54  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvordan går det i europacupkvalifiserigen?
CL-gruppespill
12%
 12%  [ 40 ]
EL-gruppespill
45%
 45%  [ 144 ]
EL-play off
29%
 29%  [ 95 ]
2. kvalrunde i CL
12%
 12%  [ 40 ]
Total Votes : 319

Author Message
KitWalker
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:29    Post subject: Reply with quote

Helt perfekt å møte Celtic. Enkleste laget å møte i neste runde.
RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:31    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Quote:
Har ingenting med hat mot Kåre å gjøre. Faktum er at samtlige her inne helst hadde sett Kåre lykkes på alle fronter. Problemet er at laget har hatt null spillemessig fremgang etter våren 2015. Snarere tvert i mot, vi blir gradvis dårligere. Da er det også på sin plass å kritisere de som sitter med ansvaret for elendigheten.

Men det er rimelig usaklig å lese harseleringen og bitterheten som rettes mot han selv når vi trekker et godt lag som Celtic fordi da kan han bruke det som unnskyldning. Nivået på enkelte her inne er på all time low.

Vel du har jo selvsagt de som er negative til alt uansett, og sjelden/aldri poster noe når vi vinner. Uten å nevne navn Wink
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:36    Post subject: Reply with quote

NÃ¥r blir bortekampen berammet? Tror det blir tog oppover hvis det blir den 26.
tombur
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:41    Post subject: Reply with quote

Det verste som kan skje nå er at vi på en eller annen rar måte presterer å flakse oss videre mot Celtic med samme taktikken vi har sett gjennom sesongen og Kåre skryter opp prestasjonen og viser til at nå er alt i skjønneste orden.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:44    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Spillere som Scott Sinclair og co er ikke verdensstjerner. Han kommer aldri til å bli en Premier League spiller. At Celtic ser sterkere nå enn for et par tre år sider handler kun om at Rodgers er bedre på organisering og kampledelse enn Deila.

Tullball, Sinclair var mer eller mindre fast i PL senest i 2015/2016. Baade han og Dembele er absolutt gode nok for et middels PL lag.
hello
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:44    Post subject: Reply with quote

Ja, det er det verste ass. Tenk om vi slår Celtic og Kåre treffer med taktikken sin...
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:45    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
Det verste som kan skje nå er at vi på en eller annen rar måte presterer å flakse oss videre mot Celtic med samme taktikken vi har sett gjennom sesongen og Kåre skryter opp prestasjonen og viser til at nå er alt i skjønneste orden.

Tosk.
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:46    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Ja, det er det verste ass. Tenk om vi slår Celtic og Kåre treffer med taktikken sin...

Kanskje du burde lese en gang til. Flakse videre med samme bedritne spill. Det skal mye til. Men det kan skje. Og at Kåre da konkluderer videre med at alt er i orden er selvfølgelig trist. Det burde du være enig i.
hello
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:48    Post subject: Reply with quote

Jeg har lest mer enn nok.
Back to top
suruk
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 15:59    Post subject: Reply with quote

Quote:

Ellers så håper jeg virkelig jeg får kommet meg på denne kampen. Hvor får man tak i bortebilletter? Er de tilgjengelig for eksilsupportere eller trenger vi å reise med laget?

Vi har uansett krav på 5% av stadion, så med mindre 3000 sponsorer skal avgårde kan jeg ikke tenke meg det blir noe problem.
Nå er det bare å vente til onsdag og håpe kamptidspunkt blir satt så fort som mulig

(HVIS vi går videre selvsagt..)
Back to top
snufs
Junior

PostPosted: 14.07.2017 16:08    Post subject: Linfield-Celtic Reply with quote

Hvor vises kampen?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 16:09    Post subject: Reply with quote

Det blir sikkert klart hvis vi slår ut Dundalk. Viasat er vel et godt tips.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 16:24    Post subject: Reply with quote

Gøy å møte Celtic da. Begynner å bli litt lei av dette hylekoret og alle som skriker, "vi har ingenting å gjøre i Europa" hver gang Midtsjø gjør en piruett eller når det er det minste tegn på motgang.

Ja, det er klart at vi til tider spiller shait og suger pikk–vanskelig å sugarcoate dette faktumet–men den negative holdningen her er litt av en buzzkill, ass. Tror vi har godt av å være underdogs for en gang skyld, og jeg har troen på at vi fortsatt har potensial og kapasitet til å overraske og gjøre det brukbart i Europa mot relativt tøff motstand.

CL-gruppespill!! Tommel'n opp!
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 16:32    Post subject: Reply with quote

Ikke for å være en buzzkill ass, men vi har en runde til etter Celtic om det skal bli CL da.
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 16:34    Post subject: Reply with quote

Du er ikke en buzzkill, fordi jeg vet allerede det. Du kunne jo sagt, "selv om vi hadde klart å slå Celtic på mirakuløst vis, hadde vi uansett tapt den neste kampen."
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 16:38    Post subject: Reply with quote

TrønderBob wrote:
Du er ikke en buzzkill, fordi jeg vet allerede det. Du kunne jo sagt, "selv om vi hadde klart å slå Celtic på mirakuløst vis, hadde vi uansett tapt den neste kampen."

Vel, om Brann går videre så skal de møte Everton. Så vi har jo i det minste det. Det er kanskje litt bedre odds for at vi kan flaks oss videre enn det er for dem. Selv en hjemvendt Shrek kan ikke hindre at Everton tar det ganske så greit.

Last edited by tombur on 14.07.2017 16:39; edited 1 time in total
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 16:38    Post subject: Reply with quote

Sant, kunne ha skrevet det, men da hadde jeg ikke fått brukt buzzkill i en setning.
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 16:46    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
TrønderBob wrote:

Vel, om Brann går videre så skal de møte Everton. Så vi har jo i det minste det. Det er kanskje litt bedre odds for at vi kan flaks oss videre enn det er for dem. Selv en hjemvendt Shrek kan ikke hindre at Everton tar det ganske så greit.

Damn, det høres jo nærmest umulig ut. Setter også pris på at du nevnte Shrek i denne sammenhengen.

Sjiraff wrote:
Sant, kunne ha skrevet det, men da hadde jeg ikke fått brukt buzzkill i en setning.

Forstår den, man har rett og slett ikke muligheten til å bruke ordet "buzzkill" så mye lenger, så man bør benytte alle mulighetene man kan få.
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 17:03    Post subject: Reply with quote

Får håpe vi begynner å se tendenser til toppform mot Sogndal og returoppgjøret mot Dundalk.
Back to top
knutg
Junior

PostPosted: 14.07.2017 17:47    Post subject: Reply with quote

Syns vi skal jekke oss ned et par hakk. Mange prater allerede om Celtic, når det gjenstår en kamp mot Dundalk.

Fortsetter tendensen vi har sett i Eliteserien så langt i år blir den hjemmekampen mot Dundalk fort mer ubehagelig enn mange setter pris på.
Back to top
MkBerg
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 17:56    Post subject: Reply with quote

Er det bare fra 1. til 3. runde man overtar motstanderlagets seedingpoeng om man vinner som useedet?

Edit: Hvor har jeg fått denne tanken fra da, mon tro? Ett eller annet sier meg at en aller annen plass i UEFA-turnering så tok man over seedingen om man vant som useedet lag. Merkelig.

Last edited by MkBerg on 14.07.2017 18:19; edited 1 time in total
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 14.07.2017 18:07    Post subject: Reply with quote

Man tar aldri over noens seeding.
Men siden 2. og 3. runde trekkes før den forrige runden er ferdigspilt, så har man "Vinner av Celtic - Linfield" i trekninga. Og det er da den høyeste seedinga som gjelder.

Siden Playoff-runden trekkes etter at 3. runde er ferdigspilt, så bruker alle lagene sin egen ranking.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 18:16    Post subject: Reply with quote

hello wrote:

Du har også uttalt deg nok. At Celtic skulle være bedre enn fck er ikke bare ubegrunnet pissprat, det er direkte feil. Celtic kommer maksimalt til å sitte igjen med en uavgjort etter kveldens oppgjør mot linfield, og returen kommer til å være helt åpen. Celtic er tross alt celtic, en høyst middelmådighet i Europas desidert svakeste profesjonelle liga, der suksessen deres også alltid skjer med knappest mulig margin. I den grad de evner å slå ut Rosenborg/linfield vil det uansett være med minimal margin. Jeg ser mange på celticfoumet innbiller seg at de skal ta en komfortabel seier mot Rosenborg. Greit nok at Rosenborg ikke er all verden, men de glemmer hvem de er selv.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 18:20    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
hello wrote:

Du har også uttalt deg nok. At Celtic skulle være bedre enn fck er ikke bare ubegrunnet pissprat, det er direkte feil. Celtic kommer maksimalt til å sitte igjen med en uavgjort etter kveldens oppgjør mot linfield, og returen kommer til å være helt åpen. Celtic er tross alt celtic, en høyst middelmådighet i Europas desidert svakeste profesjonelle liga, der suksessen deres også alltid skjer med knappest mulig margin. I den grad de evner å slå ut Rosenborg/linfield vil det uansett være med minimal margin. Jeg ser mange på celticfoumet innbiller seg at de skal ta en komfortabel seier mot Rosenborg. Greit nok at Rosenborg ikke er all verden, men de glemmer hvem de er selv.

Ja her var det mye pissprat på en gang ja!
Back to top
krist2
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 19:16    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
hello wrote:

Celtic kommer maksimalt til å sitte igjen med en uavgjort etter kveldens oppgjør mot linfield, og returen kommer til å være helt åpen. .

Celtic leder 0-2 så langt..
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 52, 53, 54  Next
Page 16 of 54

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb