| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 31.08.2004 12:05 Post subject: Helstad klar for RBK |
|
|
Helstad til RBK
Helstad ser ut til å være klar for RBK. RBK betaler 5 millioner kroner og vil gjennomgå medisinsk test på Lerkendal i dag. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 31.08.2004 12:33 Post subject: |
|
|
| Noen som kan tenke seg hvor han passer inn i 11-brikkers puslespillet? (eller havner han utenfor??) Han er vel strengt tatt midtspiss?? Eller er det på venstre siden han er tiltenkt. Frode sin plass er vel sikker på topp, og ny-troillet forlanger vi jo fast plass til på høyre siden.... |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 31.08.2004 12:46 Post subject: |
|
|
Det var vel strengt tatt ikke det vi trengte mest men. Hainn ska no bli go hainn å ja tænke æ. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 31.08.2004 12:50 Post subject: |
|
|
I følge uttalelsen til Ola By tidligere ønsket han jo å utvide stallen for å bli mindre sårbar for skader o.l. Men for bredden sin del virker det jo litt merkelig å hente inn en angrepsspiller. Så det ser kanskje ut som det skal bli enda vanskeligere for Brattbakk å få nr. 160. En annen mulighet er kanskje at nå som vi har fått en ny goalgetter i Braaten kan Frode omdisponeres til en annen plass på banen. Frode kan hvertfall flyttes ned på midtbanen, og Ørjan gjør jo det godt som 3. midtstopper. Så da har en plutselig et alternativ om Hoftun skulle bli skadet. Uansett så er det jo bra at RBK har en stall som får alle til å føle at de må gi alt for plassen sin.
Og så forsvinner jo Odd Inge Olsen snart, og Roar sikkert til neste år.
Det er veldig bra at stallen og laget fornyes. Noen spillere er jo på vei ut, men jeg håper de får bli lenge nok til at de som tar over får spille seg inn med tryggheten i bakhånd. Det ville jo ikke Hareide ha noe av med Skammelsrud... |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 31.08.2004 15:04 Post subject: |
|
|
vet ikke helt hva jeg synes om at vi har kjøpt han... han er sikkert en spiller vi har bruk for, men vi har jo allerede en del spillere på topp.... Det jeg håper er at vi setter han inn som et allternativ til midtspissplassen... en angrepsrekke som ser slik ut ville vært drømmen...:
braaten.......helstad.........storflor(brattbakk,george).....
sånn vil vi ha det!!!  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 31.08.2004 15:57 Post subject: |
|
|
Vi har vel våre småtviler nå, men når/hvis han begynner å skåre er det glemt  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 31.08.2004 17:14 Post subject: |
|
|
storflor er fremdeles læregutt etter min mening... jeg synes heller ikke at christer george har bevist at han er god nok ennå.
Da står rosenborg igjen med 4 spillere som skal dele på de tre plassene på topp: brattbakk, johnsen, braaten og helstad. Såpass bør det være! |
|
| Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 31.08.2004 19:42 Post subject: |
|
|
Storflor har ikke slått igjennom 100% ennå, men han er den kantspilleren med det desidert største potensialet ved siden av Braaten, noe hjemmekampen mot LSK definitivt beviste. Bare så synd at han ikke fikk fortsatt tillit når han endelig hadde kalasformen inne, ved at trenerne prioriterte Sollis defensive egenskaper i den rollen(!).
Helstad er i mine øyne kun et alternativ som midtspiss. Vi har vel alle sett at han ikke trives på kanten på landslaget, og har tilgode å spille en god kamp i den posisjonen.
Brattbakk har vel ikke spilt en god kamp i hele år...og George har vel ikke spilt en god kamp i kantrollen verken i år eller i fjor.
Drømmerekka blir dermed som følger:
Storflor - Helstad - Braaten
Fart og teknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
2.az Junior

|
Posted: 01.09.2004 09:03 Post subject: |
|
|
Får tårer i øynene av den angrepsrekka der  _________________ Mitt hjerte er i svart og hvitt |
|
| Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 01.09.2004 11:21 Post subject: |
|
|
Hva med Frode da??? Ned på midtbanen eller? Som vår mest stabile spiller, og målskårer synes jeg han fortjener midtspissplassen fremdeles...
Ser for meg meg helstad på venstre kant eneste jeg, men etter det jeg kan huske har han vel aldri spillt noe spesiellt bra på kanten. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 01.09.2004 14:23 Post subject: |
|
|
Helstad SKAL spille i midten.... nåt annet går bare ikke.... frode får konkurere med helstad på midten, men i hovedsak kjempe om en midtbanerolle.... får min del kan vi godt selge han omså.... men værtfall helstad på topp... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 01.09.2004 15:44 Post subject: |
|
|
Dette er da ikke noe problem folk. Dette var akkurat det vi trengte nå!
En Rushfelt type Som den fyren putter mål
Det kan komme godt med. Han er kjapp, god på hodet og fin skuddfot. Når det gjelder Frode tror jeg ikke ha forsvinner fra startelveren. Det blir gjort det samme med han som det ble gjort i begynnelsen av denne sessongen. Han flyttes ned til midtbanen, og det er ikke noe dårlig alternativ! Det blir nok Winsnes som må vike denne gangen.
Med tanke på at RBK nå går inn i CL er det virkelig en trygghet å vite at man har en del spillere å bytte innpå hvis det skulle bli noen skader ut å gå. Deiligt.
Nei dette må jeg si var ett fin fint kjøp  _________________ Life is good, life is fotball |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 01.09.2004 17:47 Post subject: |
|
|
Hmm. hvorfor er alle så negative til mange av spillerkjøpene våres?
Jeg syns det er bra at vi kjøper nordmenn til stallen, og nå har vi hvertfall nok offensicve spillere, tenk hvor gode vi blir i UCL.
Thorstein Helstad styrker førsteellveren, ikke bare stallen |
|
| Back to top |
|
 |
HelgaH Junior
|
Posted: 15.09.2004 12:14 Post subject: |
|
|
Å få inn en slik middelmådig spiller, er ikke noe å skryte av.
Han er jo ikke god i det hele tatt. Han har ingenting på RBK å gjøre.. |
|
| Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 15.09.2004 12:30 Post subject: |
|
|
| Frode har ingenting å gjøre på midtbanen. Skal han spille så skal han spille midtspiss. Frode har aldri spilt en bra kamp på midtbaneposisjon, Jeg sier ikke at han spiller dårlig, kun at han ikke har imponert. Solli, Wisnes, Strand og Berg, kanskje også George er bedre alternativer. |
|
| Back to top |
|
 |
|