| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Rosenborgs beste spiller |
| Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reginiussen |
|
46% |
[ 59 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
2% |
[ 3 ] |
| Eggen Hedenstad |
|
10% |
[ 13 ] |
| Midtsjø |
|
2% |
[ 3 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Lundemo |
|
1% |
[ 2 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jevtovic |
|
4% |
[ 6 ] |
| Vilhjalmsson |
|
28% |
[ 36 ] |
|
| Total Votes : 127 |
|
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.06.2017 13:58 Post subject: |
|
|
Jeg tror det kan være meget sunt for ham å kjenne litt tresmak. Jeg vet at han har tatt enorme steg fra å være norgesmester i FIFA og grandis til å være den første og siste på trening, men det er neppe bra å ha klippekort i lomma.
Det er jo tydelig at han ønsker å imponere, all den tid han har tre skudd i hver omgang fra hjørnet av sekstenmeteren som alle havner på øvre tribuneseksjon. Det blir bare frustrerende når det er så forknytt. Og hvor lenge er det siden han traff innafor ramma på frispark?
Helland skaper svært lite om dagen, og slik har det vært lenge. Altfor lenge, egentlig. Han er på mange måter en frustrerende spiller å ha på laget; han har spisskompetanse og ekstremferdigheter og kan være et angrep alene når det svinger, samtidig er han hjelpeløs når han er ute av det. Jeg ser ingen grunn til at han skal være i startoppstillingen etterhvert som vi får Rashani og de Lanlay i kampform, om han ikke plutselig blir 2015-modell igjen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 07.06.2017 14:12 Post subject: |
|
|
Jeg skulle ønske vi kunne fått et svar på hva som er galt. Alle i klubben ser jo at han ikke har farten og rykket han hadde i 2014 og 2015. Får anta det er skadene som ligger bak, men det dysses jo gjerne ned og utad er det akkurat som det ikke er noe annet galt enn et par småskader innimellom og pollenallergi  |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 07.06.2017 14:55 Post subject: |
|
|
Håper Rashani kan ta over for Helland fra start i kamper og at han leverer jevnt bra. Jeg synes Rashani og Jevto er litt like i stilen, og de to på hver kant bør kunne skape godt med svimle backer fremover.
Helland vil nok ha godt av litt motivasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.06.2017 21:19 Post subject: |
|
|
| Ser at avstemninga for beste hjemmespillere er satt til sju dager. Får det vel bare stå denne gang, men antar man fortsatt ønsker kjappere avklaring? Veiledninga tyder på fortsatt ett døgn. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 07.06.2017 22:13 Post subject: |
|
|
Tror det henger sammen med at det er trådstarters første poll. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
|