| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Rosenborgs beste spiller |
| Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reginiussen |
|
46% |
[ 59 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
2% |
[ 3 ] |
| Eggen Hedenstad |
|
10% |
[ 13 ] |
| Midtsjø |
|
2% |
[ 3 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Lundemo |
|
1% |
[ 2 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jevtovic |
|
4% |
[ 6 ] |
| Vilhjalmsson |
|
28% |
[ 36 ] |
|
| Total Votes : 127 |
|
| Author |
Message |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 04.06.2017 20:47 Post subject: |
|
|
Takk  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 04.06.2017 20:55 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Hedenstad 7
Bjørdal 6
Reginiussen 7 BB
Meling 6
Jensen 5
Lundemo 5
Midtsjø 5
Helland 5
Vilhjalmsson 7
Jevtovic 6
Edit: Bjørdal oppjustert til 6 grunnet gode oppspill.
Last edited by Sylta on 05.06.2017 19:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 04.06.2017 21:00 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Jeg synes, per idag at plassen er Vilhjalmsson sin til Bendtner beviser det motsatte. Ingen skal ha klippekort. |
Jeg er tilbøjelig til at være enig, men jeg synes den er lidt svær. Bendtner kan jo snart ikke huske sidste gang han havde suksess på klubplan, og jeg frygter at det kan gå ud over hans selvtillid, hvis han ikke får tid og tillid.
Det er vel meningen at Bendtner skal være en vigtig brik i europæisk kvalifikationsspil og bliver han en suksess kan vi potentielt tjene meget gode penge på ham. På langt sigt virker det i hvert fald uholdbart, hvis vi ender med den mest løn-tunge spiller på bænken uden at kunne sælge ham. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 04.06.2017 21:01 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | Kommentatorløken har ikke fått med seg at vi oppgir reelt tilskuertall og ikke de som har kjøpt sesongkort. |
Det gjør vi ikke. Vi oppgir som alle andre antall solgte billetter inkl sesongkort.
 _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 04.06.2017 21:03 Post subject: |
|
|
| Er helt rart at i hver eneste kamp, så får laget synkront hjerneslag i 10-20 minutt, slik at motstandern kan få herje slik de vil... men for all del, meget positiv 1 omgang og Villmann på topp er noe helt annet enn Dansken. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.06.2017 21:05 Post subject: |
|
|
Jeg tok opp kampen men opptaket stoppet etter 60 minutter. Skjønner jo nå at jeg ikke gikk glipp av stort.
Med utgangspunkt i det jeg så:
Hansen 6
Hedenstad 6
Bjørdal 5
Reginiussen 7
Meling 6
Jensen 6
Lundemo 7 (+1 for å ikke være Konradsen)
Midtsjø 6
Helland 6
Vilhjalmsson 7
Jevtovic 7 _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.06.2017 21:16 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | gfycat 1:
1-0 Selvmål - Midtsjø - Helland - Hedenstad - Jensen - Bjørdal - Hansen |
Var det en journalist på EM1-tribunen som måtte kaste notatene sine  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 04.06.2017 21:38 Post subject: |
|
|
| Det var satt ut papirremser og arkbunker overalt for å kastes utover når spillerne kom ut på banen (og når vi skåra) i dag, antagelig pga. Jubileum? Stilig var det i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 04.06.2017 21:50 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Det er vel meningen at Bendtner skal være en vigtig brik i europæisk kvalifikationsspil og bliver han en suksess kan vi potentielt tjene meget gode penge på ham. På langt sigt virker det i hvert fald uholdbart, hvis vi ender med den mest løn-tunge spiller på bænken uden at kunne sælge ham. |
Enig der, men om det blir sånn at det er til lagets beste å ha han på benken/la han gå så må Kåre ha baller til å gjøre det. Så er det selvsagt lenge igjen til man evt kan komme til den konklusjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.06.2017 22:02 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Det var satt ut papirremser og arkbunker overalt for å kastes utover når spillerne kom ut på banen (og når vi skåra) i dag, antagelig pga. Jubileum? Stilig var det i alle fall. |
Ja altså, dette er jo en form for tifo, på linje med store bannere og mosaikk og andre ting. Og som sådan er det Tifo Trondheim som sto bak også dette. Denne varianten kaller vi 'kaostifo' og er noe vi har kjørt ganske mange ganger.
Siden det er jubileum kjører vi ekstra mye i år.
Og det er forresten supporterne som spleiser på alle slike aktiviteter. Har du ikke støttet Tifo Trondheim ennå? Send inn en slant på 0539.49.70486 eller Vipps 19171. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.06.2017 22:06 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Det var satt ut papirremser og arkbunker overalt for å kastes utover når spillerne kom ut på banen (og når vi skåra) i dag, antagelig pga. Jubileum? Stilig var det i alle fall. |
Jepp. Vel anvendte kroner. Jeg skal gi mer til Tifo Trondheim.
Kall det gjerne en avlat. Denne gang for at jeg på stillingen 3-1 håpet vi ikke skulle score flere mål. Resultattipset gikk inn med Vilhjálmsson og Jevtovic som målscorere. Hadde også tippet at Ulland Andersen satte inn Strømsgodsets trøstemål.
Unnskyld, KÃ¥re.
Dog kan ganning av troløse supportere nå tilføyes listen over forklaringer på at laget ikke holder en hel kamp. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 04.06.2017 22:14 Post subject: |
|
|
Meget bra kamp. HÃ¥per Lundemo fortsetter som anker. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 04.06.2017 22:16 Post subject: |
|
|
Børs:
Hansen 5
Hedenstad 7
Bjørdal 5
Reginiussen 6
Meling 6
Jensen 5
Lundemo 4
Midtsjø 5
Helland 3
Vilhjalmsson 6
Jevtovic 6 |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.06.2017 22:41 Post subject: |
|
|
lundemo viser tegn på at han har stort potensiale i den rollen.Naturlig litt rusten etter lang tid ute.
Vi fikk store rom til tider,Men energien og gleden av og spille fotball var tilbake idag.
Da er vi på rett vei. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 04.06.2017 22:48 Post subject: |
|
|
| Tre overskrifter på adressa.no Alle tre inneholder navnet Bendtner. Faen meg latterlig som de holder på. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.06.2017 22:51 Post subject: |
|
|
På en måte kan jeg skjønne at Kåre også blir lei av utallige varianter av -Bendtner-vinklinger ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 04.06.2017 23:08 Post subject: |
|
|
Sinnssykt rå kaostifo i forkant av kampen. Merker at det ikke lenger er økonomisk rot hos Kjernen  |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 04.06.2017 23:12 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | Sinnssykt rå kaostifo i forkant av kampen. Merker at det ikke lenger er økonomisk rot hos Kjernen  |
Kjernen bidrar riktignok med midler til TT, men hovedtyngden av pengene samles inn ved donasjoner. Om bidraget fra Kjernen hadde vært 0, hadde det uansett blitt mye tifo i pr.
Men hver eneste krone hjelper selvsagt  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 04.06.2017 23:13 Post subject: |
|
|
Til orientering vedrørende vedrørende farvene på dommertrøyene. På kampmøtet ble det sagt at de skulle stille i gult. Det de kom ut på banen i var noe som best kan beskrives lysegusjegrønt aka gallespyfarve. Så sikkert ut som hvite drakter på TV, men live så var det ikke vanskelig å se forskjell på de og RBK spillernes drakter. Konklusjon, fotball er best live på stadion!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 04.06.2017 23:36 Post subject: |
|
|
Hedenstad var virkelig et aktivum på høyresiden i denne kampen! Hadde troa på at Meling skulle fortsette den gode trenden fra de to siste kampene, men synes han var bare sånn passe i dag. Har Helland totalt mistet farten og rykket sitt?
Rå kaostifo, artig å være med på! Det så fantastisk ut på stadion  _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 04.06.2017 23:40 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Hedenstad 6
Reginussen 7
Bjørdal 5
Meling 6
Jensen 6
Lundemo 7
Midtsjø 6
Jevtovic 7
Vilhjalmsson 7
Helland 6 |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.06.2017 23:42 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | Tre overskrifter på adressa.no Alle tre inneholder navnet Bendtner. Faen meg latterlig som de holder på. |
Jeg lurer på hva Petter Nortug synes om dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 04.06.2017 23:58 Post subject: |
|
|
| Demolith wrote: | Har Helland totalt mistet farten og rykket sitt?
|
Har lurt på det samme. Min teori har lenge vært at han ikke å kjøre full spiker i frykt for nye strekker, men det kan kanskje hende at gjentatte strekker rett og slett har skadet eksplosiviteten? Ingen ekspert på dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 05.06.2017 01:19 Post subject: |
|
|
Syns det egentlig er på tide å slutte å skylde alt på skader. Han er rett og slett ikke god nok lenger. Overvurdert spiller etter min mening. Fotball er ferskvare. Han var kanon for 1-2 år siden. I dag er han middelmådig TL spiller. Finnes bedre vinger i ES pdd for å si det sånn. Syns det er en skam at RBK ikke har en ving som kan utnytte de svære rommene som oppstår lang ut i kampene pga. motstanderne må jage mål eller fordi de er slitne. Håper vi får tilbake Rashani og Lanlay så fort som mulig.
Ellers spilte RBK årsbeste kamp i år. Håper ikke det var bra kamp kun pga. Strømsgodset er elendige, men fordi samspillet er blitt litt bedre. Også gjelder det å spille fotball i 90 minutter. Dette var noe vi ikke klarte i hele 2016 sesongen og frem til nå.
Last edited by Mikkelsen on 05.06.2017 01:24; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
jaso Senior

|
Posted: 05.06.2017 01:20 Post subject: |
|
|
Litt rart at vi har årsbeste med 2. Valg på 3 sentrale plasser.. Joda, Godset har ikke imponert i år, men vi har møtt andre lag som sliter også.
Det er ingen tvil om at vi spilte Godset dårlige nesten hele kampen. Kåre legger det på justering av indreløperne, men i dag hadde vi en spiss som jobbet knallhardt hele kampen og var på rett plass. Skal bli interessant å se om dette vedvarer i neste kamp.
Dette var iallfall et stort steg i riktig retning.  |
|
| Back to top |
|
 |
|