| View previous topic :: View next topic |
| Banens beste? |
| Østbø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan |
|
1% |
[ 1 ] |
| Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Rasmussen |
|
3% |
[ 2 ] |
| Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Lundemo |
|
1% |
[ 1 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jevtovic |
|
1% |
[ 1 ] |
| Vilhjalmsson |
|
91% |
[ 53 ] |
|
| Total Votes : 58 |
|
| Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:18 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | | Defensiv dødball... |
Alltid!! Jeg er så drita lei av dette, at jeg spyr snart! Hoftun må gå!!
Edit: Nesten 3-4 på ny corner!!!
Last edited by Attaboy on 31.05.2017 20:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Torkel Junior
|
Posted: 31.05.2017 20:19 Post subject: |
|
|
| Nordens Lokomotiv wrote: | | Frankiefourfingers wrote: | | Botheim inn altfor sent. |
Hva har han egentlig vist som tilsier at han burde fått mer spilletid? Da mener jeg bortsett fra de obligatoriske gode rapportene av juniorer i preseason. |
Uten at jeg har helt oversikt, så vel kanskje svaret "ingenting". Og det er nettopp derfor han bør få sjansen over en ving som viser begrensa evne og ingen vilje hver gang han får sjansen. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
| Der sprengte kommentator-løken anlegget mitt. Gratulerer. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
|
|
Der blåste kommentatoren ørevoksen fast i trommehinnene mine for godt tror jeg... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 31.05.2017 20:20 Post subject: |
|
|
Et av klubbens mantra i år har vært "vi har i hvert fall være meget gode defensivt".
I dag har det vært elendig. Jada, mye bytter - OK. But still! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:20 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | vegran wrote: | | Defensiv dødball... |
Alltid!! Jeg er så drita lei av dette, at jeg spyr snart! Hoftun må gå!! |
Jeg er 100% sikker på at spillerne slipper inn med vilje slik at Hoftun får sparken. Ser i hvertfall slik ut. Der scorte Levanger nesten igjen på corner. |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:22 Post subject: |
|
|
| Øves det på defensiv dødball på trening i det hele tatt? Amatører. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 31.05.2017 20:22 Post subject: |
|
|
| Bare å gruve seg til neste kamp. Bli ikke noen god opplevelse det heller. Uff, det er mye dritkamper i vente med Kåre/hoftun sitt opplegg. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:23 Post subject: |
|
|
| Jada, Mikkelsen, vi har fått med oss at du tror alle spillerne konspirerer ved å spille dårlig med vilje. Du har nevnt det noen ganger... |
|
| Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
|
|
| Cornere bør avskaffes. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
|
|
Rufsete bakover, pasninger som går stort sett til siden eller bakover og svake fremfor kassa med Matti som et hederlig unntak. Ingen forbedring å spore dessverre. Den analysen jeg ga tidligere i en annen tråd står jeg fremdeles ved, her er det store mangler i taktikk, trening og tropp.
En virkelig skuffende forestilling, begynner å få Perry følelsen nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
|
|
Trur egentlig det ble lagt opp til mye tull idag bare for å sprenge anlegget til Frankiefourfingers idag _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:24 Post subject: |
|
|
Ja,ja, her er målene samlet. Takk, larsarus!
NB! Husk trekninga, som blir sendt på NRK2 klokka 21.05.
NM-trekning i kveld |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:33 Post subject: |
|
|
| Godt gjennomført kamp, mange gode angrep og sånn sett en god gjennomkjøring på 75%. |
|
| Back to top |
|
 |
Jitta138 Proff

|
Posted: 31.05.2017 20:34 Post subject: |
|
|
Ostbo 5
Reitan 5
Bjordal 4
Rasmussen 6
Alex 5
Lundemo 4
Jensen 5
Midtsjo 6
Helland 5
Matti 7
Milan 5 |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:35 Post subject: |
|
|
Ostbo 5
Reitan 6
Bjordal 5
Rasmussen 7
Alex 5
Lundemo 6
Jensen 5
Midtsjo 4
Helland 4
Matti 7
Milan 6 |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:37 Post subject: |
|
|
Gi trøye 6 til Matti snarest. Eneste spiller som tar det å spille for Rosenborg seriøst. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 31.05.2017 20:44 Post subject: |
|
|
Fikk med meg siste halvtimen. Mine betraktninger:
-Flott siste mål med indreløper (Jensen) som kommer på klassisk løp og sender ballen 45 grader inn til Matti som er helt. Har ikke sett det en eneste gang ellers i år. Mer av det!
-Matti for president. MÅ starte i Bendtner sitt karantene-fravær.
-Bakenga med sitt beste innhopp på en god stund. Jeg så han nesten ikke i det hele tatt. Sier litt om formen.
-Deilig å se at Reitan er ordentlig RBK-back som kommer velvillig opp i banen og dobling på kant. Antagelig "lettere" mot svakere motstand, men likevel et savn ellers i år fra VEH.
-Glemte defensiv dødball. Er det mulig å være så elendig? 3 kamper på rad med mål i mot der nå? _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 31.05.2017 20:54 Post subject: |
|
|
Alt i alt en grei kamp som vi vinner greit. Målene er etter min mening veldig gode - det er mye klassisk RBK over de målene - det er veldig bra!!
Men innimellom så er det noe tregt og planløst over det hele. Symptomatisk da Lundemo får ballen og småjogger over midtstreken mens han så smått begynner å tenke på hvor han skal slå en pasning... Imens spurter en Levangs-spiller det han er god til, tar igjen Lundemo, trøkker til og tar fra han ballen regelrett... Hvorfor settes det ikke tempo på spillet hver gang i slike situasjoner? Og det er slettes ikke bare Lundemo det gjelder - det gjelder alle sammen innimellom.
Vilhjalmson er klar som BB etter hat trick fra min side, men synes også Østbø, Bjørdal, Reitan og Jevtovic gjør mye bra. Jensen bedre enn på lenge. Lundemo tror jeg kommer etter hvert og Rasmussen blir nok også bra. Gjersbakk har stagnert en del synes jeg og Midtsjø og Helland har litt igjen til god gammel form. Midtsjø er god, men han roter seg for mye fast i motspillere.
Defensiv dødball er jeg så lei av å kommentere at det gidder jeg ikke kommentere... Kommenterer ikke offensiv dødball heller... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.05.2017 20:56 Post subject: |
|
|
| 82:53 stod forøvrig Reitan på sidelinjen og skulle ta innkast, mens det var pause i spillet for å bytte inn Botheim for Jensen. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.05.2017 20:59 Post subject: |
|
|
Gjør din plikt, Zeno!  |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 31.05.2017 21:14 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | -Flott siste mål med indreløper (Jensen) som kommer på klassisk løp og sender ballen 45 grader inn til Matti som er helt. Har ikke sett det en eneste gang ellers i år. Mer av det!
|
Skulle til å skrive det samme. Dette har vært en gjenganger de siste to årene, men kan ikke huske å ha sett det i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 31.05.2017 22:02 Post subject: |
|
|
Herlig å se Matti i dag, mange flotte bevegelser som fører til målene. Bendtner er grisegod når han først får ballen, men står mye å venter på ball. Når to mann dekker han er det vanskelig å få til noe.
Reitan bekrefter også det jeg trodde nemlig at han er mye mer villig til å gå på løpene slik som Jonas gjorde. Hedenstad har mange kvaliteter, men jeg tror kanskje kondisen står noe tilbake.
Skal bli artig å se Matti mot litt sterkere motstand neste gang. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.05.2017 22:06 Post subject: |
|
|
Tok turen til Moan og så et RBK som slet med å imponere. Ble noe bedre etter straffemålet, men i store perioder var LFK helt på høyden. Litt tull i forsvaret som bidro til noen LFK-sjanser. RBK har helt klart et vingproblem for dagen; Hellan helt usynlig og lykkes lite med det lille han bidrar med, virker rett og slett giddeslaus. Helland var RBKs klart dårligste, og jeg registrerte at publikum ble irritert på ham. Blør ikke for drakta.
Milan var lite skarp i dag og Mush har i alle fall mistet mye hurtighet. Har sikkert noe med alle skadene å gjøre, antar jeg. Lundemo klarer ikke å styre noe spill, og ble fullstendig overspilt av kjappe og tekniske Mateo, som sammen med Villmannen var banens beste. Østby slapp alle baller han tok i lufta ned på bakken før han tok den i fast grep.....svakt. Gjersbakk hadde få gode innlegg/raid, Reitan litt bedre. Stopperne hadde store problemet med Udo som fikk spille fra start pga litt hviling av Stene. Mike var god når han ville, Midtsjø noe tam i dag og Meling tok det med ro når han kom inn. Villmannen viste kjempekvaliteter i boksen i dag, han er rett og slett en MANN, og i en klasse over de andre i spenst, styrke og timing. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.05.2017 22:20 Post subject: |
|
|
Østbø 5
Reitan 5
Bjørdal 4