English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Yann-Erik de Lanlay
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.01.2017 23:05    Post subject: Reply with quote

Glemte å nevne denne på lørdag:



- For tiden har jeg det veldig bra egentlig. Jeg tror jeg hadde veldig godt av en liten ferie, og et avbrekk fra fotballen, etter en tøff høst fylt med mye trening i styrkerommet, sier de Lanlay.

Den tidligere Viking-spilleren innrømmer at tiden etter skaden var tøff, og at det har tært på motivasjonen og ikke kunne være på treningsfeltet å spille fotball sammen med resten av lagkameratene. Nå nærmer sesongen seg, og endelig ser de Lanlay et lys i enden av tunnelen.

- Alle de kjedelige øvelsene man må gjøre i styrkerommet blir færre, en ny sesong nærmer seg, og jeg er halvveis i skadeperioden. Så jeg ser virkelig fremover nå, gliser Rosenborgvingen.

Til tross for at ting ser lysere ut for hver dag innrømmer 24-åringen at det er mye arbeid igjen for å komme seg tilbake på fotballbanen. Han kan ikke trene med ball, og når han kan starte med det vet han heller ikke. Nå finner han glede og motivasjon i fremgangen.

- Avgjørelsen om når jeg kan trene med ball igjen er ikke min, men det medisinske og fysiske apparatet som er i klubben sin. Akkurat nå gleder jeg meg bare over at jeg merker fremgang nesten hver dag. Kneet blir sterkere og sterkere for hver treningsøkt føles det som, forteller en smilende de Lanlay.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 11.02.2017 22:26    Post subject: Reply with quote

Hvor lenge blir han ute?Sommeren?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 11.02.2017 22:27    Post subject: Reply with quote

Prognosen var på ni måneder, altså klar til juni. Kommer neppe i noen form til CL-kvalik - om noen skulle håpe på det.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 11.02.2017 23:32    Post subject: Reply with quote

Søren...RBKs beste spiller etter min mening. Håper og tror han kan rekker CL-playoff.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 12.02.2017 01:08    Post subject: Reply with quote

Han er nok tilbake i kamp før CL kvaliken, men spørsmålet er hvor lang tid han trenger på å finne kampformen.

Jeg er i alle fall optimistisk på at en spillesugen De Lanley kan finne litt tilbake til den gode formen inn mot CL kvaliken, i hvert fall til 3 runde/play off. Om man antar at han er tilbake i spill etter den lille sommerpausen så har han jo 7 kamper på å spille seg i form før 3 kval runde spilles.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 12.02.2017 10:26    Post subject: Reply with quote

Selv om han er skadefri til sommeren, så vet vi ikke hva slags tilstand han vil være i. Om han mistet hurtighet og/eller rykk, så vil han ikke være samme spiller som før skaden.
Back to top
View user's profile Send private message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 08.05.2017 07:59    Post subject: Reply with quote

Er han fremdeles i rute? Det vil være utrolig viktig å få han tilbake i sommer...
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 08.05.2017 08:12    Post subject: Reply with quote

varg88 wrote:
Er han fremdeles i rute? Det vil være utrolig viktig å få han tilbake i sommer...

Sier i RBK-magasinet til Adressa før Brann-kampen at han er i rute og regner med å være klar i juli.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 08.05.2017 09:00    Post subject: Reply with quote

Klar i juli, men neppe i storslag før utpå høsten antar jeg. Må nok matches gradvis med en slik type skade viss reaksjoner og tilbakefall skal unngås.
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 19.05.2017 17:22    Post subject: Reply with quote

http://textuploader.com/d9hny

Quote:
12. juli spiller Rosenborg sin første kvalifiseringskamp til Mesterligaen denne sommeren. Med avansement der spiller Rosenborg fire ytterligere Europacup-kamper. August måned kan også by på to cuprunder om trønderne avanserer i NM, slik at det fort blir 13 kamper på seks uker på sensommeren. Rogalendingens knær kan bli avgjørende og derfor ønsker ikke Rosenborg å ta noen sjanser. De Lanlay spiller neppe kamper før juli.

- Det er da jeg håper å være tilbake i full trening, så får vi se. For all del, det er ingenting annet jeg mer ønsker enn å være klar igjen så fort som mulig. Men det er klart vi må være forsiktig. Det er en farlig periode nå, sier han.

(...)


- Hvor lenge må du trene for fullt før du kan spille?

- Det er jeg usikker på egentlig. Hvis planen er at jeg kan trene for fullt etter sommerpausen, kan det nok ta tre-fire uker. Jeg kan ikke gi noe godt svar på det for å være ærlig, sier han.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.05.2017 21:43    Post subject: Reply with quote

Han var tilsynelatende med for fullt under spill ti mot ti på treninga i dag. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 24.05.2017 09:03    Post subject: Reply with quote

Dagens gladnyhet! Yann var (en av) rosenborgs beste i fjor, håper han kommer tilbake i gammelt slag asap!
Back to top
View user's profile Send private message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 24.05.2017 11:52    Post subject: Reply with quote

Gleder meg virkelig at han er på vei tilbake. Vi sliter voldsom på kantene og jeg tror at han vil funke best av våre vinger sammen med Bendtner.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.06.2017 21:30    Post subject: Reply with quote

Etter ferien har de Lanlay trent for fullt, og venstrekanten satser på å være tilbake snart.

– Det kjennes bra ut. Kneet kjennes bra ut, det er andre ting jeg må jobbe mye med. Fotballkondisen har fått seg en liten knekk, men det er også noe av det enkleste å jobbe med. Det blir bra, sier rogalendingen.

I august i fjor fikk han seg en trykk i kneet «hjemme» mot Viking i Stavanger. Ut på båre var det siste vi så av ham på fotballbanen. Nå kjenner han absolutt ingen smerter.

– Det er betryggende, men jeg må fremdeles være tålmodig. Det er ting å jobbe med enda, men for all del - det er konge å være tilbake på trening, sier de Lanlay, som smilende presiserer at han var på vinnerlaget på torsdagens trening.

Les mer: Yann-Erik de Lanlay sprudler over å trene for fullt: – Det er konge
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 16.06.2017 06:56    Post subject: Reply with quote

Reginiussen brukte litt tid på å komme tilbake i godt gammelt slag etter langtidsskaden. Tipper det samme vil skje for Yanni - at han ikke blir spesielt god i høst, men er tilbake i godt slag igjen til våren.

Men det skal bli herlig å se han tilbake igjen på laget i kamp.
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 16.06.2017 10:38    Post subject: Reply with quote

Er godt å lese at han føler seg bra. Skulle gjerne sett ham komme innpå og briljere fra neste kamp, men håper både spiller og trenerapparat tar den tiden som trengs. Vi har mer behov for en frisk og rask Yanni på lang sikt enn vi er desperate på en ving å plassere inn i elleveren akkurat nå. Om vi lykkes i kvalikken kommer vi til å trenge friske spillere godt utover vinteren.

Er det forresten noen som vet om han har gjenopptatt studiene under skadeavbrekket?
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 16.06.2017 13:50    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
Er det forresten noen som vet om han har gjenopptatt studiene under skadeavbrekket?


Jeg møtte han på skolen i eksamenstiden før jul i alle fall. Har ikke sett han etter det, men det trenger ikke bety at han ikke er der.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 23.06.2017 10:24    Post subject: Reply with quote

Hører i podcasten med Kåre at han er tilbake snart og i storslag på trening. Gleder meg til å se han på banen igjen Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 24.06.2017 16:44    Post subject: Reply with quote

Endelig i troppen igjen!

http://www.rbk.no/nyheter...-i-troppen
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 24.06.2017 17:32    Post subject: Reply with quote

På sikt skal han skyve Mush og Elba ytterligere ut på kanten av benken, jeg foretrekker at det er Mush som ryker først i så fall. Spm. Er om det skjer allerede nå i sommer eller først i januar..avhengig av Europa-cup?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
MariusM
Proff


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 433

PostPosted: 24.06.2017 17:35    Post subject: Reply with quote

Hva har Elba gjort i år som ikke rettferdigjør en plass mindre enn Helland?

Når Elba fikk tillit over tid ifjor var han veldig god, med sykt presise innlegg. Han har ikke kommet igang i år pågrunn av skader, mer trua på han enn Helland for øyeblikket.
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 24.06.2017 17:49    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt enig i at Rashani fortjener sjansen, men forholder meg til at KÃ¥re har utdelt klippekort til Helland..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 24.06.2017 17:58    Post subject: Reply with quote

KÃ¥re benker Helland snart. Rashani skal inn der.
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 24.06.2017 18:03    Post subject: Reply with quote

Tror Helland har hatt hodet helt andre plasser siden han smelte dama på tjukken før sesongen. Nå som det endelig er ute vil han sprudle og levere mål og assist på løpende bånd.
Back to top
View user's profile Send private message
Roamer
Veteran


Joined: 15 Feb 2006
Posts: 1811

PostPosted: 24.06.2017 18:30    Post subject: Reply with quote

Sånn som Helland har spilt de siste sesongene må vel dama ha vært gravid noen år Smile

HÃ¥per De Lanlay kommer seg fort i form.
_________________
RBK på topp tre i årets sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 35, 36, 37  Next
Page 25 of 37

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb