English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Aalesund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem spilte best?
Hansen
5%
 5%  [ 6 ]
Meling
0%
 0%  [ 1 ]
Reginiussen
61%
 61%  [ 70 ]
Skjelvik
9%
 9%  [ 11 ]
Gersbach
0%
 0%  [ 1 ]
Jensen
1%
 1%  [ 2 ]
Konradsen
6%
 6%  [ 7 ]
Midtsjø
10%
 10%  [ 12 ]
Helland
0%
 0%  [ 1 ]
Bendtner
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bakenga
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 114

Author Message
henrifei
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 11:47    Post subject: Reply with quote

det såg ut som at vi var redd for bakrommet, forsvaret senktet seg ganske fort, mens midtbanen fortsatt sto halvhøyt. dette er noe vi har hatt problemer med i lang tid, vi er ikke komptakte, enten vi skal stå høyt eller ligge lavt og da får vi ikke de gjennvinningene vi ønsker. det blir lett å spille mot oss.

og de satans cornerene!! de skal slåes på Tore bak i feltet og han skal vinne den duellen og sende ballen inn i feltet igjen, der må vi vinne en ny duell for å kunne få ballen i mål. dette er den geniale planen Rosenborg klarer å komme opp med !?
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 12:24    Post subject: Reply with quote

Veldig godt innlegg, Zaphod81. Er egentlig din børs jeg alltid leter etter når jeg leser denne tråden etter kamp Embarassed Bare å starte egen blogg! Veldig god analyse av spillet, og liker at du begrunner godt dine børssettinger. Denne gangen er jeg riktignok ganske uenig i en del av dine vurderinger av enkeltspillerne, så jeg setter opp min egen.

BØRS

Hansen 7 - Ikke hektisk på jobb, men mer enn vanlig. Var våkent ute to ganger da spissene til Aafk ble spilt igjennom, og hadde også et par andre solide inngripninger. Prøver forgjeves å sette spillet raskt i gang, men backene og vingene våre er ikke våkne.

Meling 2 - Uvenn med ballen, tapte flere 50/50-dueller, for lav i presset og hadde et skremmende høyt antall feilpasninger. Alt kan definitivt skyldes på manglende kamptrening de siste to ukene, samt plutselig sidebytte, og kanskje noen nerver - men det gir jeg ikke børspoeng for. Greit å få ham i gang.

Reginiussen 7 - Vant det meste i dag. Beveger seg klokt og bryter foran. Er en av få i dag som så ut som ha ville vinne. Tør å utfordre og ta med seg kula fremover. Har virkelig stått frem i år etter en svakere enn vanlig fjorårssesong.

Skjelvik 6 - Blitt tryggere med ball i bena og fungerte godt i dag med Reginiussen. Enig med flere i at han har vært en positiv overraskelse i år, men han er fortsatt alt for svak i presset på ballfører. Se høydepunktene og se hvorfor Aafk får fyre av i sekstenmeteren og like utenfor - Skjelvik står en til to meter unna i hver situasjon. Kan kanskje få seg et "kontant-kurs" av Lædre Bjørdal så blir dette bra.

Gersbach 5 - på det jevne. Definitivt bedre enn tidligere kamper i år. Har OK kontroll på siden sin og vil mer i dag enn før, prøver å utfordre og lykkes en del med det. Må få til flere og bedre innlegg.

Jensen 4 - Løper mye og er sikker med ball i bena, men er usedvanlig upresis i pasningspillet sitt i dag. Blir tidlig frustrert (kaster opp armene i frustrasjon over lagkamerater) og jeg føler det påvirker moralen i laget. Får ikke samarbeidet med Meling og Helland til å fungere. Lider nok av at Meling er ny, for det var langt bedre da Hedenstad var på banen.

Konradsen 3 - Er en ryddegutt, men som anker i Rosenborg må du også ha en god pasningsfot. Sinker overganger og spillet vårt med å både sende pasninger på fot og ikke i rom og å bruke ett eller to touch for mye. Da Konradsen tok over for Selnæs var det mye snakk om at han måtte gjøre rollen til sin egen. Konradsen er mer bevegelig og dekker større rom og det kunne kanskje vært greit, men med de svært bevegelige duracell-kaninene Midtsjø og Jensen rundt seg så trenger vi et stabilt punkt på midtbanen som kan holde balansen når vi angriper. I angrep så mener jeg Konradsen rett og slett vandrer for mye - vi mangler en bak som har oversikten og holder balansen. Vi har en alt for ustrukturert og ubalansert midtbane. Vi trenger en klassisk "barista" Wink

Midtsjø 8 BB - Er på samme vis som Jensen en urokråke som er litt overalt - en tekniker som også jobber hardt. Kanskje kritikken min mot balansen i midtbanen som faller på Konradsen kunne falt på Midtstjø (eller Jensen), men jeg mener en indreløper skal være bevegelig og uforutsigbar - og den rollen passer Midtsjø og Jensen perfekt. Midtsjø gjorde en svært god jobb i går både som indreløper og som venstreback. Hadde mindre feilpasninger enn lagkameratene i angrepet, og holder generelt også et høyere teknisk nivå enn de andre på banen. Mister ikke ballen med ball i bena og vinner også mange dueller. Ønsket å spille vegg og komme seg igjennom. Stod for nesten alt vi hadde av farligheter i går. Jeg gir han faktisk 8 fordi han gjorde en god kamp under svært dårlige forhold (bane, destruktiv motstander, slappe lagkamerater).

Helland 2 - Tjukk, treg og lat - kjipt å jukse så mye bakover når du vet du har en debutant bak deg på venstreback-posisjon. Unngår stolpen fordi han skapte noen frispark i farlige posisjoner. Bør skrotes for Rashani straks sistnevnte er frisk.

Bendtner 4 - Vinner dueller når han har muligheten, men blir ikke spilt opp riktig i dag og lider selvfølgelig veldig av det. Føler likevel han løper for lite i det defensive arbeidet og når vi skal angripe så vandrer han for mye til kantene - selv om jeg forstår han gjør det når han ikke får ett godt innlegg å jobbe med i boksen. Synes også han har litt lite "power" i flere situasjoner. Med det så mener jeg for eksempel hvordan Søderlund kunne kverne ned forsvarerne gjennom en kamp, slite dem ned slik at de kanskje gjør en feil til slutt eller taper en avgjørende duell. Med Bendtner så har vi en targetman som vinner duellen når har muligheten, hvis han ikke ser noen mulighet for å vinne så gidder han ikke ta duellen og sliter dermed ikke ut stopperne. Kunne ønske han gav litt mer jernet i hver duell. Jeg håper han jukser litt nå fordi han ikke er i form til å holde ut 90 minutter og at det vil bli mer power i ham utover i sesongen.

Jevtovic 3 - Nokså usynlig, men ville mer enn Helland på andre siden. Jobbet svakere i dag enn tidligere kamper. Sliter fortsatt med relasjonene med Gersbach.

Bakenga 5 - Friskt innhopp. Godt løp og god avslutning på det annulerte målet. Veldig enig i Zaphod81 at han ble brukt helt feil da Vilhjamson kom innpå.

Hedenstad - en av våre beste før han ble skadet. Virket mye mer offensivt villig enn tidligere kamper. Svært uheldig for kampen at han ble skadet.

Vilhjamson - ble veldig usynlig på topp. Han og Bendtner alene på topp mens midtbanen lå ustrukturert foran forsvaret vårt. Ubrukelig grep av Kåre å legge om til 4-4-2.
Back to top
Moody
Senior

PostPosted: 24.04.2017 13:23    Post subject: Reply with quote

Hansen 5
Meling 3
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Gersbach 4
Konradsen 6
Jensen 2
Midtsjø 6 BB
Helland 3
Bendtner 4
Jevtovic 2
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 24.04.2017 14:32    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Aalesund FK 1 - Apoel-takter fra et lag som av uforståelige grunner synes det er greit å ta en million gule kort og oppføre seg jævlig for å få 1 poeng og 0 mål i en seriekamp på Lerkendal.

Pyrrhosseier kalles det - eventuelt pyrrhosuavgjort.

Jeg teller fem gule kort på direkte destruktiv oppførsel som drøying og stopping av overganger, og det til tross for at det første kom så (altfor) sent som i det 84. minutt da Breisha - som tilsynelatende ble satt inn kun for å ødelegge kampen - og Arnarson fikk hvert sitt kort i samme situasjon for hhv å holde igjen Jensen og å måke ballen fremover.

AaFK endte opp med seks gule kort, altså nesten halvparten av spillerne de benyttet i kampen inkludert de tre innbytterne, for å sikre ett skarve poeng som mest sannsynlig har ubetydelig innvirkning på tabellposisjonen. Gratulerer - rævafotball!

For øvrig skal ikke dette leses som noe forsvar av vår innsats i går, men at vi er ræva gjør ikke AaFK det spor mindre forkastelig.
PerO
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 14:44    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
@PerO

Med "peak" sikter jeg egentlig til oppturen vi fikk etter Hestens æra. Som jeg har påpekt en del ganger tror jeg flere trenere kunne ha klart det samme med Kåres utgangspunkt.

Problemet er hverdagen etter at nyforelskelsen har lagt seg. Det er da middels trenere blir avslørt.

Det tar selvfølgelig tid å sette sitt preg på et lag og få det til å blomstre. Men nå har Kåre fått tid.

Hva er det Nils sa? Var det ikke noe sånn som at: man trenger ikke vente med å bli god...eller noe lignende.

Vi må ikke bli helt snøblinde fordi Kåre er en hyggelig trønder som har fått det til med RBK. Denne klubben er spesiell fordi selv 2xdouble ikke er nok.
Å vinne i Norge er bare plattformen. En RBK-trener vil dømmes på spill og Europa "suksess".

Alle som har evnen til å ta av seg Kåre-brillene et øyeblikk kan se at vi ikke har spilt "bra" etter sommeren 2015. Men vi har superstjerner på laget i norsk målestokk. Derfor presteres det inn i mellom bra individuelt og tidvis som lag. Gitt holdningen til eliteserielaget vi møter.

Jeg synes Kåre virker som en litt blek kopi av Eggen. Kanskje er problemet at han ikke evner å banke systemet inn i kroppen på spillerene slik Eggen kunne.

Nær sagt selvfølgelig er han en blek kopi av Eggen. Det er alle. Men denne kopien har Eggen som mentor, og vil prøve å komme så nært som han kan, med justering for utviklingen innen fotballen. (Somm Eggen selvsagt er helt oppdatert på)

Og jeg har ikke sagt av vi skal vente med å bli god. Men siden vi skal spille i et fastlagt system, med stor samhandling, så må vi forvente at det tar noe tid før det sitter ved sesongstart når vi har byttet flere spillere. Men som Eggen sier, vi skal ikke bli god neste år, men i år. Når vi bytter 23/4 med 23/5, så forventer jeg vi ser stor fremgang. Hvis ikke må det stilles spørsmålstegn ved utviklingen og trenerteamets kvalifikasjoner.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 14:59    Post subject: Reply with quote

Bare så det er sagt så er ikke Helland mye Tjukk, men treig og tung. Synes det er for ille å rope ut at han er tjukk når det er skivebom :/
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
zdanek
Senior

PostPosted: 24.04.2017 15:30    Post subject: Reply with quote

Post - match interviews :

Trond Fredriksen Aalesund trener
https://www.dropbox.com/s...n.WMA?dl=0

KÃ¥re
https://www.dropbox.com/s...e.WMA?dl=0

PÃ¥l Andre
https://www.dropbox.com/s...e.WMA?dl=0

Vegar Eggen Hedenstad
https://www.dropbox.com/s...d.WMA?dl=0
Sylta
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 18:54    Post subject: Reply with quote

Det er mildt sagt skuffende å se hvor lavt forsvarslinjen ligger i kamper som denne. Når man spiller med Skjelvik som midtstopper og Konradsen som anker har man både fart og ballvinneregenskaper til å stå høyt i banen. I tillegg har man for dårlige pasningsferdigheter til å spille med strekk i laget offensivt. Jeg stoler på at Skjelvik og Konradsen har nærteknikken til å komme seg ut av press mot et høytpressende lag, men jeg stoler ikke på at de har pasningsferdighetene til å spille seg ut.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 24.04.2017 23:06    Post subject: Reply with quote

Hedenstad + Meling mot Aalesund
(aka Hedning mot Aalesund)

Syns det virket interessant å se forskjell på Hedenstad og Meling på høyreback - hva den ene gir kontra den andre - samt at folk er interessert i Meling sin RBK-debut, så derfor ble det tørrkok av Hedenstad+Meling mot Aalesund denne gangen. Gidder ikke lage en ny Reginiussen-video (foreløpig i alle fall) selv om han ble BB - han vet vi alle hvordan regjerer i forsvaret uansett. Og så er det grenser for hvor mye jeg gidder å se på bilder fra denne kampen...
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 23:48    Post subject: Reply with quote

En annen ting å legge merke til fra denne og øvrige kamper er manglende evne til å spille seg forbi pressledd. Det kan delvis skyldes at indreløperne står såpass høyt at avstand og tett markering gjør at ballfører ( forsvarsledd+ Konradsen) finner det litt for risikofylt,men vi ser også at det er mange sekvenser der det faktisk er oppspillspunkt mellom pressleddene der motspillere er noenlunde avstand unna,men det velges heller å slå sidelengs for å vende spillet, noe som blir meningsløst når pasning, mottak og unødvendige føringer tar så lang tid at motstander kan jogge over i sideforskyvning. Virker som vi har riskoaversjon, enten skal det spilles på tvers i bakre ledd eller en langpasning opp mot Bendtner.
Liker det ikke.
ellers gløttet med et halvt øye på Haugesund-Mold eog kan nok en gang slå fast at gode skudd og innlegg fra kant er ukjente størrelser i norsk fotball
Back to top
Nordlys
Veteran

PostPosted: 24.04.2017 23:50    Post subject: Reply with quote

Fin video nok en gang! Veldig lett å se at Meling er en bra spiller. Gjør alt som kan forventes av en moderne back, men litt skeptisk til det defensive. En del smårusk der, men kan vel tenkes at det kommer av lite kamptrening i det siste.

Forøvrig også svært lett å se at Meling vil være et bedre alternativ enn Konradsen sentralt. Mye hurtigere balldistribusjon, ofte på et og to touch, og han er flink til å variere mellom langt/kort. Om han spiller sentralt vil vi nok oppleve mye bedre flyt i spillet. Spørsmålet er dog den defensive jobben i den posisjonen.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 25.04.2017 00:22    Post subject: Reply with quote

Hva er status på Reitan for tiden? Han var ikke i kamptroppen - er han for kamprusten? Om han var der han slapp i fjor høst så tror jeg jeg ville foretrukket å sette inn Reitan som direkte-erstatter for Hedenstad istedenfor å kjøre rokade med Gersbach inn. Men det er kanskje bare 18 spillere du kan ha i kamptroppen?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 00:25    Post subject: Reply with quote

Har ikke blitt sett på som god nok ennå. Jeg også kunne tenkt meg Reitan inn, men da måtte en av de som satt på benken blitt flyttet opp på tribunen, og jeg ser ikke helt hvem det skulle vært.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 25.04.2017 00:27    Post subject: Reply with quote

Nei, det var vanskelig å bestemme hvem som skulle ut.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 25.04.2017 00:43    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Savner at KÃ¥re pisker mer fra benken.

Kåre har aldri fremstått som noen god taktiker. Det blir dog galt å "henge ut" ham personlig.
Et trenerteam er en pakke med ferdigheter der de sammen kan utfylle hverandre.

Så spørs det da om at det i vårt trenerteam er litt "daukjøtt" som egentlig ikke spisser teamet. Men, som noen sier når de forsvarer spillere som tenker med lommeboken og ikke har et mer helhetlig perspektiv: "Karrieren som fotballspiller er jo kort."

Karrieren etterpå, som overbetalt fotballeder kan jo også bli kort, så da gjelder det kanskje å bite seg fast i lønnslippen uansett om man er på feil plass?

Trenerteamet vårt kan ikke piske laget på sidelinja fordi de vet ikke selv hva laget skal gjøre når ikke relasjonene bare plutselig dukker opp.

Jönsson hadde sitt: "Poff, ljuskraft". Kåres diffuse prat om ikke nærmere spesifiserte "relasjoner" er bare et annet ord for "ljuskraften" til Jönsson.

Vi gjennomskuet muligens Hesten da han fortalte at han syntes de år etter år diskuterte mer på detaljnivå.

Nå er vi igjen på vei til detaljnivå, men det som felte Hesten var arrogansen og selvhøytydeligheten. Den kledde ham dog, men kler ikke joviale Kåre.

Kåre må ikke bli sur når andre påpeker ting som ikke fungerer og kanskje kommer med velmente forslag.

Aller helst skulle han hatt en som utfylte sine svake sider enda tettere i det daglige, og særlig under kamp, enn mandagstimen med "trenerveileder" Eggen.
Ingen i trenerteamet når Eggen til toppen av stortåneglen, og det er en ærlig sak å eventuelt erkjenne hvor man er og at man har mye igjen å lære.
Man må særlig erkjenne det mest prekære kompetansebehovet, hvis håpet om nivåheving til CL-gruppenivå innen august skal ha noen realisme.

Kåre trenger hjelp til å konkretisere i detalj hvordan laget kollektivt og enkeltspillere skal opptre, hvordan de skal presse og komprimere, avstand mellom ledd og spillere, hva som utløses av bevegelser når vi vinner ball, hvor innmari viktig det er med balltempo, hvilke samtidige bevegelser som skal skje når vi angriper ... og det jævligste av alt, han trenger sannelig hjelp på offensiv dødballtaktikk om vi skal ha sjanse til å vinne mot Bankerotto FCSBFC, Vodka United eller Herzenschmerzen Trinkengesellschaft i kvalifiseringskamper i august.

Nå har Kåre snakket om at spillerne ikke gjorde som vi var enige om på forhånd og at nå skal de lage enda klarere avtaler.

Mer på detaljnivå enn før altså.
Men det du skal klare å gjøre når du er presset i tid og rom under kamp må man ha blitt terpet noe så inni hæl... detaljert og intenst på under trening hvis det skal være realistiske forventninger om å "gjøre som avtalt".
Det er nesten sånn at først når spillerne ikke liker trynet ditt har du pushet dem nok på detlajer. Det der passer ikke joviale Kåre. Han trenger en assistent, en sersjant med autoritet. (Der var det sannelig en oi-case: Sersjant med autoritet.)

"Du prate som en gud, men spælle som (noe som i denne sammenhengen tolkes negativt)" skal en ung Odd Iversen ha sagt til en ung Eggen.

Kåre er ikke like flink til å prate med substans som Eggen, men for all del, det er jo også en urimelig sammenligning.
Ingebrigtsen var dog en teknisk bedre spiller. Om han var taktisk bedre eller bare hadde en god trener å adlyde slik at han kunne fremstå som fornuftig på banen aner jeg ikke. (Jeg er ikke gammel nok til å ha opplevd Eggen som spiller.) Intet nederlag å tilkjenne dem et poeng hver. Så får man si at det å utvikle Eggen som spiller er et dødfødt prosjekt nå, men Kåre kan vel fremdeles utvikles adskillig som trener.

Eggen leverer vel i det omfanget vi kan forvente at han ønsker.
Han vil ikke ta for mye plass og han vil ikke presse trener-læreguttene inn i "sin form".

De kan dog frivillig velge å assimilere seg med det vell av kompetanse de er så heldige å få møte. Nå må de dykke ned i "pensum" og utvikle forståelse.
Eksamen er om tre måneder.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 11:06    Post subject: Reply with quote

Jeg hente han da ikke ut? Mener bare at han kan være mer aktiv på sidelinja, prøve å få igang spillerne mer og kanskje dirigere noe.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 13:45    Post subject: Reply with quote

konrad4ever wrote:
Per O er inne på noe. Eggen fotball kunne få enhver til å rive seg i håret på våren, men når sommeren og høsten kom var RBK uslåelig.

De 2 første hele sesongene til Kåre har RBK vært i form på våren og sommeren, med en dalende formkurve utover høsten.

Dersom de har knekt koden med å være i form utover høsten i år, istedenfor våren, så er det en god strategi.

Uansett. Tipper vi knuser Sarpsborg i toppkampen. Da kan vi ligge bak å forsvare oss, og kjøre over de på kontringer.

Eggen 90-tall meg her og Eggen 90-tall meg der..
Ffs! Dette er blitt RBKwebs egne Godwins lov.
Vi bør diskutere at laget var ræv mot Aalesund og generelt bare blir gråere og gråere. At Kåre skal knekke en eller annen mystisk kode om at laget skal være ræv på våren for så å plutselig gjøre underverker på høsten er bare ræl!
robbie
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 14:15    Post subject: Reply with quote

Greia med vårformen vår på 90-tallet var jo at man kunne likevel se at noe var på gang. Det var en klar plan og man kunne se hva som hadde vært jobbet med, men pasningene satt ikke, det gikk tregt osv. Så fort at presisjonen ble bedre satt spillet perfekt.

Det vi ser nå er at planen er for dårlig. Det er en helt annen ting. Om laget blir mere kompakt blir alt det andre mye enklere.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 18:21    Post subject: Reply with quote

Rettelig deprimerende å komme hjem fra lerkendal å lese all negativiteten som spys ut her. Orket rett å slett ikke å lese allt skvipet.
Det var dårlig ja men dette er typisk RBK på denne tiden av året og for mitt vedkommende er det betryggende.
Så får andre mene hva de vil om at alt var så mye bedre før, DEN diskusjonen gidder jeg ikke å ta igjen.
Så lenge det ikke diskuteres fotballfaglig relevant tema om hvorfor det bare ble uavgjort så holder jeg meg unna.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 25.04.2017 22:01    Post subject: Reply with quote

Vel, nå husker jeg faktisk en del forferdelig kamper under Eggen på nittitallet også, men jeg kan ikke huske at jeg tenkte man så at så mye var på gang egentlig. Derimot var det færre steder og færre muligheter for å diskutere og analysere kampen. Hvis du var heldig fikk du se høydepunktene, eller mangel på sådant, på Sportsrevyen. Litt banning og sverting og så fokus på neste kamp fungerte like greit for meg da som det gjør nå.

Husker forøvrig også at Hareide i sin tid tok av Ørjan Berg etter en halvtime mot Brann. Det var vel på høsten etter at vi hadde startet vårsesongen med 5-6 strake seiere, så dårlige perioder vil de fleste lag og spillere ha i løpet av en sesong uansett.

Det er alt for tidlig å felle noen dommedagsprofeti over hverken trener, spillerstallen eller sesongen sett under ett. Det er helt klart flere problemer som bør adresseres, men det aller største spiller fast på sentral midtbane.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Page 15 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb