View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 31.08.2006 22:07 Post subject: |
|
|
Hadde fryktelig til hodepine, men tenkte jeg skulle lese gjennom noen tråder på forumet... Nå har jeg enda mer vondt i hodet av denne forvirrende postingen til B/T  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 31.08.2006 22:20 Post subject: |
|
|
Beklager, men du får ha god bedring da.
Ta en pille og sov.
Burte kanskje sendt denne på PM!
Men må innrømmet at det har vært en rar dag for meg også, nesten alt har godt mot meg.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 31.08.2006 22:31 Post subject: |
|
|
RbkUrge wrote: | Hadde fryktelig til hodepine, men tenkte jeg skulle lese gjennom noen tråder på forumet... Nå har jeg enda mer vondt i hodet av denne forvirrende postingen til B/T  |
Vær forsiktig med å kritisere meddebbatanter som ønsker RBK allt vel Slike som deg forsurer forumet  |
|
Back to top |
|
 |
wonderbao Junior
|
Posted: 31.08.2006 23:51 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab wrote: | Nei, den var nesten det samme utenom.
Men jeg undervuderer ikke Sandefjord, jeg mener rett å slett
at vi skal slå Sandefjord med nesten uansett hvilken
lag-oppstilling vi stiller.
|
Her syns jeg du motsier deg selv. Å mene at vi skal klare å slå dem med hvilken som helst lagoppstilling er en klar undervurdering av Sandefjord. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.09.2006 00:13 Post subject: |
|
|
skjæringen wrote: | RbkUrge wrote: | Hadde fryktelig til hodepine, men tenkte jeg skulle lese gjennom noen tråder på forumet... Nå har jeg enda mer vondt i hodet av denne forvirrende postingen til B/T  |
Vær forsiktig med å kritisere meddebbatanter som ønsker RBK allt vel Slike som deg forsurer forumet  |
Nei, debattanter som poster på auto-pilot gjør det. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 01.09.2006 00:38 Post subject: |
|
|
Men hva du vil, at du mener at jeg undervuderer noen betyr ikke at jeg gjør det, for du er ikke meg.
Men når det er sagt så har jeg såpass tro på alle spillere i A-stallen at jeg mener vi kan slå Sandefjord nesten uansett. At det blir vanskelig det vet jeg men umulig er det ikke. Og Troa det har jeg. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 01.09.2006 01:27 Post subject: |
|
|
Men ser du ikke jevnheten i tippeligaen som viser at alle slår alle B/T, og at en bortekamp mot Sandefjord er like vanskelign som å møte Brann borte. Vi kan ikke gamle på denne måten Allle får sin mulighet til å spille seg inn med knallhard innsats og på 2'er laget og innhopp i tippeligaen  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 01.09.2006 10:59 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab wrote: |
Det bekrefter Brady,
Først så skrev jeg :
Jepp. Jeg under."
Og jeg under ble til: Men jeg undervuderer ikke Sandefj......... |
Vet ikke hvorfor du trykte send etter å ha skrevet to og et halvt ord, men beklager hvis jeg misforstod deg.
Tolket det som ren trolling. At du la inn en post bare for å si at 'Hei, her er jeg igjen, underst som vanlig, uten noe spesielt innhold'. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 01.09.2006 21:44 Post subject: |
|
|
Np, Brady!
Jeg er enig med deg, når det gjelder jevnheten, det usedvalig jevnt. Men jeg ga svaret i mitt siste innlegg der jeg snakker om troa over å vinne og den tror jeg gutta har nå. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 02.09.2006 07:41 Post subject: |
|
|
Hvis RBK undervurderer Sandefjord så taper de den kampen. Enkelt og greit. |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 04.09.2006 19:50 Post subject: |
|
|
Ser at Arne Scheie har Sandefjord som sikker H i kampen mot RBK på Søndag (nrk text-tv 758) |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 04.09.2006 20:23 Post subject: |
|
|
Det virker da någet dristig. Men jeg tror den kampen kan bli vanskelig nok. Vi skal og bør kjøre over Sandefjord selv på bortebane, men det hadde gjort seg med et tidlig mål for en gangs skyld. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 05.09.2006 09:34 Post subject: |
|
|
RBK har også vist bedre takter på bortebane i store deler av årets sesong. Scheie antar vel at Sandefjord vil være maks skjerpet og vil spille opp mot sitt beste på hjemmebane, når det er mot 'selveste Rosenborg'. Sandefjord på sitt beste kan være jævlig bra, men Rosenborg i flytsonen (hvor fort går det egentlig før en frase blir en floskel?), med tro på seg selv, seierssult og gode resultater på bortebane vil nok kunne ta blomsten på Sandefjord tilslutt. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 05.09.2006 09:57 Post subject: |
|
|
Det ligger i korta at dette blir den tøffeste utfordringen hos Tørum etter han overtok hovedtreneransvaret. 7spillere er opptatt med sine respektive landslag,Tettey utestengt ,Roar har ikke trent den siste tida grunnet sykdom,slik at oppladningen foran kampen kan ikke ha blitt værre  |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.09.2006 15:12 Post subject: |
|
|
kiserud wrote: | Baadshah/Tab du er den dummeste rbk fansen her på forumet hvordan kan du bytte ut braathen på laget ditt idiot kan jo ikke drive sånn å bytte så mye på laget når vi er i midt i gullstriden  |
Jeg har gitt begrunnelsen på forige side!
Hva mener du alle landslagsspillerne kommer jo tilbake, Norge skal møte Moldova imorgen. Og kampen mot Sandefjord er først på Søndagen!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.09.2006 18:08 Post subject: |
|
|
Han sikter vel til at Rosenborg tradisjonelt har prestert dårlig etter å ha hatt x antall spillere på landslagstrening i stedet for klubbtrening.
Denne gangen dreier det seg om 5 stykker som har vært faste innslag i førsteelleveren de siste kampene, selv om Tettey uansett må sto over pga gule kort. Klart at dette kan ha en negativ innvirkning. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 05.09.2006 18:18; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.09.2006 18:11 Post subject: |
|
|
Jepp, forstår det nå.
Takk for oppklaringen!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.09.2006 02:34 Post subject: |
|
|
Denne kampen SKAL Rosenborg vinne. Er klar over undevurderingsfaktor og så videre, men det er ingen unskyldning. Rosenborg med moralen, flyten og marginene de har nå skal slå Sandefjord, nærmest uansett forutsetning, og bør slå dem relativt komfortabelt.
Sandefjord er et av tippeligaenes svakeste lag, selv om de har noen overraskende resultater i år. Men om vi ikke slår lag som Sandefjord har vi ingen ting i gullkamp å gjøre. I det siste har vi slått Stabæk, Vålerenga og Lillestrøm. Om vi skulle tape nå mot Sandefjord, om så på bortebane, ville det være en enorm skuffelse.
Jeg vet det er bombastisk sagt, men uansett. Her bør det dras i land en seier med 2-3 mål, og hvor man kan putte inn en fersking eller to mot slutten. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 06.09.2006 09:15 Post subject: |
|
|
Nå er det vel strengt tatt Molde, Viking og Tromsø som er de svakeste lagene i år. Inntil videre ihvertfall. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 06.09.2006 11:43 Post subject: |
|
|
Tror RBK vinner. Tror Brann eller LSK avgir poeng, forhåpentligvis begge. Tror Sandefjord rykker ned sammen en av de 3 som er i bunnen nå.
Last edited by vemundo on 08.09.2006 00:15; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Gangz Senior
|
Posted: 06.09.2006 12:28 Post subject: Viking og Tromsø |
|
|
Synd hvis Tromsø eller Viking skulle rykke ned på beskostning av enten Sandefjord eller Odd Grenland. Håper gutta feier over Sandefjord på søndag!!!! |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 06.09.2006 12:43 Post subject: |
|
|
Sandefjord og Moille på direkte nedrykk. Mmmm... fine drømmen!  _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 06.09.2006 14:12 Post subject: |
|
|