| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 15.03.2017 15:20 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke noe nytt. Det er jo jobben deres _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 15.03.2017 15:23 Post subject: |
|
|
| Noe sted man kan se pressekonferansen i sin helhet? |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 15.03.2017 15:25 Post subject: |
|
|
| PÃ¥ Facebook sida til RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 15.03.2017 15:59 Post subject: |
|
|
| Lillebjørn wrote: | | Pressekonferanse med Zlatan. Norsk presse:"so what do you think about Magnus Carlsen?" Og nå Northug...Grøss. |
Cringy for å si det mildt.
Det går vel sånn når alle uansett intelligensnivå skal inkluderes i utdanningssystemet og bestå på prinsippet at alle skal bestå. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 15.03.2017 17:22 Post subject: |
|
|
| SvennO wrote: | | Zeno wrote: | Som forventet: idiotiske spørsmål fra VG. Heldigvis var Bendtner seriøs, og svarte bra for seg!  |
vi har sett samme intervju ser jeg  |
Klasse. Makan til lavmål fra VG, og svært elegant svart av Bendtner. Virker som en meget solid type. Som tidligere skrevet, jeg driter i hva han gjør med media, så lenge han møter Kjernen med respekt. Det er jeg helt sikker på at han kommer til å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.03.2017 17:38 Post subject: |
|
|
Etter ei uke med forferdelse og oppstandelse over at media blokkeres adgang til Bendter, hvor åpenheten selve sjelen til Rosenborg har vært truet og Stig og Kåre har vært ytringsfriheten og den frie presses fiende nummer en - klarer mediene å produsere dette.....
Jeg mister fullstendig respekt for den fjerde statsmakt. Det er en pompøsitet som ville skjemt bort en romersk senator. Journalister lever virkelig i en verden for seg sjøl. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 15.03.2017 17:42 Post subject: |
|
|
Hva het han fra VG? Jeg er sikker på at de aller fleste ungdomsskoleelever hadde klart det der bedre. Er det vanskelig å finne journalister om dagen?
Hvis vi signerer Bendtner, må vel VG kunne signere en journalist?
Adressa oppførte seg greit, men VG da.... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 15.03.2017 17:54 Post subject: |
|
|
Det er derfor det er så viktig med åpenhet, hvordan skal vi ellers få vite hva Bendtner synes om Marcus & Martinus? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.03.2017 17:57 Post subject: |
|
|
| Ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Bratt Proff
|
Posted: 15.03.2017 18:40 Post subject: |
|
|
| Vi burde starte en innsamlingsaksjon til inntekt for ny topplue til NB... |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.03.2017 18:43 Post subject: |
|
|
Hvilke spoersmaal ble stilt i intervjuet (spesielt fra VG)?
Har ikke anledninghet til aa see det desverre _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1568 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 15.03.2017 18:47 Post subject: |
|
|
| VG spurte om hvordan han synes nivået er, om han er i form og om han ville takke ja til å bli med Northug på byen. |
|
| Back to top |
|
 |
jaso Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.03.2017 20:14 Post subject: |
|
|
Fantastisk at det hyles om mer tid til Bendtner så er det stort sett tidens kleineste spørsmål de har klare til ham.
*facepalm* _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Kenmel Junior
|
Posted: 15.03.2017 20:25 Post subject: |
|
|
for noe fjas fra VG. ble så irritert der og da at jeg sendte melding til de på face;
"skal dere ikke legge ut video fra den mildt sagt tåpelige seansen dere hadde foran Bendtner i dag? snakk om oppførsel! er faen ikke vits i å syte over at han ikke snakker med pressen, når dere oppfører dere på den måten! helt latterlig og forkastelig!"
"Takk for tilbakemelding." var alt jeg fikk til svar..
selvsagt litt barnslig fra min side sikkert, men i kampens hete har det lett for å koke over. Tviler på at Bendtner gidder å snakke så mye mer med den journalisten, klasse svar dog  _________________ Troillan på topp! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.03.2017 21:04 Post subject: |
|
|
Tror du har større sjanse for å få gjennomslag med klage hos parkeringsetaten om du hadde parkert på trappa på stiftsgården. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 15.03.2017 21:49 Post subject: |
|
|
| Kenmel wrote: | for noe fjas fra VG. ble så irritert der og da at jeg sendte melding til de på face;
"skal dere ikke legge ut video fra den mildt sagt tåpelige seansen dere hadde foran Bendtner i dag? snakk om oppførsel! er faen ikke vits i å syte over at han ikke snakker med pressen, når dere oppfører dere på den måten! helt latterlig og forkastelig!"
"Takk for tilbakemelding." var alt jeg fikk til svar..
selvsagt litt barnslig fra min side sikkert, men i kampens hete har det lett for å koke over. Tviler på at Bendtner gidder å snakke så mye mer med den journalisten, klasse svar dog  |
Støttes.
Mitt bidrag er å ikke kjøpe VG. Burde egentlig ha sluttet med det for lenge siden, men det prosjektet der er jeg ikke villig til å betale for. Akkurat nå vil jeg heller lese om RBK i Se og Hør, de later i alle fall ikke som om de er seriøse. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 15.03.2017 22:09 Post subject: |
|
|
| Sluttet og støtte VG for lenge siden..Makan til piss avis skal du se lenge etter.De kjører alltid kun en side av en sak,Og sine politiske venstrevridde saker. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 15.03.2017 22:16 Post subject: |
|
|
| Pressen har alltid vært venstrevridd. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.03.2017 22:17 Post subject: |
|
|
Nå er det ikke nødvendigvis venstrevridd å være kritisk til Trump, Listhaug osv.
Jeg som moderator bør ikke starte en slik debatt her, men det er vanskelig å dy seg. Flytter evt. etterpå. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 15.03.2017 22:20 Post subject: |
|
|
Kan vi ikke ta denne debatten i garderoben da?
Edit: litt sein _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.03.2017 22:39 Post subject: |
|
|
| VG er selvfølgelig ikke venstrevridd. Men lobotomert søppelavis? Ja. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 15.03.2017 22:51 Post subject: |
|
|
Det er i allefall bra at Bendtner klarer å si fra til pressen at han ikke gidder svare på tullespørsmål om Northug. Bendtner er seriøs, og er her for å spille fotball for RBK.
Da skal han ikke måtte svare på uinteressant piss udugelige journalister, som ikke har noe fornuftig å komme med. Hvis ikke journalistene har bedre å komme med under pressetreff og intervjuer, kan de like godt holde kjeft. Men dette er vel
VG i et nøtteskall, klikkhora som dem er. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7378 Location: South-west coast exile
|
Posted: 15.03.2017 23:05 Post subject: |
|
|
| VG er sentrum-høyre. Syntes det er spenstig at det hyles så mye om mangel på åpenhet når jeg stilte bedre spørsmål på et avis-prosjekt andreåret media og kommunikasjon. Skal sies jeg var lite høy i hatten når jeg skulle snakke med selveste Markus Henriksen og Daniel Fredheim Holm, men spørsmålene mine var jaggu bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
|