| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Eru Veteran
|
Posted: 13.03.2017 12:07 Post subject: |
|
|
| Det er fair at de skjermer ham nå litt i begynnelsen, men etterspørselen blir jo ikke akkurat mindre av at media ikke får tilgang, og på ett eller annet tidspunkt må han behandles mer eller mindre som de andre spillerne og svare på spørsmål hvis han har tid og overskudd. Så får heller klubben ta grep og stramme inn hvis pågangen blir så stor at det virker forstyrrende på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.03.2017 12:25 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Haha, ingen som har ment at videoen var noe komisk mesterverk, det var bare snakk om å ta konspirasjonstendensene og blande dem med bilde-greia (som er reell), og så la det fise ut i noe teit. Men hadde jeg visst at folk skulle bli så grinete hadde jeg gjort sånt mye oftere!
Move along, nothing to see here. Utover at vi har lorden, selvfølgelig! |
Jo, jeg mener det  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.03.2017 13:23 Post subject: |
|
|
RBK-Koteng tar grep etter Bendtners intervju-nekt
Rosenborgs stjernespiss Nicklas Bendtner (29) sier han har fått beskjed om ikke å snakke med pressen før seriestart. Det er helt feil, svarer styreleder Ivar Koteng. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 13.03.2017 13:30 Post subject: |
|
|
Jesus, dette har blitt blåst ut av proposjoner. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.03.2017 13:39 Post subject: |
|
|
| At noen ikke vil snakke med media er verdens viktigste sak for journalister. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 13.03.2017 13:40 Post subject: |
|
|
Dette er bare begynnelsen. Media kommer til å blåse alt opp til en gigantisk overskrift. Absolutt alt. Veldig spent på hvordan dette påvirker klubben sesongen gjennom.
Media er barbarisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 13.03.2017 13:49 Post subject: |
|
|
| Sjt. Wiseth wrote: | | Jesus, dette har blitt blåst ut av proposjoner. |
Noen som vet om hvordan avføringen til Bendtner var i dag, og eventuelt om han har gitt noen kommentarer på dette? Hvis ikke; hvorfor? Har han noe å skjule?
Last edited by Bart1 on 13.03.2017 13:51; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.03.2017 13:51 Post subject: |
|
|
| Oslo øst, du bør fjerne haken på denne neste gang du poster: "Ikke bruk BBCode i dette innlegget." |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 13.03.2017 13:52 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Oslo øst, du bør fjerne haken på denne neste gang du poster: "Ikke bruk BBCode i dette innlegget." |
Done - thx! |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.03.2017 14:04 Post subject: |
|
|
Kommer en puddelkommentar snart tipper jeg.
Morten P: Ã…penheten i Rosenborg er borte. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 13.03.2017 14:05 Post subject: |
|
|
| Herremenn i alle deler av laget for tiden. Heldigvis en hyggelig herremann. Venter fortsatt på en sentral hyggelig herremann. |
|
| Back to top |
|
 |
jinx Junior
|
Posted: 13.03.2017 14:06 Post subject: |
|
|
| Sitat Kåre i Adressa idag: "Jeg tenker at Bendtner er en helt vanlig herremann i Rosenborg." Så da skulle alt være ved det normale. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.03.2017 14:07 Post subject: |
|
|
Ganske amatørmessig at sportslig avdeling og Koteng går ut i media og sier forskjellige ting. Ikke rart spillerne har lav terskel for å lufte negative ting da. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.03.2017 14:34 Post subject: |
|
|
Hvem har egentlig vært mediesjef etter Nils Heldal? Ikke det at jeg savner hans moralisme og lukkede dører, men nå har det nådd et annet ytterpunkt, hvor det kommer klønete uttalelser på løpende bånd. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
Last edited by Vollrik on 13.03.2017 14:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.03.2017 14:36 Post subject: |
|
|
Han sa ihvertfall selv når jeg hadde ham på podcasten at han hadde vært leid inn til litt oppdrag av og til også etter at han ikke lenger var ansatt der. Men hvordan det er nå har jeg ikke peiling på. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.03.2017 14:57 Post subject: |
|
|
De har (heldigvis) ingen medieansvarlig lengre, i den forstand Heldal var det. Ikke at han gjorde en dårlig jobb, men fy faen så dyrt det var med den medieavdelingen vi hadde i de dagene der.
NÃ¥ er det Stenseth som er journalist, men han er vel ikke strategisk ansvarlig for noe som helst, tror jeg.
Bør ikke være så vanskelig å prate internt om hvordan de skal håndtere ting eksternt. |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 13.03.2017 15:39 Post subject: |
|
|
Dette hadde løst seg på en langt smidigere måte om Koteng, Ingebrigtsen/Bjørnebye, Harald Pedersen/Jørgen Stenseth og Bendtner selv på forhånd hadde lagt en plan for hvordan pressen skulle håndteres ifm. overgangen. Det burde ikke kommet som noen overraskelse for noen at trykket ville blitt stort. Her er det derimot slett koordinering mellom aktørene.
Alternativt kunne Koteng tatt en telefon med Ingebrigtsen da pressen begynte å stille spørsmål om åpenhet - FØR Koteng svarer pressen. Da ser i hvert fall organisasjonen sånn nogen lunde koordinerte ut. Dette ble bare rot. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.03.2017 15:41 Post subject: |
|
|
| Jeg synes dette lukter Trond Alstad. Så bare på første trening hvor viktig han skulle gjøre seg, ledet an i Bendtner-toget på vei fra hotellet. Stødig hånd i front liksom. Bra Koteng setter skapet på plass her. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.03.2017 15:42 Post subject: |
|
|
Er ikke verre rot enn at dette lever vi godt med. Spesielt når Koteng har sagt sitt. Ny hipp hipp for Koteng, der, altså. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Dansken Junior
|
Posted: 13.03.2017 15:50 Post subject: |
|
|
Jeg har en helt naturlig forklaring på "presse gate"
Bjørnebye har sagt til "Bendtner du MÅ ikke snakke med pressen"
Oversat til dansk betyder det " Bendtner det er IKKE LOV at snakke med pressen"
Bendtner må selvfølgelig lige lære de små faldgruber mellem vores sprog.
Må på dansk, tilsvarer det engelske "May"
Rart på dansk, betyder hyggeligt
Griner betyder ler
Flink, betyder hyggelig/venlig
Så når Bendter siger at Norge er et rart land, og at de tit sidder og griner i omklædningsrummet så er der altså ingen grund til at rydde forsiden på VG  |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 13.03.2017 15:50 Post subject: |
|
|
| Ja, det er godt vi har Koteng. Han viser hvor skapet skal stå! Men jeg skulle likevel ønsket meg bedre koordinering blant de som håndterer mediene. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.03.2017 15:53 Post subject: |
|
|
| Vi kommer til å få sånne caser med Alstad og Bjørnebye i manesjen, de er ikke spesielt gode med media. Men det lever vi helt greit med. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 13.03.2017 15:53 Post subject: |
|
|
Dette er da ingen verdens ting å lage noen sak av. Jeg vil ikke ha en presse-direktør i RBK som skal ha ansvar for å koordinere håndteringen av pressen hver gang det kommer stjernespillere fra England hit - slik at vi unngår enhver misforståelse. Små misforståelser og merkelige uttalelser en gang i mellom kan vi leve med så lenge det tas tak i og ordnes opp.
At det blir litt kluss i vekslingen når en spiller som Bendtner kommer inn i klubben må vi forvente.
Det er alltid slik at det er bedre å snakke litt for mye med hverandre enn litt for lite, men i dette tilfellet så var det da ingenting å lage noen sak av.
Jeg forstår at journalister blir frustrerte når de ikke får snakke med en spiller som Bendtner, men nå er den saken ordnet opp i.
Nå må Bendtner score mål i massevis - så skal det nok bli mer enn nok å skrive om for avis-kokerne. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 13.03.2017 16:02 Post subject: |
|
|
Nå er jeg også en fan av åpenhet. Men det Koteng driver på med nå minner om en elefant i en porselensfabrikk. Om Bjørnebye og Kåre har kommet fram til at å skjerme Bendtner er best, stoler jeg på at de vet hva de gjør.
Det ser stygt ut når en styreleder stormer fram og undergraver sine ansatte i media. Det er litt Berlusconi-takter. |
|
| Back to top |
|
 |
|